anqqa:
kakkosessa huijaus on ykköstä vaikeampaa, mutta kolmosessa tulee olemaan lähes mahdotonta samalla periaattella, sitte joskus
Riippunee ihan tavasta huijata, että miten paljon se sitten vaikeutuu. Ja kuten vanha kansakin tietää: Jos teet jostain idioottivarmaa, joku tekee paremman idiootin.
23:43:57 < Flow> the ultimate hiiriharjotus aka nappi 2
23:44:29 < Flow> pistän mutsin näpyttämään tota puoleks tunniks ennen ku alan neuvoo sille sähköpostin käyttöö :D
nappi varastaa! mä olen sormet tuskassa ja silmät verestäen manuaalisesti naputellut tota helvetin peliä, ja katos kummaa, se varastaa! ikinä en enää siihen kajoa, kun yhtäkkiä alkaa mun pelatessa pisteet ropisee alaspäin!
siis mä olen sijalla 70 jotain, pelaan siinä ihan rauhassa, tavoitteena 5000pojo, ni katos kummaa, nappi ensin jumittaa, 4000pisteen kohalla huomaan että listalla mulla on edelleen3669 pojoo, ja siitä ei tilanne muutu! PRKL!
Joulupyhinä ei oo muutakaan järkevää tekemistä, niin täytyy varmaan reverse engineerata noi client pään softat.
Ihan vastaavanlainen Kampi peli oli joskus netissä, ja siinä mulla tuli about 10000 kierrosta sekunnissa mun omalla client softalla. Eiköhän tuossakin ala pisteet ropisemaan. ;)
Kampi versiossa sai vielä chat tyyliin kirjoitella tekstejä siihen oman nimensä perään. Scriptasin sen niin että sain siihan scrollereita ja vilkkuvia tekstejä. Ne kyl tais paljastaa et mä huijaan. Mut ei se mitään, söi ihan sikana jotka oli oikeesti veivanneet sitä miljoona kierrosta kun mä sain ne kiinni alle kahdessa minuutissa... Lisää vaan rinnalle threadin joka kutsuu sitä rutiinia jota kutsutaan kun nappia on onnistuneesti klikattu.
Oiskohan mulla vielä screenshotti tallessa...
HYI VITTU
Tollaset kojootit vie rehellisten napittajien
maineen, pahempaa kuin doping jota
sitäkin TRUE NAPITTAJAT karsastavat.
Eikö kukaan ole testannut http://homokaasu.org/killeveryone/ ???
Minusta nappi kolmosessa voisi olla liikkuvat napit, vaikka 3kpl ja jos klikkaa huti otetaan 2 pistettä pois. Silloin huijaaminen olisi paljon vaikeampaa.
Fentae:
Eikö kukaan ole testannut http://homokaasu.org/killeveryone/ ???
Minusta nappi kolmosessa voisi olla liikkuvat napit, vaikka 3kpl ja jos klikkaa huti otetaan 2 pistettä pois. Silloin huijaaminen olisi paljon vaikeampaa.
tulee olemaan juuri noin ;) aika hitech muutenkin tulee olemaan, kunhan jaksan tehdä