Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?

666 posts, 34 pages, 261,213 views

mirah

Posts: 257

#441 • • mirah Starchild
157,5 ja hyvin ylpeä siitä. *joo*
Andrei

Posts: 299

#442 • • Andrei
181,5, ellen ole viime mittauksen(1997) jälkeen lyhentynyt.

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Bellezaaa

Posts: 573

#443 • • Bellezaaa Afrodite*
160 cm kääk...*nyyh**eiei*
10 cm lisää niin ois ihan hyvä vois silti käyttää viel korkokenkii eikä näyttäis ihan älyttömän pitkältä *joo*
Beatrix

Posts: 2

#444 • • Beatrix
Oikeassa olet. Tää 170cm on just loistava pituus.
Bellezaaa

Posts: 573

#445 • • Bellezaaa Afrodite*

Beatrix:
Oikeassa olet. Tää 170cm on just loistava pituus.




Kade oon vaik ei sais olla *igor*
Avatar
#446 • • tintsu Guest
160 cm. *hihu* En haluis olla senttiikään lyhyempi tai pidempi. Paitsi joissain erikoistilanteissa. *nauru*
Tebi

Posts: 131

#447 • • Tebi normisetti
joku 174 noin ehkä *piis*

--
koi syö ja ruoste raiskaa

Jutu

Posts: 3,054

#448 • • Jutu Blondi
163cm, hyvin sitä on pärjätty *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mellu-

Posts: 4,006

#449 • • Mellu-
Mul tuli oikeesti tosi piktä olo... 184 cm tullu täytee.. eli oon venyny ehkä sen sentin lisää *uuh* Tyttöjen kuuluu ollu poikkeuksetta poikia lyhyempiä.. ärsyttää *grr*
*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mellu-

Posts: 4,006

#450 • • Mellu-
no mut siis hei oikeesti.. kui moni on oikeesti metsii pitempi.. esim tääl ihunassa lahessa.. tai sit niil on vaa huono ryhti *ding* tai sit miä kuljen silmät kii.. *lmao* emt..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

LauraLine

Posts: 278

#451 • • LauraLine

Mellu-:
Mul tuli oikeesti tosi piktä olo... 184 cm tullu täytee.. eli oon venyny ehkä sen sentin lisää *uuh* Tyttöjen kuuluu ollu poikkeuksetta poikia lyhyempiä.. ärsyttää *grr*
*



*hali* sust tuli just mun uus paras kaveri*nauru* harvoin tulee vastaan tyttöjä jotka ois muakin pidempiä
ite joku 179cm ja oon aina halunnu olla lyhyempi. yks syy just kans se et miehen pitäis olla pidempi*iihhih*
Mellu-

Posts: 4,006

#452 • • Mellu-

LauraLine:

*hali* sust tuli just mun uus paras kaveri*nauru* harvoin tulee vastaan tyttöjä jotka ois muakin pidempiä
ite joku 179cm ja oon aina halunnu olla lyhyempi. yks syy just kans se et miehen pitäis olla pidempi*iihhih*




hhahahahaha *nauru* voin värvää yhen mun mittasen kaverin viel kans messiin *vink* sit sul ois kaks hormoonihirviöö kavereina :D

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

LauraLine

Posts: 278

#453 • • LauraLine

Mellu-:
hhahahahaha *nauru* voin värvää yhen mun mittasen kaverin viel kans messiin *vink* sit sul ois kaks hormoonihirviöö kavereina :D



sopii mulle*joo* sit pistetään kaikki viel kymmenen sentin korot jalkaan ja lähetään kolmistaan järkyttämään kansaa kaduille*pahis*
Jutu

Posts: 3,054

#454 • • Jutu Blondi

LauraLine:
---
Mellu-:
hhahahahaha *nauru* voin värvää yhen mun mittasen kaverin viel kans messiin *vink* sit sul ois kaks hormoonihirviöö kavereina :D

---


sopii mulle*joo* sit pistetään kaikki viel kymmenen sentin korot jalkaan ja lähetään kolmistaan järkyttämään kansaa kaduille*pahis*



Ei hyvä ollenkaan. Johan siinä alkaa pienempiä pelottaa *muhaha*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mellu-

Posts: 4,006

#455 • • Mellu-

LauraLine:
---
Mellu-:
hhahahahaha *nauru* voin värvää yhen mun mittasen kaverin viel kans messiin *vink* sit sul ois kaks hormoonihirviöö kavereina :D

---


sopii mulle*joo* sit pistetään kaikki viel kymmenen sentin korot jalkaan ja lähetään kolmistaan järkyttämään kansaa kaduille*pahis*



joo *nauru* vapiskaaaaaa *juonittel* *aplodit*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Progress

Posts: 955

#456 • • Progress
186cm...muista "pituuksista" en sanokaa mitää...*hih*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Tarsu

Posts: 2,449

#457 • • Tarsu
192.5 cm lyhyt !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Juhgu

Posts: 7,921

#458 • • Juhgu Virnistelijä

Mellu-:
Mul tuli oikeesti tosi piktä olo... 184 cm tullu täytee.. eli oon venyny ehkä sen sentin lisää *uuh* Tyttöjen kuuluu ollu poikkeuksetta poikia lyhyempiä.. ärsyttää *grr*


Mitä sä teit että sait tossa iässä vielä lisää senttejä, venytit mittanauhaa? *nauru*

Meidänhän pitää sit tehdä vertailua. Itse olen nimittäin (kai) 183. Jos olet mua pidempi niin *grr* *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Mellu-

Posts: 4,006

#459 • • Mellu-

Juhgu:
---
Mellu-:
Mitä sä teit että sait tossa iässä vielä lisää senttejä, venytit mittanauhaa? *nauru*

Meidänhän pitää sit tehdä vertailua. Itse olen nimittäin (kai) 183. Jos olet mua pidempi niin *grr* *nauru*



hahaha emt... kai mun jalkapohjaan on tullu sentin verran lihaksia *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Pelimies

Posts: 229

#460 • • Pelimies back in businesssss....
174,5 eli 175....*nauru*

Voisin kyl ihan mielelläni kasvaa pituutta viel 10cm, mut aika hiljaselta näyttää..