Kuinka vanha olet?

434 posts, 22 pages, 187,345 views

Ant

Posts: 1,351

#362 • • Ant africant
Viime öisen unen mukaan 17v. Don't ask why.... *nauru*

--
...antwillalwaysbewithyou...

curry

Posts: 474

#363 • • curry ^mauste^
Update:

29 vuotta jo plakkarissa.. *eiei*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

Kon-tiki

Posts: 1,936

#364 • • Kon-tiki The Unsinkable

Nauskiss,
vaikuttaa mielestäni siltä, että aika monelle tytölle/naiselle vakiintuneen parisuhteen hankkiminen on jonkinlainen ´elämäntehtävä´, jonka toteutettuaan voikin jäädä kotiin jumittamaan ja valittamaan kumppanille liiasta biletyksestä yms. "lapsellisesta" ja "turhasta" hauskanpidosta. [En ylläty, jos saan kitkerää kommenttia tästä mielipiteestäni.]



Aika monelle naiselle -- jopa joillekin akateemisesti koulutetuille kolmekymppisille joita tunnen! -- parisuhde miehen kaa tuntuu todellakin olevan se homman aa ja oo. Sitä se varmaan on minullekin, mutta vain siinä mielessä, että ennen kuin seurustelin nykyiseni kanssa, kukaan kavereistani ei suostunut lähtemään bileisiin kanssani vaan preferoi Lostarissa ryypiskelyä *nyyh*

Mulle mies on paras bilekaveri, vaikka muitakin tosi ihania löytyy. Myönnän valittavani miehelleni, jos hän on liikaa pubissa tai taiteilijaravintoloissa viettämässä "lapsellisia" ja "turhia" ryyppyiltoja. Mistä kukaan voi löytää niin paljon juteltavaa ihmisille, joita se näki viimeksi noin sekunti sitten? Ettei taustalla vain olisi hiipivä alkoholismi *vink*

Mutta kuten sanottu, bileet on ihan eri asia, eli kyllä meitä naisiakin on joille musiikki on tärkeintä!
pirpeli

Posts: 5,533

#365 • • pirpeli
Niin, tuonne profiiliinhan voi kirjoittaa mitä tahansa, mutta kyllä mä silti olen 31*pepsodent*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Nauskiss

Posts: 532

#366 • • Nauskiss

Kon-tiki, 27.10.2005 09:50:

Myönnän valittavani miehelleni, jos hän on liikaa taiteilijaravintoloissa...



Haha, listataas kaikki taiteilijaravintolat - voiski käydä niissä vaihtelun vuoks. [pieni][Tietenkään bileitä unohtamatta!][/pieni]

Kuukuu, Elite, Ateljé baari, Taidehallin klubi... Mitäs vielä?

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#367 • • Kon-tiki The Unsinkable
Kosmos ja Sikala, naturellement *känni*
Yallu

Posts: 1,910

#368 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Meitsi nostaa keski-ikää.. 24*igor*

Sitten ku olen tuolla 28 tai yli sarakkeessa, olkaa hyvä ja tehkää mulle jotain..
Athene

Posts: 390

#369 • • Edited Athene Tiina

Kon-tiki, 27.10.2005 09:50:

Aika monelle naiselle -- jopa joillekin akateemisesti koulutetuille kolmekymppisille joita tunnen! --
parisuhde miehen kaa tuntuu todellakin olevan se homman aa ja oo. Sitä se varmaan on minullekin, mutta vain siinä mielessä, että ennen kuin seurustelin nykyiseni kanssa, kukaan kavereistani ei suostunut lähtemään bileisiin kanssani vaan preferoi Lostarissa ryypiskelyä *nyyh*

Mulle mies on paras bilekaveri, vaikka muitakin tosi ihania löytyy.



Mahtavaa kuulla, että sulla on käynyt noin päin, että miehestä on tullut paras bilekaveri. Mulle taas on käynyt niin, että päädyin naimisiin asti tuossa biletaukovuosien aikana ja nykyään kun olen taas jälleen täysillä innostunut rakkaasta vanhasta harrastuksestani, niin olenkin löytänyt itseni tilanteesta, jossa mies "nalkuttaa" ainaisesta biletyksestä eikä halua lähteä mukaan...*uuh*

Eli suosittelenpa kaikkia teitä biletyttöjä (ja -poikia) harkitsemaan tarkkaan, millaisen ihmisen kanssa "asetutte aloilleen".
z

Posts: 1,146

#370 • • z
yllättävän vähän alle parikymppisiä. foorumi vanhenee. pitäisikö huolestua? *hymy*
ninni

Posts: 489

#371 • • Edited ninni sydän

Lincra, 26.10.2005 12:50:
19...nuori naisenalku... *pepsodent*


samoin *tirsk*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Nauskiss

Posts: 532

#372 • • Nauskiss

Kon-tiki, 27.10.2005 14:14:
Kosmos ja Sikala, naturellement *känni*



Ah joo... Toden totta - noi on klassikoita!

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Nauskiss

Posts: 532

#373 • • Nauskiss

miikkah, 27.10.2005 17:11:
foorumi vanhenee. pitäisikö huolestua? *hymy*



EI.

Vanhennutaan ihan rauhassa vaan. *tyynnyttel*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

ezzy

Posts: 8,060

#375 • • Edited ezzy Droid-pappa

Remotion, 27.10.2005 18:23:
moon niinku jotaa kolmetoist ja puol, tai niinku



eka ryppy saavutettu =)

edit: perkele, jouduin päivittämään itseni vanhimpaan ikäluokkaan tossa pollissa :(
Kon-tiki

Posts: 1,936

#376 • • Kon-tiki The Unsinkable

Athene,
Eli suosittelenpa kaikkia teitä biletyttöjä (ja -poikia) harkitsemaan tarkkaan, millaisen ihmisen kanssa "asetutte aloilleen".



Tai kuten mun tapauksessa: ette asetu *blush*
Bio

Posts: 4,429

#377 • • Bio The Bullies / Pinky

Yallu, 27.10.2005 14:17:
Sitten ku olen tuolla 28 tai yli sarakkeessa, olkaa hyvä ja tehkää mulle jotain..



Älä nyt.. mulla on enää pari vuotta *pökr*
nomic

Posts: 4,120

#379 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
updatettu! *vink*
Optik

Posts: 1,691

#380 • • Optik Piikkisika/Outopallo

nomic, 28.10.2005 11:52:
updatettu! *vink*



Mä en pysty enää updatettamaan... *uuh*

Eli täydellisyys on siis saavutettu *hih**lmao*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.