352 posts, 18 pages, 264,285 views
kirsch:
---
Vprobe:
Ei kyl tosiaan oikeesti yli 9% ihmisistä omaa yli 154 äö:ta =)
Jengi kusettaa täs
---
ennemminki se testi kusettaa, on aika kaukana mensan virallisesta testistä.
kirsch:
Vprobe:
Ei kyl tosiaan oikeesti yli 9% ihmisistä omaa yli 154 äö:ta =)
Jengi kusettaa täs
---
ennemminki se testi kusettaa, on aika kaukana mensan virallisesta testistä.
siveys:
Tänne on ihan oikeasti valikoitunut keskivertoa fiksumpaa väkeä meistä Suomalaisista ja tunnetusti Suomen keskitasoinen älykkyys tällaisilla testeillä mitattaessa on varsin korkea.
Mila:
Todellakin. Virallisesta napsahti reilusti yli 148, mutta tuosta joku 125. Ihan kohtalaisen hyvä tuo testi on nettitestiksi, mutta muutama tehtävä ei siihen kuulu, ja toisekseen kalibrointi taitaa olla hieman pielessä.
Ana:
siveys:
En mä tota kyllä ihan hatusta vetänyt:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=28625
Ylläolevan topicin gallup kertoo, että yksi kolmesta foorumin käyttäjästä on korkeakoulutettuja - olisi kiva nähdä esimerkki yhtä suuresta tai suuremmasta foorumista, jossa jakauma on samaa luokkaa.
Eihän se tietysti kaikista keskustelijoista älykköjä tee, mutta sopii verrata menoa muihin netin keskustelupalstoihin ja niiden yleiseen tasoon ja miettiä sitten, että onko (ainakin minun näkemykseni mukaan) runsaasti korkeampi taso vain ja ainoastaan meidän loistavien moderaattoreidemme ansiota vai olisiko se kenties vain silkkaa sattumaa?
Ana-5000:
Mun havaintojeni mukaan tää boardi vaikuttais olevan aika keskivertotasoa, aika samalla viivalla muidenkin boardien kanssa.
Se, mikä klubbarin tasoa varmaankin pitää pikkasen korkeammalla kuin monia muita boardeja, on tosiaan aktiivinen moderointi ja selkeä kohdeyleisö, eikä niinkään klubittajien normaalia korkeampi älykkyystaso.
siveys:
Thanks for wrecking my dreams.. *kivatsulle* Meen itkemään tenttikirjan kansien väliin..
Ana-5000:
p.s. joulupukkia ei ole olemassa!