Posts: 1,629 #42 • • 2003 Dalifemme Dementia simplex IHANAA!!! On ollutkin ikävä Hallmarkkia kun ei oo piiiitkään aikaan käyny. Meikä pääsee fiilistelee suomi raveja
#45 • • 2003 Arto Guest Nää oli ehdottomasti kevät-talven pelastus!!! Tänne menoa ei vois MIKÄÄN estää!! Joka ikinen kerta ihan vitun hauskaa.. paras clubi!*heiii*
Posts: 5,001 #46 • • 2003 -xx- Dr. -xx-, PhD Tänne tänne tänne!!! Tabi soittamassa ja toi D.N.A:kin tykkäs mun pomppimisesta elikkä sitä täytyy taas harrastaa
Posts: 718 #49 • • 2003 Yrjösen Pirre R A K S A Eih! Näinkö aikaisin se talvinen biletyshössötyshärvellys alkaa... Vanha suomalainen sananlaskuhan sanoo: Jos on lehdet vielä vihreitä elokuussa, mennään bileisiin vasta lokakuussa. Tuskin tulen paikalle. ....enpä
Posts: 1,148 #53 • • 2003 Salien El Croco Minny: Mä yritän olla tulematta tänne... ...ja tuona samaisena päivänä taivaalta satoi pieniä punaisia autoja...
Posts: 3,111 #55 • • 2003 SuttiS Drama Queen Salamanteri: --- Minny: Mä yritän olla tulematta tänne... --- ...ja tuona samaisena päivänä taivaalta satoi pieniä punaisia autoja... Sä et usko muhun. Vielä mä näytän kaikille epäilijöille! *uhoo ja heristää nyrkkiä*
Posts: 5,001 #57 • • 2003 -xx- Dr. -xx-, PhD Ai joo tää onkin se oikea topic Tännekin jo aikaisemmin kerjoittanut, mutta sitten välissä eksyi harhateille Siis: Kai sinne riittää membereille 7e lippuja tarpeeksi? Kun ei ole ennen ollut korttia, mutta nyt on sekin hankittuna
Posts: 3,373 #60 • • 2003 misjah Team Sika tänne, tänne, tänne.. pakko päästä!!! halluja on jo vähän odoteltukin..