154 posts, 8 pages, 60,941 views
linnu:
Mä rakastuin Diivaan tuossa jokin aika sitten ihan hirmuisesti. Sitten mä tajusin että se on rakennettu Galleryn haudalle. Mä en enää ikinä mene juomaan sinne kallista punaviiniä!
JussiS:
---
linnu:
Mä rakastuin Diivaan tuossa jokin aika sitten ihan hirmuisesti. Sitten mä tajusin että se on rakennettu Galleryn haudalle. Mä en enää ikinä mene juomaan sinne kallista punaviiniä!
---
Ei pidä paikkaansa. Gallery oli seuraavassa talossa ylöspäin mäkeä.
linnu:
Oi, pahoittelen. Ilmeisesti se punaviini sai mut harhailemaan. Mitä siinä Galleryn tilassa sit on? Eikö se jotenkin ainakin liity siihen Sedun helvetilliseen kompleksiin minkä se siihen pykäs? Vai onko se siihen mäkeen tulevan asuintalon pyyntö ettei enää teinidiskoja alakertaan? Vai vai vai...
COBALT:
Ei liene järkkäreiden vika, että Trussa on hiljaista bilerintamalla. Oon kuullut useammankin järkkärin suusta, ettei oikein kannata mitään väsätä, kun jengi ei liiku sitten mitenkään. Niin surullista kuin se onkin, niin veikkaisin että Trun tilanteeseen auttaa ainoastaan sukupolven vaihdos...
JussiS, 4.11.2006 12:37:
Lex rakennetaan uusiks, ja siit pitäis tulla ihan vitusti parempi ku ennen (ja se oli ennenkin jo aika hyvä). Ymmärtääkseni sen pitäis olla parin kuukauden päästä jo valmiskin?
Anny, 4.11.2006 13:01:
Hehe, vanha hyvä kunnon LEX... Tulee niin lämpimiä muistoja mieleen viime keväältä...
JussiS, 4.11.2006 13:41:
---
Anny, 4.11.2006 13:01:
Hehe, vanha hyvä kunnon LEX... Tulee niin lämpimiä muistoja mieleen viime keväältä...
---
Onneks lämpimiä muistoja ei tuu kesältä
Rocca, 31.7.2003 11:57:
Kyllä Turustaki sitä pile kansaa varmaan löytää vai löytääkö?
Rocca, 31.7.2003 11:57:
Kyllä Turustaki sitä pile kansaa varmaan löytää vai löytääkö?