girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...

371 posts, 19 pages, 132,825 views

MonkeyMan

#121 • • MonkeyMan tHe ApiNa
Tulos:

73%

Olet miehinen heteromies, mutta tarpeen tullen sinusta löytyy myös pehmeämpi puoli, jota naiset arvostavat.

vai niin...ei taida olla mikään kovin luotettava testi....

--
Want more hugs,want more love in your life? Give some away....

kap-pu

#122 • • kap-pu the amazing suction cup boy
Olen tuon yhden testin tehnyt joskus, muistaakseni oli jotain luokkaa:

Miehekkyysbongot, 14; naisellisuus-, 14. Saattaa olla lähellä totuuttakin, mene tiedä. *olankohauttl*

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Galore

#123 • • Galore
Panfobia
No kyllähän tyttöjäkin on toisinaan tullut pussailtua, mutta eihän se vielä bitä ihmisestä tee... *hymy*[/quote]

Hyvä, sitten mulla ei hätä päivää... Tyttöjä pussattuani tuli morkkis, et meneekö mulla nyt ihan bi'eilyks, mutta eipä sitten kai. *ding*

--
¨kotahi¨

Galore

#124 • • Galore
Naisellisuuspisteet :-18
Miehekkyyspisteet:-20¨
--->sukupuolineutraali... ...jopa sukupuolipakoilija. No mähän oon ollu aina se tyttöporukassa, jolla on iso haba ja jolle annetaan kaikki miesten työt (esim. autolla ajo, mökillä halkojen hakkuu...)*iloinen*

Mut sentään mulla oli enemmän miinusta miehekkyyspisteissä...*blush*

--
¨kotahi¨

#125 • • tuntematon Guest
#126 • • decoy Guest
Lienen jonkin sortin heteropainotteinen bi, näin vatsatuntumalta -- ensimmäinen ihastuksen kohteeni oli paras (miespuolinen) kaveri, vaikka sittemmin moinen onkin jäänyt enimmäkseen taka-alalle. Perseet viehättävät edelleenkin, laidasta laitaan. Edelleen juttu elää tietyn asteisella SM-mausteella. Ei sillä että laajakaistaisempaa kokemusta olisi -- tämä ihan fiilispohjalta. Ekshibitionistikin lienen kun kerran foorumilla paljastelen...

Mutta merkitseekö kysymys oikeasti jollekulle jotakin? Tarkoitan, kukin pitää siitä mistä pitää. Kaappi on toki olemassa, eikä siitä voi helposti ulkoutua, mutta ei se paljastus nykyään kuitenkaan <em>niin</em> ihmeellinen juttu ole. Vaikeus seurannee lähinnä siinä kykeneekö etsiytymään seuraan, joka arvostaa sitä mitä itse on. Tässä suhteessa sateenkaarijengi on (luojan kiitos) onnistunut tekemään varsin hyvää työtä, ja luomaan tarvittavan sosiaalisen raamin itse kullekin. Kunhan vain jaksaa etsiä.
avb

#127 • • avb - Sylvester -
straight
Howdy

#128 • • Howdy Oldie
avb:

straight

Jebajeee ... *plur*

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

#129 • • Howdy Oldie
Roger Roger:

IIIK! Tulos 30%

Olet avaramielinen lakanoiden välissä, mutta harvemmin näytät julkisesti homompaa puolta itsestäsi.

[muokattu 4.11.2002 18:27]

*nauraa* Aitoooo ..... *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

moksu

#130 • • moksu [Dimension]
SINÄ OLET MIES
Kuvauksesi
Olet mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juurikaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.

