154 posts, 8 pages, 61,010 views
Bio:
tuhat on kyl aika paljon porukkaa vaadittu.. se stara pitäis just olla minkä kaikki tietää.. olis kyl aika makeet jossain hallissa bileet.
Bio:
tuhat on kyl aika paljon porukkaa vaadittu.. se stara pitäis just olla minkä kaikki tietää..
Astaroth:
---
Bio:
tuhat on kyl aika paljon porukkaa vaadittu.. se stara pitäis just olla minkä kaikki tietää..
---
Enpä nyt ihan 100-varmaksi sanoisi, että tarvitsee olla mikään jumala vierailemassa. Uskoisin, että se riittää aika pitkälle, että keskittää mainostusta ja flaikunjakoa _aktiivisesti_ muissa Suomen suurimmissa (bile)kaupungeissa. Trinitytkin olisivat voineet vetää paljon enemmän jengiä, mutta mainostus oli pitkälle Helsinki-painotteista (Tampereella eka flaikku pari viikkoa ennen bileitä, Helsingissä puoli vuotta aikaisemmin). Sitten yksi, ehkä pari kovaa vierasta ja genret keskittyisivät enempään, kuin yhteen lajiin.
En tiedä esim. Klubin (Loco) kapasitetttia, mutta ilmat mitään sen kummempia staroja on joka käynnilläni ollut tupa täysi, joten en näin maallikon mielipiteellä pidä mahdottomana ideana.
Astaroth:
En tiedä esim. Klubin (Loco) kapasitetttia, mutta ilmat mitään sen kummempia staroja on joka käynnilläni ollut tupa täysi, joten en näin maallikon mielipiteellä pidä mahdottomana ideana.
Rocca:
Kirjaimellisesti klubi ei toimi muutakun yhtenä tilana...eikä sitä pikku huonetta oikeen voi laittaa mun mielestä...itte en tykkää olla siellä pikkusessa ku musa huutaa niin kovin et meinaa tukka lähtee ja silleen liikaa volyymia pieneen tilaan
negatiivi:
Huomenna viedään klubin pikkuhuoneeseen 4kpl "kotikaappeja" ja jotain surroundin tapaista koitetaan kehitellä.
JussiS:
---
Bio:
tuhat on kyl aika paljon porukkaa vaadittu.. se stara pitäis just olla minkä kaikki tietää.. olis kyl aika makeet jossain hallissa bileet.
---
ulkomaisella staralla tarkotettais kyl tässä tapauksessa tollasta Tiesto / Armin / insert isonimi here -tyyppista A-listan staraa, ei kuitenkaan välttämättä kiksustaraa.
Astaroth:
Enpä nyt ihan 100-varmaksi sanoisi, että tarvitsee olla mikään jumala vierailemassa. Uskoisin, että se riittää aika pitkälle, että keskittää mainostusta ja flaikunjakoa _aktiivisesti_ muissa Suomen suurimmissa (bile)kaupungeissa. Trinitytkin olisivat voineet vetää paljon enemmän jengiä, mutta mainostus oli pitkälle Helsinki-painotteista (Tampereella eka flaikku pari viikkoa ennen bileitä, Helsingissä puoli vuotta aikaisemmin). Sitten yksi, ehkä pari kovaa vierasta ja genret keskittyisivät enempään, kuin yhteen lajiin.
Rocca:
Kyllä ne flaikut turussa oli jo ½ vuotta ennen ja radiossakin mainostettiin et kyllä sitä mun mielestä aika kovin nostettiin...
mut ei niitä ihmisiä saa niin helposti koska suomessa ei oo sitä rave populaa niin paljon ja se tyylisuuntaus ei oo niin yleistä täällä niin kuin esim saksassa...
JussiS:
Klubi on täynnä, kun siellä on n. 300 ihmistä. Locoissa ymmärtääkseni liikutaan hiukan ton lukeman alapuolella yleensä.
mayah:
Mä oon kans luullut, et se olis jotain 400 tienoilla, mitä Locoissa on ollu jengiä o_O
JussiS:
Sillon kun Unty oli vierailemassa Empiressa, oli Säätämöllä n. 500 ihmistä, mut sillon siel oli kyl _täyttä_
Bio:
ei auta muu kuin kolehti vaan kiertoon.. jokainen pistää muutaman euron niin eiköhän siitä jotain synny
aivan.oon samaa mieltä... mua ite ainakin ahdistaa ku ei oo sitä "hiljasta" ja valoista mestaa misä voi vähän aikaan hengahtää ja puhua normaalilla äänellä ...jälleen kerran haikailen feenixin perään...klubi on nyt ainoa mesta mille voi nostaa hattua,mut ei sinnekkään jaksa tulla välttämättä edes kaikki bilettämään, koska säätämön ajoista jengi muistaa sen vaan ennakko ja jatko bileistä....ja toisaalta eihän sinne edes mahdu porukkaa kunnolla...Rocca:
Ensimmäiset tunnit se klubi on mukava mut odotas ku klo on yli puolen yön ni sä suurin piirtein meet seiniä pitkin hiestä märkänä...ja silleen ei oo mukavaa toimintaa todellakaan...ja sit jos haluut tanssia ni sulla on 0,7m2 tilaa tanssia ja joka toinen minuutti tanssahdat jtn päin ku ei onnistu kulkee siellä
jazka:
säätämön ajoista jengi muistaa sen vaan ennakko ja jatko bileistä....