Turussa taas elämää =) muttta isompaa pilemestaa kaivataan, ehdotuksia?

154 posts, 8 pages, 58,402 views

Rocca

Posts: 3,064

#121 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

-Jenska-:
mikäs siinä muuten on et Kårenil ei saa enää pitää mitään tähän linjaan liittyvää?



Mä oon saanu semmosen käsityksen et siellä ei nyky pomo oikeen lämpee konemusaan *uuh* ta jtn. *uuh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

-Jenska-

Posts: 8

#122 • • -Jenska-
No mut sehän on nyt ihan pepusta... Ihme asennevammasia noi nykyihmiset.Ei maar.
Mut jos mä oisin iso ja rikas ja kaikkee ni mä ainakin ostaisin muutaman paikan ihan vaan sitä varten et voisin pitää ihan sika hyviä bileitä..Tosin voi olla et ite en sit olis enää maassa.Hih.
Rocca

Posts: 3,064

#123 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Niinhän me kaikki *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

sparffo

Posts: 238

#124 • • sparffo Team Aerobic
mikä toi code red goes hard juttu on`??*ding*
missäpäin ne järjestetään sitte??
meillä on vaasassa justiinsa sama tilanne päällä, ei oo mestaa mis käydä*nyyh*
älkää vaan päästäkö sitä niin pitkälle, nyt on pakko lähtee johonki bilettän*eiei**grr*
meili lista olis kova sana, jos pitää bilekansaa elvyttä! joku vahva persoona vetään, ei asiat korjaannu ihmettelemällä *vink*

toivotaan että te saatte asiat kondixeen, ainaski moon tulos sinne code red:iin bilettään*jiihaa* en tiedä, onko hukka reissu...

mutta en usko että tää pilleri sekoilu härdelli joka syntyi nye bangereis edesauttaa teidän mestan haussa *eiei**uuh*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

Bio

Posts: 4,429

#125 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

sparffo:
ainaski moon tulos sinne code red:iin bilettään*jiihaa* en tiedä, onko hukka reissu...



ei ainakaan oo tulos hukkareissu..
Saninas

Posts: 42

#126 • • Saninas PiiP Murr Räyh.
jeps. kyllä sen feenixin perään tulee vaan vieläkin itkettyy oli se sen verran *sydän*
sielu hänkin

Posts: 343

#127 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Saninas Elwirith ja minä ostetaan ku meistä tulee isoja ja rikkaita ni ostetaan turun Forum kauppakeskus. Siitä meille kiva koti ja turkuu taatusti kiva bilepaikka. Täytyis vaa kasvaa isoksi tai ruveta ees rikkaaksi...
Feenix, Säätämö, Kino, Kåren, Gallery. Aika kultaa muistot, mutta näin jälkeenpäin mä itken jokaisen paikan perään. Mä vihasin joskus yli kaiken Kårenia, mutta täytyy sanoa että mielummin mä Kårenilla pyllyäni heiluttaisin ku Sokerin yläkerrassa. Mä rakastuin Diivaan tuossa jokin aika sitten ihan hirmuisesti. Sitten mä tajusin että se on rakennettu Galleryn haudalle. Mä en enää ikinä mene juomaan sinne kallista punaviiniä!
Mua kyllä ihmetyttää ettei galleryltä lähtenyt ikinä anniskeluoikeudet.. Mä muistan joskus sellaisen siniperuukkisen tytön jolla oli tutti suussa ja se tuli sisään puolalaisella opiskelijakortilla henkkareinaan. JEP JEP.
Mm. Säätämöstä mä muistan sen aamujatkojen väsyneen onnellisen kiukkuisen ankean ihanan tunnelman. Ja Empiret! Kuinka empireitä kaipaankaan. Siellä oli kyllä kivaa.
Feenksin bileissä oli se ihmeellistä että sellä oli kaikille vähän jotain.
Mä en oikeen ole ikinä tykännyt mistään musiikkityylistä yli kaiken, enkä oikeen toisaalta voinut sanoa etten missään viihtyisi jos siellä soi tietty musiikki. Ei tapahtumaan tarvitse mennä sitten musiikin takia jos ei siitä pidä vaan voi panostaa muiden kaupunkien sellaisiin tapahtumiin missä varmasti on sitä omaa suosikkia. Irvistellään, ihkuillaan ja pidetään silti kivaa turussakin. Mä mieluusti ainakin lähden juttelemaan ja kuuntelemaan musiikkia, koska joka bileissä kolahtaa ainakin pari biisiä kovaa ja muu yleensä menettelee. Ei se ole mielipiteettömyyttä jossei makuasioissa omaa tarkkaa mielipidettä. Sitä kutsutaan suvaitsevaisuudeksi....
Uuden paikan pitäis olla keskustan lähettyvillä. Siellä pitäis olla tilaa ainakin kahdelle eri soittopisteelle, mielummin enemmälle. Siellä pitäis olla tarpeeksi tilaa vain ihan hengailulle ja sielä pitäis olla tilaa kierrellä ja oikeesti vaihtaa huonetta. Plussaa toki ois Portaat. Feeniksin portaista mun ei varmaan tarvitse ees hehkuttaa, Kårenin ja Säätämön portaissa on/oli niin hauska kun itse kompuroi tai vierestä hihitellä ûberkånnikuosisten kaatuiluyrityksiä.
Mm. Mä en kyllä loppujen lopuksi keksi mitään paikka ehdotusta. Mutta nyt jo kesää varten heitä ehdotuksen/haasteen ilmoille. Yksi omakotitalo on kesällä käytettävissä ja talon asukkaat aikovat muodostaa yhden dj-tiimin. Jutellaan asiasta lisää, mut jos muita tiimejä löytyis niin mehän saatais varmaan aika messevät bileet pystyyn tänne...
Toki talo olisi myös talvella käytössä moiseen, mut kesäfestarit nurtsilla maaten kuullostaa musta ihan hitosti paremmalta ku vaan sisällä olo..

