Posts: 7,311 #22 • • 2003 Mark d a n c e m a c h i n e s ei voi kyl missaa avajaisia... täl on hyvä taas pohjustaa tuleva lukuvuosi, -> ei jaksa raahautuu ma kouluun -> persiilleen heti kättelys -M
Posts: 1,394 #23 • • 2003 keisha bullet with butterfly wings Turha kai pyristellä vastaan, sitä löytää kuitenkin itsensä Hesperiasta vaikka vannoisi pysyvänsä poissa. Count me in.
#25 • • 2003 Titityy Guest joo kaippa tonne mennään ..toivottavasti kummipojan syndejuhlat ei oo sunnuntaina
Posts: 119 #31 • • 2003 Goddess Lakshmi Joy of your life, makes it worth of living juu, ehdottomasti ilmestytään paikalle!
Posts: 15,721 #33 • • 2003 UnityF joo just se missaan nää kun meen glooriaan... Ass Kick Partyihin....
Posts: 563 #36 • • 2003 muksu LAPANEN *plur*mä oon niin täällä jos vaikka vihdoin sais aikaseks noudettua sen kortinkin..!! se vaan aina pilettäessä unohtuu..
#38 • • 2003 yana Guest alien: lippuja enää alle 200 jäljellä... äkkiä ostamaan!! mistä hevosmiesten tietotoimistosta tääkin on muka peräisin?
#39 • • 2003 shiva Guest kaikille pakollinen läsnäolo. jos et ole paikalla, niin reissuvihkoon sitten äitin tai isin nimi ja hyvä syy.
Posts: 1,521 #40 • • 2003 super-enkuli shiva: kaikille pakollinen läsnäolo. jos et ole paikalla, niin reissuvihkoon sitten äitin tai isin nimi ja hyvä syy. Apua... mun pitää heti alkaa kehittelemään jotain...ööö...riittääkö rahapula poissaolosyyksi?