Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?

666 posts, 34 pages, 257,110 views

Avatar
#481 • • Edited hyperventilaatio Guest
179cm ja 74kg tiukkaa lihaa. *pepsodent*
sune

Posts: 2,096

#482 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

skywalker:
about 170cm. **blush*
aina ois toivonu et ois kasvanu sen 5-8cm pidemmäks mutta tyhmänä poikana aloitti tupakanpolton 14v,veikkaisin että ainakin itseltä vei nuo puuttuvat sentit.*grr*.



Hahaa...mä aloin polttaa 13v sen takia etten kasvais yhtään pidemmäks ja nyt sit vituttaa et jos sil onki ollu jotain merkitystä..enkä muuten oo kasvanu..siis olen tietty, mut en läheskään sinne mitä oli lääkärin arviot..( arvio oli yli 180 ja nyt oon huimat ~170)

-tupakointi kannattaa-

--
ei kovin ihku eikä plur

skywalker

Posts: 159

#483 • • skywalker mr.miyagi

Hahaa...mä aloin polttaa 13v sen takia etten kasvais yhtään pidemmäks ja nyt sit vituttaa et jos sil onki ollu jotain merkitystä..enkä muuten oo kasvanu..siis olen tietty, mut en läheskään sinne mitä oli lääkärin arviot..( arvio oli yli 180 ja nyt oon huimat ~170)



no elämä ei aina ole reilua*hymy*.

--
you don`t know the power of the dark side

mae

Posts: 3

#484 • • mae
Oon 158cm "lyhyt". Mielummin näin päin *blush*

Ainakin miehet on pidempii *nauru*
Nepenthe

Posts: 141

#485 • • Nepenthe
180cm. Ja skrode sekä hyvin ruokittu. *vink*

/N
Mellu-

Posts: 4,006

#486 • • Mellu-

A5P, 9.2.2005 05:57:
---
Puistokemisti:
---
Mellu-:
Mul tuli oikeesti tosi piktä olo... 184 cm tullu täytee.. eli oon venyny ehkä sen sentin lisää *uuh* Tyttöjen kuuluu ollu poikkeuksetta poikia lyhyempiä.. ärsyttää *grr*
*

---



No hei, meikkis on 196. sul on vielä 12cm turvaväliä.

---


*joo* ari on pahis *nauru* vie mustakin 6cm voiton (!!!)

kukkakepit kunniaan *super*



amen *joo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Aeryn

Posts: 166

#487 • • Aeryn
Toivottavasti en oo jo vastannu, ei jaksanu selailla kaikkia vastauksia *hymy*

Meiksi kasvo tähän 170cm mittaani aika nopeasti. Ala-asteella taisin olla jo yli 160 joten mulle jäi joksikin aikaa hirveä jättiläis- kompleksi kun kaikki muut oli aina niin pieniä. Onneks ne jätkätkin alko saamaan pituudessa kiinni siinä kauppiksen aikoihin *nauru* Nyt sitten kun jätkäkaveri on paria senttiä vaille 2metriä ni olo on hyvin pieni *iloinen*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

lunake

Posts: 800

#488 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
167 cm








*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

Humppabeibi

Posts: 91

#489 • • Humppabeibi Söpöilijä

lunake, 14.7.2005 09:20:
167 cm




Sama, eli 167. Ihan jees pituus. Viihdyn *nauru*

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

o_°

Posts: 224

#490 • • o_°
Ääripäät taitaa olla 147cm ja 202cm.
Itse osun mukavasti näiden ääripäiden väliin. Tosin olen pienestä pitäen haaveillut olevani vähintään 3m pelkkää lihasta, joten en aivan tyytyväinen itseeni ole. *yingyang*
Plaque

Posts: 269

#491 • • Edited Plaque
Mä oon aina vedonnu siihen, että ei sillä pituudella ole merkitystä, jos ei sitä osaa käsitellä.






