päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,645,110 views

wiwi

Posts: 1,575

#15541 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Koulussa oli piitkästä aikaa tosi hyvää ruokaa, söin sitä kolme lautasellista! Uusvuos oli myös niin onnistunu että vieläkin hymyilyttää vaikka olo on vähän uupunut..*hihu*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

rose

Posts: 1,047

#15542 • • rose vakaasti epävakainen
Kiva uusivuosi kavereiden kaa *pepsodent* Tänään ja huomenna vapaata töistä *pepsodent*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Android

Posts: 3,908

#15543 • • Android
Syyslukukauden vikasta tentistä tuli nelonen *hymy*
ninni

Posts: 489

#15544 • • ninni sydän
sain alottetuu mun lopputyön kirjottamisen *jiihaa*

*plur*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

anis

Posts: 2,451

#15545 • • anis
Saan rentoutua rauhassa himassa:)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

lostgone

Posts: 2,493

#15546 • • lostgone
Ekaa päivää harjoittelussa: Menette huomenna ennakkoon katsomaan Matti-elokuvaa.*jiihaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

lostgone

Posts: 2,493

#15548 • • lostgone

ezzy, 2.1.2006 16:39:
---
lostgone, 2.1.2006 16:38:
Ekaa päivää harjoittelussa: Menette huomenna ennakkoon katsomaan Matti-elokuvaa.*jiihaa*

---


Aika julma duuni :/


Leffan jälkeen määräys mennä Onnelaan syventymään samaan aiheeseen.*hihu*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

jeesboks

Posts: 4,064

#15550 • • jeesboks p u p u
Sain paljon tänään aikaiseks. *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Avatar
#15551 • • astaroth Guest
ambient *sydän*

olotilasta johtuen nyt ei yksinkertaisesti voi kuunnella mitään, missä lyö basso - muuten lentää ykä kaaressa. ei voi muistaa, milloin viimeksi olisi ollut näin heikko olo
devisss

Posts: 345

#15552 • • devisss superhero.
Vaan kolme työpäivää enää, ja sit kolmen päivän vkl!

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

a-j

Posts: 785

#15554 • • a-j
hetkellinen sinitaivas ja auringonpaiste *hihu*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Jutu

Posts: 3,054

#15555 • • Jutu Blondi
Huomasin, että mulla on tässä kuussa kaksi vapaata viikonloppua *jiihaa*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

pirpeli

Posts: 5,533

#15556 • • pirpeli
Kuuma sauna lämpimässä seurassa*sydän*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

iriil

Posts: 371

#15557 • • iriil
Tein ekaa kertaa leipää tässä kämpässä. Hetken solukämppä tuntui kodilta*nauru* keittiössä tuoksuu tuore leipä ja se jopa maistuu hyvältä. Nyt ei malta mennä nukkumaan kun haluaa vain syödä leipää*pepsodent*
Major Tom

Posts: 266

#15559 • • Major Tom
piiiitkä jutteluhetki kivanolosen tytön kanssa =)
Claquesous

Posts: 3,206

#15560 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa
Unettomuutta ja byrokratiaa...

Nyt jo jänskättää ens vkolla tapahtuva muutto Skotlantiin töiden perässä ja tiiän, että pitäisi tehä vaikka miljoona jutskaa, joita en oo tehny. Venailen siis pelon sekaisin tuntein uutta tilannetta uudessa maassa, mutta silti myönnän olevani aikasta iloinen. Nyt on toki sellane fiilis, et ei oikein tiiä mitä ajatella tosta muutosta (samanlainen fiilis oli tasan vuosi sitte, ku muutin Hollantiin opiskelemaan).

Tajusin tässä insomniaa potiessani, et hei ehkä mä sittenkin valmistun. Tästä jaksosta tulee 15op, tän vuoden aikana suorittelen kirjatentteinä ja etäopiskeluna kursseja (n.10op), työharjoittelu ulkomailla á 12op, 2007 loputkin pakolliset alta pois (n.11op) ja samana vuonna sitten opinnäytetyö (15op). Tän suunnitelman pohjalta joutuu kuitenkin tässä ens syksynä varmaankin vääntää kättä koulun ja valtion byrokraattien kanssa, koska olen kehdannut käyttää aikaa amk-opiskeluihin jo 4½ lukuvuotta enkä oo v***u valmistunu p*****e!

147+15+10+12+11+15=210

V: Valmis tradenomi

Rahahuoletkin saan tässä poistettuu, kunhan KELA suuressa viisaudessaan myöntää minulle opintotuen, asumislisän ja lainantakauksen (kyllä, olen mennyt laittamaan itseni velkavankilaan jo nuorella iällä). Tiedän, että ne kyllä myöntää noi kaikki, koska ei ole mitään esteitäkään (minun mielestäni). Toivon kuitenkin, että ne tädit siellä norsunluutornissaan tekisivät tän päätöksen ennen ensi viikon torstaita, jolloin minulla on lento Skotlantiin.

Voihan simpura, että on taas monimutkaista. Kah, kyllä tää tästä.

EDIT: no joo, ehkä tää on enemmän päivän o_0 tahi blogimerkintä....

--
32. of December