the nappi 2 - part deux napperna

79 posts, 4 pages, 37,968 views

Zet4

Posts: 1,135

#41 • • Zet4 n00b

Rantapallo:
Mulle on yks hailee paljon muut saa tulokseksi ja millä keinoin. Mulla on ihan omat sairaat tavoitetteet...
Mun tavoite nro 1 on: 71551
ja tavoite nro 2: 715517



Huomasin just itekki että ois pitäny jättää toi eka nappi lukemiin 715517, mutta eihän sitä silloin tajunnu.... :O

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

FreeFall

Posts: 2,256

#42 • • FreeFall music addict
Hei *ankka*

Miks toi nappi kakkonen ei tajuu mun nimee?

--
Lintuperspektiivi

FreeFall

Posts: 2,256

#43 • • FreeFall music addict
BTW. Kyl tää nappi Tzwai koukkaa aika hyvin...; tavoitteena oli tänää päästä top 20
mut nyt oon kuudes *hih*

--
Lintuperspektiivi

Hixxy

Posts: 522

#44 • • Hixxy HaroPup
Tää onki paljo vaativampi ja selkeesti kehittävempi versio, pitää mielen virkeenä ku noi liikkuu ja kaikkee, varsinki näi aamusta yllätyin positiivisesti ku en osunu heti tokalla iskulla uusiks *iloinen*
Major Tom

Posts: 266

#45 • • Major Tom
helmee! Onpahan tekemistä tylsänä työpäivänä *joo*
keisha

Posts: 1,394

#46 • • keisha bullet with butterfly wings
klik klik klik klik klik klik

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Epailija

Posts: 5,636

#47 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Ensireaktio molempiin nappeihin oli, että ”onpa saatanan tyhmä viritys”. Nyt seuraava sija siintää silmissä. Auttakaa! *nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

prime|sonny

Posts: 20

#49 • • prime|sonny
Minähän en koske uuteen nappiin pitkällä tikullakaan! x...x
J.J.

Posts: 216

#50 • • J.J. Mutta missä on..?
Nappi part deux on kyl ihan ZEN!!! *plur**plur**plur*
Tän avulla löytää kyllä sen syvimmän - täytyy vaan napittaa tarpeeks *nauru*

--
"Kuolema kuittaa univelat"

Zet4

Posts: 1,135

#51 • • Zet4 n00b
Perkele, bruce kyllä huijaa tuossa napissa. Ei KUKAAN voi naputtaa tuollaista vauhtia, senhän pitäisi jo estää noiden viisareiden hidas liikekin.

Vaadin tutkintaa!

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Zet4

Posts: 1,135

#52 • • Zet4 n00b
Aijjoo, ´kyseessähän on sama huijari joka nollattiin pois tuolta originaalin napin listoilta.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Bruce

Posts: 1

#53 • • Bruce
Viisareita voi painaa vielä kun ne liikkuu. Vaikka sanoisinkin että huijaan niin tuskin kukaan uskoo koska tossa on todella vaikeeta huijata.
siveys

Posts: 2,492

#54 • • siveys lovely

Bruce:
Viisareita voi painaa vielä kun ne liikkuu. Vaikka sanoisinkin että huijaan niin tuskin kukaan uskoo koska tossa on todella vaikeeta huijata.


Riiiight... *sydän**joo**sydän* *plur*
Zet4

Posts: 1,135

#55 • • Zet4 n00b

Bruce:
Viisareita voi painaa vielä kun ne liikkuu. Vaikka sanoisinkin että huijaan niin tuskin kukaan uskoo koska tossa on todella vaikeeta huijata.



Kyl mä lupaan uskoa *plur*

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

siveys

Posts: 2,492

#56 • • siveys lovely

Bruce:
Vaikka sanoisinkin että huijaan niin tuskin kukaan uskoo koska tossa on todella vaikeeta huijata..


Onko tää oikeasti sun mielestäsi hyväkin vitsi? Musta on ainakin toisinaan tuntunut siltä, että herra menee hieman yli-inhimillistä vauhtia tuolla nappi2:n listassa ylöspäin.

Ja kun ottaa huomioon sen, että tavallisen kaduntallaajan voi alle minuutissa opettaa kusettaman kumpaa tahansa nappia yli 30 painallusta sekunnissa niin en näe kovin epätodennäköisenä sitä, että sinäkin olisit kaikessa mahtavuudessasi siihen kyennyt.

Oma kunnioitukseni menee niille, jotka oikeasti on tuolla napissa noi tuloksensa painellut käsin (itselläni ei ole ihan tarpeeksi aikaa ja tahtoa omistautua asialle manuaalisesti), mutta sinun kohdallasi minulla on siinä määrin vahvoja epäilyksiä nähtyäni herran etenemisnopeuden ja ottaen huomioon herran historian jo kerran napista huijauksen takia resetoituna ihmisenä, että hirvittävästi kunnioitusta ei sinne suuntaan herahtele.
Avatar
#57 • • AJP Guest
Kyllä eka nappi on parempi, ainakin kun pelaa jollain ikivanhalla IBM ThinkPad:lla.*super*
anqqa

Posts: 4,032

#58 • • anqqa tirehtööri
kakkosessa huijaus on ykköstä vaikeampaa, mutta kolmosessa tulee olemaan lähes mahdotonta samalla periaattella, sitte joskus *uros*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

siveys

Posts: 2,492

#59 • • siveys lovely

anqqa:
kakkosessa huijaus on ykköstä vaikeampaa, mutta kolmosessa tulee olemaan lähes mahdotonta samalla periaattella, sitte joskus *uros*


Kolmiulotteinen nappi??! *pihkassa*
äm

Posts: 2,376

#60 • • äm

iris:
Minun mielestäni tämä on ihan PASKA. Tunnariksi aivan onneton tekele. Jopa minun mieheni Mattson ei tykkää siitä.


Repesin ääneen *nauru**nauru**iloinen*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.