. Sit illalla tsiigaamaan parin duunikaverin kans fudista screeniltä ja bishee
.
46,900 posts, 2,345 pages, 19,915,251 views
. Sit illalla tsiigaamaan parin duunikaverin kans fudista screeniltä ja bishee
.
mayah, 16.6.2006 13:43:
Melkein meinasin unohtaa, mut en ihan.
Se on perjantai, tytöt ja pojat

+ että kohta aletaan töissä viettää eden-lähdevesipönikän läksiäisiä ja syödään perjantai-pullat :)
reissu.
ei kyll millään jaksa tollasta paria päivää enempää..mariq, 16.6.2006 15:10:
Kauan eläköön kloriitti!!Tulin tuossa pelastaneeksi vaatteen jos toisenkin..
Mulla on valkoset farkut jotka on punkussa ja pilalla, enkä edes ehtinyt montaa kertaa käyttää.. Tää kyl ehkis kuuluis tonne tyhmien kysymysten osastolle
xandra, 16.6.2006 15:16:
---
mariq, 16.6.2006 15:10:
---
Eiks kloriitti oo sitä millä valkastaan vaatteita?
punkkutahroihin en oo kokeillu, mut pari muunlaista lähtemätöntä tahraa katos kyllä.
mayah, 16.6.2006 15:23:
Hyvät oli pullat ja Edenkin on nyt hyvästelty. Ensi viikolla ollaan ilman..
Edit. tietty oli hyvät pullat ku ite paistoin. sori et kerron itsestäänselvyyksiä.
mayah, 16.6.2006 15:43:
Mä sanoin, et "PAISTOIN", en et "Ostin tarvikkeet, pesin kädet, mittasin ainekset, sekoitin, jätin taikinan nousemaan, lähdin koivumetsälle, kaadoin puun, pilkoin klapeiksi, kannoin sisään, lämmitin leivinuunin ja tuikkasin pullat sisään". Mä mistään kaardemummasta mitään tiiä.
Oon tosi tyytyväinen elämääni, mulla on ihania ystäviä, jotka ei jätä hädän hetkellä ja joiden kanssa voi pitää aivan mahtavan hauskaa 
Ja maailma on täynnä kivoja ja söpöjä poikia, mut mulla ei oo pahemmin ees kiire vakavaan suhteeseen.
, sen oon tässä asioita kelatessa taas tajunnut. Ja mitä kaikkea on edessä, huh huh