Naisellisuuspisteesi: -10
Miehekkyyspisteesi: 26

Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia.

hihihi.... tosi luotettavia nää testit taas.. no, aina ei voi voittaa... eipä..:)
kuu

#131 • • kuu tyttttö
tykkään kyllä ihan vaan pojista silleen seksuaalisesti.mutta kyllä tykkään tytöistä, erilailla vaan.niitä on kiva katella ja ne on kauniita ja kivoja ja..mutta en voisi kyllä ikinä kuvitella meneväni seksuaaliseen kanssakäymiseen kenenkään tytön kanssa.kyllä olen tyttöjen kanssa pussaillut ja sellasta, mutta ei ikinä pidemmälle menty.oma poikaystävä on ihanin ja rakkain *sydän*

--
köh köh

kuu

#132 • • kuu tyttttö
Unity(f):

46%

Olet naisellinen nainen, mutta tarpeen tullen sinusta löytyy myös potkua ja uskallat pitää puoliasi miehisessä maailmassa.

että tommoinen tulos tuli mulle *iloinen*

sama täällä *nauru*

--
köh köh

S-T

#133 • • S-T Pieni
83%

Olet avaramielinen lakanoiden välissä ja tasapainossa homoseksuaalisen puolesi kanssa.

---

Naisellisuuspisteesi: 26
Miehekkyyspisteesi: 12

" Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset - kriittisestikin. Et välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan teet mitä haluat ja käyttäydyt sukupuolivapaasti. Olet sukupuolen suhteen itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Haluatkin toteuttaa itseäsi sukupuolisesti, koska sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa. Olet hyvin sukupuolinen, sukupuolisempi kuin ihmiset yleensä - sukupuolesta innostunut sukupuolikokeilija ja seikkailija. "

---

ahaa

---

Yleensä sanon olevani "avoin hetero". En ole täysin bi, tai koe itseäni sellaiseksi, koska en aivan yhtä voimakkaasti kiinny tyttöihin, ihastun kyllä toisinaan. Sitä voikin sitten spekuloida (ja sitä teenkin vähän väliä itsekseni) johtuuko tuo siitä, että en "kehtaa" tai "osaa" jonkin yhteiskunnallisen tekijän, kasvatuksen, opittujen mallien, yms. yms. takia kiintyä yhtä paljon tyttöihin...

--
Pieni on kaunista.

Avernian

#134 • • Avernian Kerettiläinen
SINÄ OLET NAINEN

Kuvauksesi
Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

Naisellisuuspisteesi: 10
Miehekkyyspisteesi: -2

*plur* OI! Ihkua, meitsi on niin muija! *nauraa*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Hyzenthlay

#135 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hih, neiti Avernian *justjoo*

mut odotas kun mä teen ton testin, niin olen varmaankin testosteronia uhkuva karju.. *voiei*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

#136 • • ALIEN Guest
sinä olet ELÄIN!!

olet yksinkertainen ja ajattelet pelkällä munallasi. Eläimellisyytesi ansiosta sinä nautit nuoruudestasi olemalla oikea sonni ja sika!!

...siis on ihanaa olla uros!! *hih*
Roger Roger

#137 • • Roger Roger Kentti
En edes uskalla tehdä testiä ja todeta todellista luonnettani*voiei*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

[Nuclear]

#138 • • [Nuclear] el aprendiz
Avernian:

SINÄ OLET NAINEN

Huh, mä jo pelkäsin, et olin ainoa...*plur*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

rec

#139 • • rec
Alex:

Netthe:*uros*+*pupu*=*sydän*
*possu*+*hellokitty*+*sydän*=*ökkö* tai *poks*

Ja nämä kaksi yhdistämällä saahaan:
*possu*+*hellokitty*+*uros*+*pupu*=*ökkö* tai *poks*

Varmaankin totta.
Kimppakivaa?

Entäs:
*pupu*+*possu*+*hellokitty* *täh*
Tai how about this: *possu*+*possu*+*possu*+*possu*=*sydän* ??
*plur*

Ei tähän mitään elukoita mukaan tarvii sekottaa! *nauraa**nauraa**nauraa*

[muokattu 11.5.2003 18:59]