päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,640,754 views

Hitchhiker

Posts: 1,754

#19241 • • Hitchhiker
Äskön parisen tuntia fillarin kanssa pomppimassa, tietenkin ilman paitaa et saadaan maksimoitua auringon säteiden kiinnittyminen iholle. Ainoo vaan et hanskat on jättäny kädet hieman valkoisiksi , hei beibi näytä missä sul on rusketusraidat *nauru*. Sit illalla tsiigaamaan parin duunikaverin kans fudista screeniltä ja bishee *känni*.
AnssiV

Posts: 1,798

#19242 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
-Vielä reilut 2vko lomaa jäljellä
-Tänään Treelle kuuntelee 4 Stringsiä
-Silmäkulma ei ole enää kipeä (lävistetty keskiviikkona)
-Kohta kaverille värjäyttämään hiukset
-Huippu keli joten sen jälkeen terassille

*hymy*
Avatar
#19244 • • Enkeli Guest
Tuli just posti, mie pääsin kouluun!!! Roihuvuoreen vaatturi/pukuompelija/stylisti! Vittu jee!!!
Verano

Posts: 4,649

#19245 • • Verano Merituuli

mayah, 16.6.2006 13:43:
Melkein meinasin unohtaa, mut en ihan.

Se on perjantai, tytöt ja pojat *plur*



Ihana viikonloppu edessä *plur*


+ että kohta aletaan töissä viettää eden-lähdevesipönikän läksiäisiä ja syödään perjantai-pullat :)



Vesiautomaatti sietääkin lähteä, ihan turhaa kuljettaa muovipöniköitä autoilla ympäriinsä, kun kraanastakin saa vettä.

Tossa meidän viereisessä tiimissä on pullaa jaossa, muttei meille asti riitä *igor*
Cloud

Posts: 2,162

#19246 • • Cloud Game Freak
Vihdoin toi laivareissu ohi.. Nää duunikokousmatkat vie terveyden..

Ei siinä kaikkea uskomatoman absurdia tapahtu ruottin maalla, sekä laivalla. Että *plur* reissu.

Mutta tämmönen kiltti ku minä ni kyllä noiden "ammatti" kittaajien aka työkaverit *pahis* ei kyll millään jaksa tollasta paria päivää enempää..

Hehe

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

jeesboks

Posts: 4,064

#19247 • • jeesboks p u p u
Koulu loppu vihdoin ja kivoja kameleita tulossa tänään kylään. *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

mariq

Posts: 2,154

#19248 • • Edited mariq
Kauan eläköön kloriitti!! *jiihaa* Tulin tuossa pelastaneeksi vaatteen jos toisenkin.. *iloinen*

Edit: ja flunssakii alkaa helpottaa *sars* *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

xandra

Posts: 281

#19249 • • xandra bambi

mariq, 16.6.2006 15:10:
Kauan eläköön kloriitti!! *jiihaa* Tulin tuossa pelastaneeksi vaatteen jos toisenkin.. *iloinen*



Eiks kloriitti oo sitä millä valkastaan vaatteita? *ding* Mulla on valkoset farkut jotka on punkussa ja pilalla, enkä edes ehtinyt montaa kertaa käyttää.. Tää kyl ehkis kuuluis tonne tyhmien kysymysten osastolle *hih*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

mariq

Posts: 2,154

#19250 • • mariq

xandra, 16.6.2006 15:16:
---
mariq, 16.6.2006 15:10:
---
Eiks kloriitti oo sitä millä valkastaan vaatteita? *ding*


Joo, just sitä *joo* punkkutahroihin en oo kokeillu, mut pari muunlaista lähtemätöntä tahraa katos kyllä.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

xandra

Posts: 281

#19251 • • xandra bambi
Pitää ehkä testata, jos mulla sit ois uudet kesähousut *pepsodent*

(ja päivän *hymy* on viimeinkin kesä ja viimeinkin perjantai *jiihaa*)

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Verano

Posts: 4,649

#19252 • • Verano Merituuli

mayah, 16.6.2006 15:23:
Hyvät oli pullat ja Edenkin on nyt hyvästelty. Ensi viikolla ollaan ilman..

Edit. tietty oli hyvät pullat ku ite paistoin. sori et kerron itsestäänselvyyksiä.



Laitoitko taikinaan kardemummaa?
Verano

Posts: 4,649

#19254 • • Verano Merituuli

mayah, 16.6.2006 15:43:
Mä sanoin, et "PAISTOIN", en et "Ostin tarvikkeet, pesin kädet, mittasin ainekset, sekoitin, jätin taikinan nousemaan, lähdin koivumetsälle, kaadoin puun, pilkoin klapeiksi, kannoin sisään, lämmitin leivinuunin ja tuikkasin pullat sisään". Mä mistään kaardemummasta mitään tiiä.



Kuka ne pullat muotoili siitä taikinasta *ding*
Verano

Posts: 4,649

#19255 • • Verano Merituuli
Täytyypä sanoa, että elämä on tavattoman ihanaa <3
Fresia

Posts: 764

#19256 • • Fresia vähän outo
En jäänyt murehtimaan eilistä paskaa mailia, hengailin illan kivojen ihmisten kanssa ja nukuin yöni erittäin hyvin *joo* Oon tosi tyytyväinen elämääni, mulla on ihania ystäviä, jotka ei jätä hädän hetkellä ja joiden kanssa voi pitää aivan mahtavan hauskaa *tirsk*

Ja ei oo totta, mä oon vihdoin niin päässyt yli eksästä *jiihaa* Ja maailma on täynnä kivoja ja söpöjä poikia, mut mulla ei oo pahemmin ees kiire vakavaan suhteeseen.

Elämä on *sydän*, sen oon tässä asioita kelatessa taas tajunnut. Ja mitä kaikkea on edessä, huh huh *tirsk*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

pirpeli

Posts: 5,533

#19257 • • pirpeli
Tää on kyl tavallaa eilisen, mutta tänään se päätös, jonka eilen tein, vahvistu. Eli ens syksyn suunnitelmat mietitty. Takaisin nuorisotalolle menen minä.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

aurinko

Posts: 895

#19258 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Ihan kohta Tampereelle :)

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Fresia

Posts: 764

#19259 • • Fresia vähän outo
Just great *iloinen* Serkun kanssa bileisiin niiin pitkästä aikaa! Nyt tehdään ruokaa kämppiksen kanssa ja pian korkataan bisset *känni*

Pienet asiat, kylläpä niistä voi tulla iloiseksi *tirsk*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

bubbelgum

Posts: 2,477

#19260 • • bubbelgum ~sylikissa~
Päivän totaalinen repeäminen. *nauru*

Kävelen keskustassa ilman meikin meikkiä matkalla alkoon. Mua vastaan kävelee kaks kundia, joista toinen jo kymmenen metrin päässä musta pysähtyy äkkisältään ja jää tuijottamaan mua.
No, kävelen siinä sitten normisti matkaani eteenpäin, ja jossain viiden metrin päässä alkaa jo pikkasen ärsyttää se toljotus.
Siinä vaiheessa ku pääsen parin metrin päähän oon jo aika ärsyyntynyt ja tokasen sille. "Joo, mä olen kyllä ihminen, etkö oo muka aikasemmin sellasta nähnyt?"
Ja vastaukseks tulee. "Oon kyllä, mut en koskaan noin kaunista." *lmao*

--
Hullu ku pullosta tullu.