Olen 195cm pitkä. Ei se muuten haittaa paitsi jotkin huvitukset rajoittavat ja vaateostoksilla on joskus ongelmia löytää oikean kokoista
En haluaisi kuitenkaan olla lyhyempi
oon 167,5cm pitkä... tää tuli selväks intis et q mä ja 1 toine jimmy oltii komppania lyhyimpii, jote me mitattii tarkal pituusmital... ja mä olin 0,5cm pidempi, jippii*nauru*mut oon kuitenki vaahtosammutintaki lyhyempi ja silti pidän itteeni iha normaalina ku e omaa kyttyrää tai mitää
Jos halajaa Tosimiehen(tm) mittoihin on oltava vähintään 190cm pitkä ja painettava tuo 100kg, muuten on säälittävä rääpäle.
Edit: Ai niin, itsekään en tähän maagisen Tosimiesten(tm) kerhoon pääse, painoa puuttuu parikymmentä kiloa, eikä kesä terasseineen asiaa ole yhtään auttanut
oon 164,5 senttii pitkä ja ihan tyytyväinen. Tosin kun oon aina hengannu lähinnä poikien kaa, varsinkin kun ne on sattunu melkein kaikki olee 185-200 niin oon saannu kuulla kaiken näköistä pygmi- juttua ja talvisin pojat yleensä ilakoivat silloin joskus heittämällä mua isoon lumikasaan, vain sen takia että he pystyivät siihen. No pojat on poikia, kun kuitenkaan eihän sitä joka päivä pääse lentelemään ilmojen halki
niin saahan sitä olla lyhyt, mutta kunhan ei oo liian laiha...
onhan toi omakin tyttö 167..onhan siinä vähän kokoeroo mutta siitä naiset saa vaan jotain turvallisuudentuntua tai emmätiiä ei oo oikeen koskaa ottanu puheeks tollasta
Yks viehättävä vanha nainen pyys mua eilen ruokakaupassa ojentamaan itselleen jotain ylähyllyltä. Se oli aika söpö.
Oon 172cm...ihan hyvä mitta. Joskus aattelin, et tykkään pitkistä miehistä, mut oon huomannut, että mua viehättää myös itseäni lyhyemmät miehet...Kaikki käy*pihkassa*
188cm ja paino vaihtelee kausittain.. nyt ku vaa juoksee ympäriinsä ja bailaa niin 83kg mutta talven tullessa ja urheillessa taas niin eiköhän se mee taas tonne 90 +