Mensan älykkyystesti

352 posts, 18 pages, 261,180 views

Ozie

Posts: 1,389

#281 • • Ozie
Urh....145. Nooh...emmää tiedä.
J-Gear

Posts: 204

#282 • • J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno
139 tuli tulokseksi

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?

MADDS

Posts: 294

#283 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
No jooo!! ompa tääl älykkäitä ihmisiii! Mulle tuli vaan ÄO:ksi 135. No, mä oonki tyttö ja eiks tytöt ollu poikii tyhmempii? *vink*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

tomii

Posts: 3,594

#284 • • tomii kallion herttua
Aikamoista fuulaa noi nettitestit. Huomaa jo tosta pollinkin tuloksista.

--
reivaan kunnes kuolen

kAiStA

Posts: 229

#285 • • kAiStA
Hihii, oo nmenossa tänään tekemään Mensan testin ja kirjoitan siitä jutun maakuntalehteen. :) Kohta nähdään oonko lähempänä pesusienen vai ruukkukasvin tasoa. :)

--
Let the music be your only God..

Inferno@Tre

Posts: 678

#286 • • Inferno@Tre Hervanta UG
121 No tulipahan koitettua totakin *hih*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

blastic

Posts: 930

#287 • • blastic ballistic ballstick
133

Hittolainen, piti alkuun vaan kattoo että minkälainen toi testi ja mennä kiltisti nukkumaan mutta jäin kuitenkin koukkuun *hih*.

Alkuun tuntu toi aikaraja melko reilulta, mutta kummasti niissä loppupään tehtävissä alkoi aikaa kulua vähän enemmän.
Jone

Posts: 8,258

#288 • • Edited Jone Archibald Haddock
Nyt olis taas hyvä mahdollisuus päästä testailemaan älykkyyttä internetissä (siinä peräkkäin kaksi sanaa, jotka on usein vaikeaa sijoittaa edes samaan lauseenseen) ja kasvattamaan omaa virtuaaliheijaria: Tieteen Kuvalehden sivuilla on uusi testi.

Oli tietty pakko itsekin tehdä toi. Testi oli aika kiva itseasiassa.

(Edit: No, itseasiassa kyseessä ei kyl vissiin oo uusi testi, mutta törmäsin siihen tänään ensimmäistä kertaa)
toma

Posts: 2,009

#289 • • toma Tototoototo
Tein testin noin 15 minuutissa nälkäisenä ennen lounastaukoa, yllättävän hyvin se meni.

Kokonaispistemäärä: 139

Kielellisten osioiden pistemäärä: 146.7
Suoritusosioiden pistemäärä: 128.8
Kuvaosio 16, Sanasto 20, Muisti 17, Sanasuhde 19, Matemaattinen 20

Tuossa olisi kyllä niin helppo huijata, mutta kannattaa vastustaa kiusausta :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Jone

Posts: 8,258

#290 • • Jone Archibald Haddock

toma, 7.9.2007 11:46:
Tein testin noin 15 minuutissa nälkäisenä ennen lounastaukoa, yllättävän hyvin se meni.



No jos nyt lähdetään tekosyiden tielle, niin mä tein ton juuri heränneenä ilman mitään ravintoa edelliseen kahteentoista tuntiin ja kusihädässä. *nauru*

Ilmankos scorasin 5 pistettä vähemmän kuin sinä. *lmao*

Millaisenas muuten pidit testiä?
pirpeli

Posts: 5,533

#291 • • pirpeli
Mä sain tosta testistä 128. Olin hämmästynyt. Varsinkin kun matikkaosio meni niin hyvin :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

nomic

Posts: 4,120

#292 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
126 Tuli tuosta Jonen pasteemasta linkistä. :I
toma

Posts: 2,009

#293 • • toma Tototoototo

Jone, 7.9.2007 11:55:
Millaisenas muuten pidit testiä?


Ihan ok toi mun mielestä oli, mukavan monipuolinen ja tehtävät eivät sinänsä vaatineet erityistietämystä (kuten esim. usein matikkaosoista löytyvät lukujonotehtävät). Aikaraja ehkä olisi vielä voinut olla lisäksi.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Jone

Posts: 8,258

#294 • • Edited Jone Archibald Haddock

toma, 7.9.2007 13:35:
Ihan ok toi mun mielestä oli, mukavan monipuolinen ja tehtävät eivät sinänsä vaatineet erityistietämystä (kuten esim. usein matikkaosoista löytyvät lukujonotehtävät). Aikaraja ehkä olisi vielä voinut olla lisäksi.



Jesh, diggailin kanssa. Sopiva kestoltaan, ihan viihdyttävä ja innostava.

...ja en mäkään kyl tajua miten tohon pitäis saada 40 minuuttia menemään. Mulla menis hermot (jota tossa tietty osin mitataankin - kärsivällisyys ja keskittyminen kun palkittais jos tsemppais enemmän) jos pohtisin edes niitä tehtäviä, joissa tiedän mokanneeni niin kauan et toi raja tulis lähellekkään täyteen. *nauru*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#295 • • Aziz Combat Fighter
Hämmentävää miten noin 20-vuotiaiden konemusiikkidiggareiden foorumilla älykkyysosamäärä on ton testin mukaan keskimäärin 150 :D
toma

Posts: 2,009

#296 • • toma Tototoototo

Ana-5000, 7.9.2007 13:52:
Hämmentävää miten noin 20-vuotiaiden konemusiikkidiggareiden foorumilla älykkyysosamäärä on ton testin mukaan keskimäärin 150 :D


Toi uusi testi oli kyl paras mitä täällä olen nähnyt linkatun, joten ihan mielenkiintoista nähdä siitä tuloksia. Mutta siinä kyllä tosiaan on todella helppo huijata esim. laskimen tai muistiinpanojen kanssa muistitehtävässä joten mene ja tiedä minkä verran tuloksiin täällä voi luottaa :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

uneek

Posts: 81

#297 • • uneek Love is all we really need. (money too).
sataneljäkymmentäneljä.

--
o====3

Karski

Posts: 6,049

#298 • • Karski Pomon kätyri

Ana-5000, 7.9.2007 13:52:
Hämmentävää miten noin 20-vuotiaiden konemusiikkidiggareiden foorumilla älykkyysosamäärä on ton testin mukaan keskimäärin 150 :D



minkä tilaston mukaan?

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Caro²

Posts: 5,301

#299 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Ana-5000, 7.9.2007 13:52:
Hämmentävää miten noin 20-vuotiaiden konemusiikkidiggareiden foorumilla älykkyysosamäärä on ton testin mukaan keskimäärin 150 :D


Hämmästyttävää miten sitä ei voi tulla sellainen vaihtoehto mieleen, että suurin osa testin tekijöistä tekevät "sitä omaa juttuaan", eli otanta ei ole alunperinkään neutraalista pohjasta otettu (vaan keskimääräistä älykkäämmistä) - tosin, noin korkea keskimääräinen tulos on jokseenkin absurdi.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#300 • • Aziz Combat Fighter

Karski, 7.9.2007 14:32:
---
Ana-5000, 7.9.2007 13:52:
Hämmentävää miten noin 20-vuotiaiden konemusiikkidiggareiden foorumilla älykkyysosamäärä on ton testin mukaan keskimäärin 150 :D

---


minkä tilaston mukaan?



tuon äänestyshässäkän tuossa ylhäällä. Tuskin mikään luotettava tilasto, mutta hieman yläkanttiin painottunut mielestäni.