46,900 posts, 2,345 pages, 17,101,186 views
Displacer, 1.11.2005 17:04:
onneks olkoon
RainChild, 31.10.2005 18:17:
petri oli ainakin ollu hyvissä
Bio, 1.11.2005 23:39:
---
RainChild, 31.10.2005 18:17:
petri oli ainakin ollu hyvissä
---
Mä olin kans Veppen boolin uhri.. ja Eemelin viskin..
aapee, 2.11.2005 02:32:
Tutustuin tuossa viime viikonloppuna parin kaverin kautta erääseen virolaiseen tyttöön joka oli tullut asumaan erään toisen suomessa reilun vuoden asuneen kaverinsa luokse pakoon perseelleen mennyttä elämäänsä Virossa. Tällä tytöllä ei ole omaa rahaa koska ei ole missään töissä eikä koulussa ja kun kyselimme hänen vanhemmistaan niin kertoi äitinsä asuvan Englannissa ja isästään kysyessämme melkein purskahti itkemään (tavallaan orpo). Tuli eräässä vaiheessa puhetta minun ja erään kaverini kieliläväreistä ja hän kertoi myös haluavansa sellaisen. Noh, me sitten (minun ehdotuksesta) keräsimme kaveriporukalla rahat kasaan ihan vain piristääksemme tytön elämää, jotta unohtaisi edes hetkeksi menneisyytensä. Ja voi sitä iloa sen tytön naamalla kun kerrottiin mitä ollaan tekemässä. Joo, eilen sitten käytiin lävistyttämässä tyttö Yazkalla ja kyllä sen tytön naamasta näki että murheet olivat tipotiessään ja että muistaisi meidät toooooooosi pitkään. Sanoi jälkeenpäin että hänen mielestä se oli hänelle kuin uusi alku, alku parempaan elämään kenties... ..ja kertoi että se oli positiivisella tavalla hulluinta mitä sen kaverit oli sille koskaan tehny...
...niin ja kyllä tästä itselleenkin jäi todella hyvä mieli vaikka se jonkun verran kukkaroa keventikin.