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Jussi Soro

Posts: 6,385

#128 • • Jussi Soro choon!

linnu:
Mä rakastuin Diivaan tuossa jokin aika sitten ihan hirmuisesti. Sitten mä tajusin että se on rakennettu Galleryn haudalle. Mä en enää ikinä mene juomaan sinne kallista punaviiniä!


Ei pidä paikkaansa. Gallery oli seuraavassa talossa ylöspäin mäkeä.
sielu hänkin

Posts: 343

#129 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.

JussiS:
---
linnu:
Mä rakastuin Diivaan tuossa jokin aika sitten ihan hirmuisesti. Sitten mä tajusin että se on rakennettu Galleryn haudalle. Mä en enää ikinä mene juomaan sinne kallista punaviiniä!
---

Ei pidä paikkaansa. Gallery oli seuraavassa talossa ylöspäin mäkeä.



Oi, pahoittelen. Ilmeisesti se punaviini sai mut harhailemaan. Mitä siinä Galleryn tilassa sit on? Eikö se jotenkin ainakin liity siihen Sedun helvetilliseen kompleksiin minkä se siihen pykäs? Vai onko se siihen mäkeen tulevan asuintalon pyyntö ettei enää teinidiskoja alakertaan? Vai vai vai...

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

COBALT

Posts: 1,407

#130 • • COBALT akitaattori
Ei liene järkkäreiden vika, että Trussa on hiljaista bilerintamalla. Oon kuullut useammankin järkkärin suusta, ettei oikein kannata mitään väsätä, kun jengi ei liiku sitten mitenkään. Niin surullista kuin se onkin, niin veikkaisin että Trun tilanteeseen auttaa ainoastaan sukupolven vaihdos...

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#131 • • Jussi Soro choon!

linnu:
Oi, pahoittelen. Ilmeisesti se punaviini sai mut harhailemaan. Mitä siinä Galleryn tilassa sit on? Eikö se jotenkin ainakin liity siihen Sedun helvetilliseen kompleksiin minkä se siihen pykäs? Vai onko se siihen mäkeen tulevan asuintalon pyyntö ettei enää teinidiskoja alakertaan? Vai vai vai...


Eikös se koko talo purettu siitä? Nyt oma muisti tekee tepposet, mut mielestäni siin on nyt vaan sellanen tietyömaakäytävä, ja talo takaa on purettu pois.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#132 • • Jussi Soro choon!

COBALT:
Ei liene järkkäreiden vika, että Trussa on hiljaista bilerintamalla. Oon kuullut useammankin järkkärin suusta, ettei oikein kannata mitään väsätä, kun jengi ei liiku sitten mitenkään. Niin surullista kuin se onkin, niin veikkaisin että Trun tilanteeseen auttaa ainoastaan sukupolven vaihdos...


