päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,645,743 views

rose

Posts: 1,047

#14162 • • rose vakaasti epävakainen
Aurinko paistaa *pepsodent**plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

pirpeli

Posts: 5,533

#14163 • • pirpeli
uuden uutukaiset lasit ja mä oon nätti*plur*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Mellu-

Posts: 4,006

#14164 • • Mellu-
Meidän luokka *hihu* aivan mahtavaa porukkaa... ka ottanu mut tosi hyvin messiin:) sain kutsun pikkujouluihinkin *nauru* mitähän siitäkin tulee *lmao* *känni*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

reality

Posts: 59

#14165 • • reality Wanderer
Tein alustavan työsopimuksen paikallisen lemppausfirman kanssa. 11/h iltavuorot täältä tullaan. *jiihaa*

--
This is your life, and it´s ending one minute at a time

jeesboks

Posts: 4,064

#14166 • • jeesboks p u p u
sain uuden jääkaapin.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Sinza

Posts: 2,227

#14167 • • Sinza
Sain sit vakituisen työpaikan Vantaalta *whaat**pepsodent*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Freja

Posts: 8,775

#14170 • • Freja Sihteeri
Vihdoin muistin käydä ostamassa patterit kameraani. Nyt vaavini taas toimii *hymy*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

äm

Posts: 2,376

#14171 • • äm
Päivitin CV:ni. Tuli hyvä mieli.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Bio

Posts: 4,429

#14172 • • Bio The Bullies / Pinky

RainChild, 31.10.2005 18:17:
petri oli ainakin ollu hyvissä *lmao**pahis*



Mä olin kans Veppen boolin uhri.. ja Eemelin viskin.. *super* *känni*
RainChild

Posts: 909

#14173 • • RainChild

Bio, 1.11.2005 23:39:
---
RainChild, 31.10.2005 18:17:
petri oli ainakin ollu hyvissä *lmao**pahis*

---


Mä olin kans Veppen boolin uhri.. ja Eemelin viskin.. *super* *känni*



*kröh*... njoo, saatoinpa ehkä itsekin olla "hieman" tuiskeessa, myöskin *super**känni*

MUTTA, siitäpä ei juuri kuvamateriaalia ole
[pieni]ainakaan lauantailta, perjantai onkin sitten toinen juttu[/pieni] *nauru**vink*

--
Rainchild is back home

a-j

Posts: 785

#14174 • • a-j
ostin cardigansin uuden super extra gravity levyn ^^

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

UnityF

Posts: 15,721

#14175 • • Edited UnityF joo just se
Chorale - Huominen (Ambient Mix)

+1,7kg viinirypäleitä *nauru*
a-j

Posts: 785

#14176 • • a-j

UnityF
+1,7kg viinirypäleitä *nauru*



sellaset kypsät siemenettömät on oikein herkkuja! *hihu*
kotona maalla oli niitä *nauru*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

AnssiV

Posts: 1,798

#14177 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Tutustuin tuossa viime viikonloppuna parin kaverin kautta erääseen virolaiseen tyttöön joka oli tullut asumaan erään toisen suomessa reilun vuoden asuneen kaverinsa luokse pakoon perseelleen mennyttä elämäänsä Virossa. Tällä tytöllä ei ole omaa rahaa koska ei ole missään töissä eikä koulussa ja kun kyselimme hänen vanhemmistaan niin kertoi äitinsä asuvan Englannissa ja isästään kysyessämme melkein purskahti itkemään (tavallaan orpo). Tuli eräässä vaiheessa puhetta minun ja erään kaverini kieliläväreistä ja hän kertoi myös haluavansa sellaisen. Noh, me sitten (minun ehdotuksesta) keräsimme kaveriporukalla rahat kasaan ihan vain piristääksemme tytön elämää, jotta unohtaisi edes hetkeksi menneisyytensä. Ja voi sitä iloa sen tytön naamalla kun kerrottiin mitä ollaan tekemässä. Joo, eilen sitten käytiin lävistyttämässä tyttö Yazkalla ja kyllä sen tytön naamasta näki että murheet olivat tipotiessään ja että muistaisi meidät toooooooosi pitkään. Sanoi jälkeenpäin että hänen mielestä se oli hänelle kuin uusi alku, alku parempaan elämään kenties...*hymy* ..ja kertoi että se oli positiivisella tavalla hulluinta mitä sen kaverit oli sille koskaan tehny...*hihu*
...niin ja kyllä tästä itselleenkin jäi todella hyvä mieli vaikka se jonkun verran kukkaroa keventikin sillä eihän hyvää ystävyyssuhdetta voi mitata rahassa.*iloinen*
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#14178 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

aapee, 2.11.2005 02:32:
Tutustuin tuossa viime viikonloppuna parin kaverin kautta erääseen virolaiseen tyttöön joka oli tullut asumaan erään toisen suomessa reilun vuoden asuneen kaverinsa luokse pakoon perseelleen mennyttä elämäänsä Virossa. Tällä tytöllä ei ole omaa rahaa koska ei ole missään töissä eikä koulussa ja kun kyselimme hänen vanhemmistaan niin kertoi äitinsä asuvan Englannissa ja isästään kysyessämme melkein purskahti itkemään (tavallaan orpo). Tuli eräässä vaiheessa puhetta minun ja erään kaverini kieliläväreistä ja hän kertoi myös haluavansa sellaisen. Noh, me sitten (minun ehdotuksesta) keräsimme kaveriporukalla rahat kasaan ihan vain piristääksemme tytön elämää, jotta unohtaisi edes hetkeksi menneisyytensä. Ja voi sitä iloa sen tytön naamalla kun kerrottiin mitä ollaan tekemässä. Joo, eilen sitten käytiin lävistyttämässä tyttö Yazkalla ja kyllä sen tytön naamasta näki että murheet olivat tipotiessään ja että muistaisi meidät toooooooosi pitkään. Sanoi jälkeenpäin että hänen mielestä se oli hänelle kuin uusi alku, alku parempaan elämään kenties...*hymy* ..ja kertoi että se oli positiivisella tavalla hulluinta mitä sen kaverit oli sille koskaan tehny...*hihu*
...niin ja kyllä tästä itselleenkin jäi todella hyvä mieli vaikka se jonkun verran kukkaroa keventikin.*iloinen*



hienoa *iloinen*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

liikkuva muna

Posts: 2,652

#14179 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Sumerin kieli jaksaa aina ilahduttaa *sydän*

Alleviivatut verbit on aktiivin preesensin partisiippejä, joiden tunnus on tuttu ja turvallinen -ed, kuten esimerkeistä selvästi käy ilmi:

dnin-gir-su abzu-a gal-di
'Ningirsu, puhuen kuuluvasti Abzussa'

nin den-líl-gin7 nam tar-tar-re
'Nainen, joka on Enlilin tavoin päättävä ihmisten kohtaloista'

é-e gu7-dam
'(tarkoitettu) syötäväksi palatsissa'


Löytyykö edit? *pepsodent*
sapeli

Posts: 11,768

#14180 • • sapeli jokukukamikä?
Oudon unen jälkeen en saanut unta - taaskaan (toistuva teema viime päiviltä), joten heräsin ja laitoin muuten aamunhämärään huoneeseen palamaan tuohon vierelle yhden kynttilän sellaisessa vihreässä kipossa, ja se nyt kivasti valaisee huonetta vihreillä kuvioilla *hihu*

Oon tainnut ottaa liian vähän iloa irti elämän pienistä asioista viime aikoina, kiitos Roosa kun muistutit että näinkin voi tehdä *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.