( *nauru* )
Avatar
#492 • • GoA Guest
Mikäs on sit oikea tyyli käsitellä sitä ku aina siitä puhutaan. :P
Muhvi-

Posts: 303

#493 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
165cm, liian pitkä. *igor*

--
It was once my life - it was my life at one time.

nethr

Posts: 763

#494 • • nethr !!
171cm, mutta möntit jalkaan niin ei tarvitse niiiiin paljoa niskaa taittaa kun puhelee muille - Hollannissa kyllä vähän ongelmallista kun ovat niin perhanan pitkiä *ding*

--
xD

Kon-tiki

Posts: 1,936

#496 • • Kon-tiki The Unsinkable

LauraLine, 2.2.2005 00:11:
---
Mellu-:
Mul tuli oikeesti tosi piktä olo... 184 cm tullu täytee.. eli oon venyny ehkä sen sentin lisää *uuh* Tyttöjen kuuluu ollu poikkeuksetta poikia lyhyempiä.. ärsyttää *grr*
*

---


ite joku 179cm ja oon aina halunnu olla lyhyempi. yks syy just kans se et miehen pitäis olla pidempi*iihhih*



Kunhan te nuoret vielä vähän kasvatte niin huomaatte, ettei pituudella ole mitään välii. Mitä nyt vaatekaupassa ehkä ja jos pöytälevyt on polvenkolhimiskorkeudella terv. täti 180
onni3mk

Posts: 3,973

#497 • • onni3mk Onni on.

Kon-tiki, 26.7.2005 12:04:
---
LauraLine, 2.2.2005 00:11:
---
Mellu-:
Mul tuli oikeesti tosi piktä olo... 184 cm tullu täytee.. eli oon venyny ehkä sen sentin lisää *uuh* Tyttöjen kuuluu ollu poikkeuksetta poikia lyhyempiä.. ärsyttää *grr*
*

---


ite joku 179cm ja oon aina halunnu olla lyhyempi. yks syy just kans se et miehen pitäis olla pidempi*iihhih*

---


Kunhan te nuoret vielä vähän kasvatte niin huomaatte, ettei pituudella ole mitään välii. Mitä nyt vaatekaupassa ehkä ja jos pöytälevyt on polvenkolhimiskorkeudella terv. täti 180



Mä oon myös huomannu, et miehet myöskin "pelkäävät" itseään pidempiä naisia *grr*

Tai eivät ainakaan ota yhtä helposti kontaktia, jos nainen olisi lyhyempi...

--
Onni on.

KooKie

Posts: 4,338

#498 • • KooKie aka. Petress Pan
Tää ois sellasen 165cm pitkä, mut talvisin otan ne 5 senttii lisää sit koroilla. *nauru* Kesäl mieluiten paljain jaloin ni näytän just niin tapilta ku mitä oonki (ehkä viel lyhyemmältä pallerolta) *sydän*
Tosta miesten pituudesta/koosta, niin exä kerran alkoi valittaa, että ei oo kivaa, kun mun broidi on abaut 185cm/100kg ja exä "vain" n. 175cm/75kg ja se tuntee itsensä niin pikkupojaksi ja kelaa munkin pitävän sitä ihan vaahtosammuttimena. Anteeks mikä alemmuuskompleksi? *nauru*
No ok, onhan broidi välillä aika terminaattori, mutta kyllä mä enemmän exän kaltaisesta tykkään, kun sen ympäri saa sentään kädet kiedottua halatessa, eikä sen tarvitse kyyristyä kun suutelee mua. (No mun pitää nousta varpailleen, mut mulle tulee vähän pidempi olo sillon. *hihu*)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Marjo

Posts: 1,796

#499 • • Marjo pupuTupuna
163 cm ja ei haittaisi, vaikka olisin vähän lyhyempi. *hihu*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#500 • • Kon-tiki The Unsinkable

onni3mk
Mä oon myös huomannu, et miehet myöskin "pelkäävät" itseään pidempiä naisia *grr*

Tai eivät ainakaan ota yhtä helposti kontaktia, jos nainen olisi lyhyempi...



Tarkennus: pojat "pelkäävät", miehet eivät *vink* Itselläni on kylläkin eri tilanne kuin sinkkutytöillä, kun kaikki tutut tietää mun seurustelleen vuosikaudet rakkaan metriheikkini kanssa. Eli mua lähestyy kaikenkokoiset miespuoliset mutta kaveripohjalta.

Joskus on kieltämättä vähän outoa, jos joku tuntematon mies ei ota uskoakseen että voisin olla vieressäni seisoskelevan, itseäni lyhyemmän pojan kanssa (vaikka siis olenkin), ja sitten aletaan yritellä... Syntyny vähän erikoisia skenaarioita välillä, mutta isona tyttönä osaan pitää huolta itsestäni *hymy*