666 posts, 34 pages, 262,588 views
skywalker:
about 170cm. *
aina ois toivonu et ois kasvanu sen 5-8cm pidemmäks mutta tyhmänä poikana aloitti tupakanpolton 14v,veikkaisin että ainakin itseltä vei nuo puuttuvat sentit..
Hahaa...mä aloin polttaa 13v sen takia etten kasvais yhtään pidemmäks ja nyt sit vituttaa et jos sil onki ollu jotain merkitystä..enkä muuten oo kasvanu..siis olen tietty, mut en läheskään sinne mitä oli lääkärin arviot..( arvio oli yli 180 ja nyt oon huimat ~170)
A5P, 9.2.2005 05:57:
---
Puistokemisti:
---
Mellu-:
Mul tuli oikeesti tosi piktä olo... 184 cm tullu täytee.. eli oon venyny ehkä sen sentin lisää Tyttöjen kuuluu ollu poikkeuksetta poikia lyhyempiä.. ärsyttää
*
---
No hei, meikkis on 196. sul on vielä 12cm turvaväliä.
---
ari on pahis vie mustakin 6cm voiton (!!!)
kukkakepit kunniaan
LauraLine, 2.2.2005 00:11:
---
Mellu-:
Mul tuli oikeesti tosi piktä olo... 184 cm tullu täytee.. eli oon venyny ehkä sen sentin lisää Tyttöjen kuuluu ollu poikkeuksetta poikia lyhyempiä.. ärsyttää
*
---
ite joku 179cm ja oon aina halunnu olla lyhyempi. yks syy just kans se et miehen pitäis olla pidempi*iihhih*
Kon-tiki, 26.7.2005 12:04:
---
LauraLine, 2.2.2005 00:11:
---
Mellu-:
*
---
ite joku 179cm ja oon aina halunnu olla lyhyempi. yks syy just kans se et miehen pitäis olla pidempi*iihhih*
---
Kunhan te nuoret vielä vähän kasvatte niin huomaatte, ettei pituudella ole mitään välii. Mitä nyt vaatekaupassa ehkä ja jos pöytälevyt on polvenkolhimiskorkeudella terv. täti 180
onni3mk
Mä oon myös huomannu, et miehet myöskin "pelkäävät" itseään pidempiä naisia
Tai eivät ainakaan ota yhtä helposti kontaktia, jos nainen olisi lyhyempi...