päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,632,440 views

Sankari

Posts: 617

#15681 • • Sankari
Hyvää musaa,kylmää limua ja muutenkin kaikki on hyvin.
Jocular

Posts: 1,359

#15683 • • Jocular Janni
Heräsin puol seittemän aikaan.. Ensimmäisen tunnin ihmettelin maailmanmenoa puol horroksessa.
Sen jälkeen oon saanu tiskattua (mieletön määrä tiskiä), siivottua keittiön ja vessan. Putsattua kissojen kakkalaatikon, meikattua, pedattua, järjestäny vessan kaapin, tyhjentäny roskikset ja nyt ajattelin lähteä kauppaan, jonka jälkeen vois kokkailla kullalle jotain ennenku se tulee töistä ja ite joudun lähtee omiin töihini. Aikasin heräämisessähän on selvästi hyvät puolensa. Oikeen touhutippa. *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

jeesboks

Posts: 4,064

#15684 • • Edited jeesboks p u p u
tieto siitä, että perjantaina saan uuden kameran *pepsodent*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Jutu

Posts: 3,054

#15685 • • Jutu Blondi
Kävin ostoksilla tänään ja mukaan tarttui housut, paita, hiusväri ja venytyskorut. Samoin hoidin pari muuta asiaa alta pois ja nyt vielä yksi lasku pitäis maksaa niin kaikki on melkein hyvin *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

UnityF

Posts: 15,721

#15686 • • UnityF joo just se
Elli on saanu asunnon *plur*
ja se muuttaa aika lähelle mua *sydän*
martina

Posts: 1,875

#15687 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
ens viikon tiistaina tatska-aika! *jiihaa*
Jutu

Posts: 3,054

#15688 • • Jutu Blondi

martina, 9.1.2006 15:20:
ens viikon tiistaina tatska-aika! *jiihaa*


Oho. Mitäs mitäs? *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ohmi

Posts: 72

#15689 • • ohmi tracksmith
Pacifiquelippu on kourassa ja voitin yhdessä nettikisassa Thermostaticin (Ruotsin vastine Reginalle) levyn. Hymyilyttää! *hymy*
sune

Posts: 2,096

#15690 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Sain vihdoin ja viimein muutettua !! *hymy* - outoa

--
ei kovin ihku eikä plur

pietari

Posts: 337

#15691 • • pietari -..-
pacifique liput! *sydän*

--
...umdah...

Avatar
#15692 • • Annakins Guest
4 yötä Kairoon ja 2 työhaastattelua ennen sitä *iloinen*
Sinza

Posts: 2,227

#15693 • • Sinza
Olin kuulemma tänään saanut asiakkaalta positiivista palautetta ekaa kertaa uudessa duunissani *pepsodent*. Melkein 2 kk takana ja viihdyn siellä yhä älyttömän hyvin! On niin kiva kun on rento meininki ja läppä lentää koko ajan *hihu*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Fyrisch

Posts: 4,525

#15695 • • Fyrisch
kävin hakemas 5m pitkän aux-kaalepin, joka piti hankkii n. 4kk sitte.. nyt saa taas ääntä levysoittimist!

Ja samal tuli haettuu kinkkimättöö <3
sapeli

Posts: 11,768

#15696 • • sapeli jokukukamikä?
Mitähän mulla ois *ding* Aiemmin tänään muistan miettineeni että joku juttu oli päivän :) mut nyt en enää muista mikä se oli *hih* No, olkoon mun päivän :) se että mulla oli joku juttu tänään mikä sai mut hyvälle mielelle *hihu*

Ai nii, sehän se oli - jotenki saan kieroa nautintoa pennin venyttämisestä *nauru* Rahat on loppu mut jotenkaa sekään ei masenna, eli aika hyvin taitaa asiat olla *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Elmiira

Posts: 1,446

#15697 • • Elmiira
Kavereille tulee vauva *plur*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Fresia

Posts: 764

#15699 • • Fresia vähän outo
Hyvä päivä *joo* Ei mitään erikoista edes tapahtunut, mutta muuten vaan. Kerrankin en ole kuolemassa stressiin vaik huomisen tenttiin luku vielä kesken. Hah, ihan sama miten menee, kunhan saan ne opintopisteet *pepsodent*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

John

Posts: 1,384

#15700 • • John Lauma
Koko päivä on mennyt enemmän tai vähemmän nappiin, ja äsken löysin vanhan kappaleen joka muistutti mua eräästä aurinkoisesta kevätpäivästä armon vuonna 1998 yhden kivan ihmisen kanssa.*hihu*

--
Fancy some cheese, Gromit?