Liikkuuhan tuo sinänsä. Tarvii vaan järkätä jotain sopivankokoista. Ikävä kyllä se tarkottaa käytännössä Sokerin yläkertaa tai maksimissaan vanhan Kinon kokoisia bileitä. Tai sit täytyis saada joku megabrandi (tyyliin Millennium) tänne, joka vetää kerta toisensa jälkeen yli 1000 ihmistä mestoille. Se vaatii kuitenkin sen, että maakunnista täytyy melkein kaikkien bilettäjien lähteä liikeelle...

Yks huono juttu tolle on polkkakansan eriytyminen täysin muusta skenestä. Nykyisin mä tunnen esmes Locon bileistä n. 10% ihmisistä, koska toi jengi ei vaan yksinkertasesti lähde liikkeelle jos soittamassa ei oo proteus ja biitti vähintään 180 BPM. Ei siinä mitään, jokainen tykkää siitä mistä tykkää, eikä sitä sellasiin bileisiin kannata mennäkään, joitten musasta ei tykkää, mutta vähän se harmittaa kun potentiaalista jengiä olis enemmänkin, mut silti bileet pyörii nollabudjetilla....
¡ Previous post about a year ago !
akiapina

Posts: 2,729

#133 • • akiapina apinaki
pumps

tossa holvitopikissa olikin juttua että kun tota samaa raatihuoneen kellaria käytetään jo neljän bileen tilana, niin ajattelimpa kysäistä että tietääkö ketään näistä paikoista mitään, tai lähinnä että onko kys. mestoissa mahdollisuus järjestää elektronisen tanssimusiikin juhlia:

Barker-teatteri
Manilla

Barker sijaitsee tosin Raunistulassa, ja vaikka se ei nyt ole hirveän kaukana keskustasta niin tiedä sitten jaksaisiko sinne asti lähteä ketään. Manillassa toi Makasiini vaikuttaa ihan näppärän kokoiselta, mutta siinäkin taitaa olla vähän heikohko saatavuus kun se toimii Tehdasteatterin näyttämönä.

http://www.tyy.fi/yhdistys/tjopas/tilat_sitsit.shtml

Tuolla ois vielä muutama paikka, Gilles Gården ainakin olisi hiton hyvällä paikalla ja se oli ihan kivan kokoinen. VR:n juhlatilaan Köydenpunojankadullekin mahtuis ilmeisesti porukkaa ihan kivasti ja se ois suht lähellä.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#135 • • Jussi Soro choon!
Lex rakennetaan uusiks, ja siit pitäis tulla ihan vitusti parempi ku ennen (ja se oli ennenkin jo aika hyvä). Ymmärtääkseni sen pitäis olla parin kuukauden päästä jo valmiskin?
Anny

Posts: 666

#136 • • Anny Hurricane-Munster

JussiS, 4.11.2006 12:37:
Lex rakennetaan uusiks, ja siit pitäis tulla ihan vitusti parempi ku ennen (ja se oli ennenkin jo aika hyvä). Ymmärtääkseni sen pitäis olla parin kuukauden päästä jo valmiskin?



Hehe, vanha hyvä kunnon LEX... Tulee niin lämpimiä muistoja mieleen viime keväältä... *hihu*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Jussi Soro

Posts: 6,385

#137 • • Jussi Soro choon!

Anny, 4.11.2006 13:01:
Hehe, vanha hyvä kunnon LEX... Tulee niin lämpimiä muistoja mieleen viime keväältä... *hihu*


Onneks lämpimiä muistoja ei tuu kesältä *tirsk*
Anny

Posts: 666

#138 • • Anny Hurricane-Munster

JussiS, 4.11.2006 13:41:
---
Anny, 4.11.2006 13:01:
Hehe, vanha hyvä kunnon LEX... Tulee niin lämpimiä muistoja mieleen viime keväältä... *hihu*

---

Onneks lämpimiä muistoja ei tuu kesältä *tirsk*



No ÄLÄ!!! Ens kesä uusiks!!! *joo*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

johnnytys

Posts: 489

#139 • • johnnytys idän pikajuna

Rocca, 31.7.2003 11:57:
Kyllä Turustaki sitä pile kansaa varmaan löytää*joo* vai löytääkö?



kyl täält löytyy bile*plur**tanssittel**tanssittel**aplodit*ttäjii!!

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

johnnytys

Posts: 489

#140 • • johnnytys idän pikajuna

Rocca, 31.7.2003 11:57:
Kyllä Turustaki sitä pile kansaa varmaan löytää*joo* vai löytääkö?



kyl täält löytyy bile*plur**tanssittel**tanssittel**aplodit*ttäjii!!

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring