Kuinka vanha olet?

434 posts, 22 pages, 187,342 views

Nalatsu

Posts: 155

#341 • • Nalatsu naarasleijona
23 on neidillä ikää...

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

Avatar
#344 • • Yaminah Guest
Kesäkuussa juhannuksen tienoilla tulee pyöreät 20 täyteen *hih*
freeve

Posts: 345

#345 • • freeve
Joo-o.. Syyskuussa tulee 17 täyteen.. *nauru* Eli ikä ei oikein riitä vielä kunnon biletykseen.
Avatar
#346 • • Viola00 Guest
19v *joo*

Just ihana ikä. On täysi-ikäinen, suht iso mutta silti pieni. Elämä edessä ja opiskelut alkamassa. Työelämä hamassa tulevaisudessa ja näin. Biletysikä.
A-E

Posts: 528

#347 • • A-E Detroit Techno Militia
heinäkuussa 23 vuotta tulee täyteen

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Avatar
#348 • • Pirpeli Guest
Kesäkuun 8. 31vee*aplodit**jiihaa*
KillerKoala

Posts: 8

#349 • • KillerKoala Innocue vivite, numen adest
25 ja ½

--
V for Viewlexx

Occu

Posts: 2,528

#350 • • Occu
21v.

--
..::MOI::..

mrx

Posts: 260

#351 • • mrx Bassjunkie
tventituu..eli enemmistössä..*nauru*
Marjo

Posts: 1,796

#352 • • Marjo pupuTupuna

Lyylikki, 12.4.2005 15:02:
Olikin ehtinyt vääristää tilastoja noin kuukauden verran. Siirryin pois suurimmasta ryhmästä...nottas tiiätte.


Samma här. Paitsi olin ehtiny olla väärässä ikäryhmässä jo 5 kuukautta liikaa..
zari

Posts: 716

#353 • • zari Team Tamppaajat
126. päivän päästä 19v *igor* *nauru* *nauru*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Fyrisch

Posts: 4,525

#354 • • Fyrisch
Syntymäpäivä: 1.7.1984 (20,95v)

Nuori olen vielä *joo*
Lincra

Posts: 181

#355 • • Lincra Se Baarimikotar
19...nuori naisenalku... *pepsodent*

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on

lahde

Posts: 25

#356 • • lahde setä L
noh, se nyt vähän riippuu siitä mistä iästä tässä on kysymys...!?
fyysisesti ikää on reilut 21w, mutta se henkinen ikä.... päivästä riippuen se vaihtelee siinä 13-21 välillä... useimmiten täytyy myöntää, ettei se hirveen korkea oo*justjoo*

mutta pääasia on että on kivaa!*iloinen*
Claquesous

Posts: 3,206

#357 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Huomasin täällä olleen vanhentunutta tietoa.. Olen jo 23 (lähemmäs 24 jo)...

--
32. of December

Athene

Posts: 390

#358 • • Athene Tiina
Ois mielenkiintoista saada tuo äänestys niin, että siinä ois tytöt/pojat erikseen. Tuntuu nimittäin, että tällaisia mun ikäisiä, 26v, tyttösiä on paljon vähemmän liikenteessä kuin samanikäisiä miehenalkuja. Joku joskus tuumaili, että naiset jää aiemmin pois kuvioista, kun ne saa lapsia, mut eihän nyt niin monet saa vielä tän ikäisenä lapsia..? *ding* Joku toinen arveli, että naisilla alkaa tulla ulkonäköpaineita bileisiin lähdön suhteen, mut epäilen kyl tuotakin selitystä, sillä jos on biletys todella veressä ja sydämenasia, niin ei kai ulkonäöllä pitäis olla niin suurta merkitystä. Mitäs mieltä olette?
tomii

Posts: 3,594

#359 • • tomii kallion herttua

Athene, 26.10.2005 16:26:

*ding* Joku toinen arveli, että naisilla alkaa tulla ulkonäköpaineita bileisiin lähdön suhteen, mut epäilen kyl tuotakin selitystä, sillä jos on biletys todella veressä ja sydämenasia, niin ei kai ulkonäöllä pitäis olla niin suurta merkitystä. Mitäs mieltä olette?



Huh huh pitää vaan sanoa, jos joku jää bileistä pois ulkonäkönsä takia. *whaat* En edes ymmärrä ihmisiä, oli sitten naisia tai miehiä, jotka tulee bileisiin vain näyttäytymään. No jokaisella tietty omat motivaationsa, mutta kyllä allekirjoittanut tulee hyvän musiikin ja tanssimisen takia mestoille. Ja uskon, että tekisin näin, vaikka olisin nainenkin. Ja jos minä ottaisin noin paljon paineita ulkonäöstäni, niin en varmaan lähtisi edes talosta ulos kauppaan. *vink*
Niin ja aiheeseen vastaten: 25v. äijänkäppänä olempi minä. *hymy*

--
reivaan kunnes kuolen

Nauskiss

Posts: 532

#360 • • Nauskiss

Athene, 26.10.2005 16:26:
Tuntuu nimittäin, että tällaisia mun ikäisiä, 26v, tyttösiä on paljon vähemmän liikenteessä kuin samanikäisiä miehenalkuja. Joku joskus tuumaili, että naiset jää aiemmin pois kuvioista, kun ne saa lapsia, mut eihän nyt niin monet saa vielä tän ikäisenä lapsia..? *ding* Joku toinen arveli, että naisilla alkaa tulla ulkonäköpaineita bileisiin lähdön suhteen, mut epäilen kyl tuotakin selitystä, sillä jos on biletys todella veressä ja sydämenasia, niin ei kai ulkonäöllä pitäis olla niin suurta merkitystä. Mitäs mieltä olette?



Tää on vaan mun mielikuva asiasta, mutta vaikuttaa mielestäni siltä, että aika monelle tytölle/naiselle vakiintuneen parisuhteen hankkiminen on jonkinlainen ´elämäntehtävä´, jonka toteutettuaan voikin jäädä kotiin jumittamaan ja valittamaan kumppanille liiasta biletyksestä yms. "lapsellisesta" ja "turhasta" hauskanpidosta. [En ylläty, jos saan kitkerää kommenttia tästä mielipiteestäni.]

Ulkonäköpaineista: Niitä varmaan on ihan kaikenikäisillä naisilla. Itelläni oli joskus vaihe, jolloin en oikeesti halunnu käydä bileissä, kun olin mielestäni niin kulahtaneen näkönen, mutta onneks mun itsetunto koheni sittemmin sen verran, että nyt oon aikeissa notkua bileissä vähintään 190-vuotiaaksi asti! Että, varokaa vaan... *iloinen*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.