•
•
wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Koulussa oli piitkästä aikaa tosi hyvää ruokaa, söin sitä kolme lautasellista! Uusvuos oli myös niin onnistunu että vieläkin hymyilyttää vaikka olo on vähän uupunut..
olotilasta johtuen nyt ei yksinkertaisesti voi kuunnella mitään, missä lyö basso - muuten lentää ykä kaaressa. ei voi muistaa, milloin viimeksi olisi ollut näin heikko olo
Tein ekaa kertaa leipää tässä kämpässä. Hetken solukämppä tuntui kodilta*nauru* keittiössä tuoksuu tuore leipä ja se jopa maistuu hyvältä. Nyt ei malta mennä nukkumaan kun haluaa vain syödä leipää
Nyt jo jänskättää ens vkolla tapahtuva muutto Skotlantiin töiden perässä ja tiiän, että pitäisi tehä vaikka miljoona jutskaa, joita en oo tehny. Venailen siis pelon sekaisin tuntein uutta tilannetta uudessa maassa, mutta silti myönnän olevani aikasta iloinen. Nyt on toki sellane fiilis, et ei oikein tiiä mitä ajatella tosta muutosta (samanlainen fiilis oli tasan vuosi sitte, ku muutin Hollantiin opiskelemaan).
Tajusin tässä insomniaa potiessani, et hei ehkä mä sittenkin valmistun. Tästä jaksosta tulee 15op, tän vuoden aikana suorittelen kirjatentteinä ja etäopiskeluna kursseja (n.10op), työharjoittelu ulkomailla á 12op, 2007 loputkin pakolliset alta pois (n.11op) ja samana vuonna sitten opinnäytetyö (15op). Tän suunnitelman pohjalta joutuu kuitenkin tässä ens syksynä varmaankin vääntää kättä koulun ja valtion byrokraattien kanssa, koska olen kehdannut käyttää aikaa amk-opiskeluihin jo 4½ lukuvuotta enkä oo v***u valmistunu p*****e!
147+15+10+12+11+15=210
V: Valmis tradenomi
Rahahuoletkin saan tässä poistettuu, kunhan KELA suuressa viisaudessaan myöntää minulle opintotuen, asumislisän ja lainantakauksen (kyllä, olen mennyt laittamaan itseni velkavankilaan jo nuorella iällä). Tiedän, että ne kyllä myöntää noi kaikki, koska ei ole mitään esteitäkään (minun mielestäni). Toivon kuitenkin, että ne tädit siellä norsunluutornissaan tekisivät tän päätöksen ennen ensi viikon torstaita, jolloin minulla on lento Skotlantiin.
Voihan simpura, että on taas monimutkaista. Kah, kyllä tää tästä.
EDIT: no joo, ehkä tää on enemmän päivän o_0 tahi blogimerkintä....