päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,642,174 views

UnityF

Posts: 15,721

#15641 • • UnityF joo just se

sapeli, 7.1.2006 03:32:
Mulla tuoksuu yhä sormet hierontaöljylle *plur* Kiitos upeista bileistä, kaverit *sydän*



mä mietin ton todella 2 mielisesti *plur*
UnityF

Posts: 15,721

#15642 • • UnityF joo just se
no ei oo totta tää päivä... *plur*

nyt pitää kyl sanoo et:

kinderiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*sydän**hali**plur**hihu**tanssittel*
KooKie

Posts: 4,338

#15643 • • KooKie aka. Petress Pan

Individual, 7.1.2006 13:06:
No se on jo tosiaan päivän :). Yhtään vinkkiä miten sellainen tapahtuu? *utelee*



Mä en halua mahdottomia asioita, vaan oon vähästä ja pienestä onnellinen. Ja loppupeleissä ainoa mitä haluan on onnellisuus. Kohta nää plurahtelut menee jo yli.*plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Fresia

Posts: 764

#15645 • • Fresia vähän outo
Isosiskon väläytys *tirsk* Se ihmetteli, et taitaa olla erään sähkövatkaajan pakkaaja suuri elvis fani, kun siinä lukee elvis p. Olin et täh, et siinähän lukee elvisp eli sähkövatkain... vähänkö siskoa nolotti, se on luullut tota samaa jo monta monta vuotta *hih* Ja oikeesti sisko on tosi haka kielissä, puhuu ruotsiakin sujuvasti...

*tirsk*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#15646 • • Freja Sihteeri

Fresia, 7.1.2006 15:23:
elvisp eli sähkövatkain...



Tää on vähän samaa sarjaa kuin mun heitto tos kesällä kun oltiin Vaasassa ja kavereiden kaa kruisiis. Kyllähän minäkin sitä ruotsia osaan puhua, mutta silti mietin aina yhden talon ohittaessamme, että mikä ihme toi kyltti on missä lukee "RAKSALONG". Hä, mikä raksa? Pitkä raksa, raksapitkä, täh. *ding*

Kunnes Vimma hieman auttoi minua selittämällä että mikä "raksa" ja "long".

[ehkä tää sopis paremmin 'silloin tunsin itseni blondiksi'-topicciin, mutta olkoot]

*blush**pepsodent*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

innae

Posts: 1,377

#15647 • • innae PaskaJätkä
Olen saanut eräitä asioita hoidettua.
Synttäritkin on pian ja toivon, että saan "tilaamani" lahjan. Nyt loppu läskeily toivottavasti.
Uih. Tänään näkee Eban. Pääsee kälättään.
Tiistaina pääsee ottaan bissee ja nauraan työkavereille kun ne on siin vaihees jo ihan tuubassa, kun itse pääsen töistä ja dokaan :D

Toivottavasti asiat nyt kääntyisivät parempaan suuntaan.

Uuhhuuh. On vaan ihan pirun hyvä fiiwis tänään.

--
PaskaJätkä

iriil

Posts: 371

#15648 • • iriil
Pääsärky alkaa hellittää jo ja heti pyörii mielessä mitähän sitä tänään keksis tekemistä *tirsk* Tänään ei kyllä samanlaista menoa kuin eilen. Ihan rauhallisesti oltiin mutta hyvin hyvin humalassa, mutta hauskaa oli. Levottomat jutut ja hymyily. Hih. Unohtui kaikki huolet hetkeksi kun kattelin sen porukan kohellusta *lmao*
Pano

Posts: 38

#15649 • • Pano Non est ad astra mollis e Terris
Heräsin sohvalta, hetken mietin et helevetti missäs sitä taas ollaan.. kattelen ympärilleni: ei vitu mä oon kaveril porukoilla, yläkerrast kuuluu "uuh aah iih aah gnuu uu aaa" MITÄ VITTUA?? Nussitaaanko siel... ei käveri vaan venyttelee*iloinen*
Si yritin miettii et mitä on taas tullu tehtyä*miettiiimiettii* Haa olin baaris monessa..rahaa jäljellä muijaaa vieres.. Ei... No hyvä selipaatti pitää.. Sit se tuli, en muista semmosta tunnetta olleen itselläni hetkeen aikaa... Muistin et pääsin RESERVIIN TJ0 *iloinen*
Avatar
#15650 • • *Mirri* Guest
Loisto vloppu ainaki tähä mennes *hihu* tsik tsik...
äm

Posts: 2,376

#15651 • • äm
Aivan uskomattoman mahtava 5-päiväinen duunireissu takana. *plur*

Mitä jäi mieleen?

-Texasin murre
-Lentskariteema
-Elvis
-GinTonicit (hyvässä ja pahassa)
-Huonosti käyttäytyvät miehet

*sydän*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#15652 • • Taika Guest
vaik olo vähän kipeä niin kaverin synttäreille tuli onneksi lähdettyä :)
maanantaina voi sitten töistä olla pois *iloinen*
onni3mk

Posts: 3,973

#15653 • • Edited onni3mk Onni on.
Eilinen tavisbaari-ilta *plur* Oli ihan mieletöntä! Kiitos teille, jotka olitte mukana *sydän* Pelastitte paljon, ette varmaan edes tajua mut kiitos silti.

Ja sit tän päivänen...*plur**pihkassa*

Edit: Nii joo, jos tavisbaarissa voi olla noin kivaa, niin ehkä siellä kannattais käydä useemminkin kun kerran vuodessa *hihu**vink*

--
Onni on.

jeesboks

Posts: 4,064

#15654 • • jeesboks p u p u
Kattelin viime vuonna ottamia kuvia eri häppeningeistä ja tulipas hyvä fiilis. Oli kiva viime vuosi *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

deena

Posts: 276

#15655 • • deena tenukeppi
Vuoden myöhässä, mutta vika essee kirjotettu ja palautettu!!! Pelkkää p*skaahan siitä tuli, mut pääsinpähä eroon kurssista*jiihaa*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Jutu

Posts: 3,054

#15656 • • Jutu Blondi
Pohjanoteerauksen tehnyt ystäväni, joka aina osaa piristää synkkääkin päivää *sydän**lmao*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Chare

Posts: 412

#15657 • • Chare kiltti tyttö
olipas hauska ilta ihan melkein semi-uuden tuttavuuden kanssa.. *joo*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Tiikerriii

Posts: 1,113

#15658 • • Tiikerriii Tj
auringonpaiste ja lionel richie love songs *plur**sydän*

--
RÄYH!!!!

Tarsu

Posts: 2,449

#15659 • • Tarsu
hyvä aamulenkki, aikaisin!
komee keli!
koht raflaan!
asuntoo kattoon!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

pirpeli

Posts: 5,533

#15660 • • pirpeli
Eilisilta...
Tää aamu, koska aurinko paistaa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-