päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,642,512 views

Mimir

Posts: 1,366

#13721 • • Mimir Rouva Yninä
Mukavat hetket sohvalla. Mew Tavastialla. Hyvä olla, vaikka pelottaa. *sydän*

--
[Wings are growing on her.]

Baby-G

Posts: 377

#13722 • • Baby-G
(Eilisen päivän tosiaan..)

Vihdoin töistä soitettiin ja sain taas vuoroja duunista ku ollu jonki aikaa vähän hiljasta. *jiihaa*
Sit yks asia joka on huolestuttanu, ei huolestuta enää. Nyt vaan mietityttää, että onko mua kusetettu, mutta se ei oo ees iso huolenaihe verrattuna aiempaan...

Ollu kiva chillipäivä. Kahvittelemassa kaverin ja yllätyskamujen kanssa ja pelailemassa korttia. Myöhemmin sitten kokkailtii ja ahmittiin ittemme täyteen. Nyt sitten vaihteeks yökyläilemässä. Kiva päivä vaihteeks. *sydän*
Ja ens viikolla Tallinnaan! *joo*
zari

Posts: 716

#13723 • • Edited zari Team Tamppaajat
Sain äsken yhdeltä kivalta pojalta 4 itse tehtyä cd:tä etukäteen 19 vuotis synttärilahjaks *sydän*
Ja ny fiilistelen niitä *hymy*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Pauha

Posts: 515

#13724 • • Pauha
Huomenna taas reissaa kymmeneksi päiväksi Eurooppaa. *jiihaa*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Nitta

Posts: 5,021

#13725 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Viikon koulutehtävät on tehty aikataulussa *aplodit*

Vakuutusasia on kunnossa (ja firma saa kyytiä kunhan ehdin hankkia uuden vakuutuksen)

Kosahtanut pesukone treffaa korjaajansa tällä viikolla (ja sormet on ristissä että vakuutus korvaa *igor*)

Mulla on vielä puolitoista tuntia aikaa ennen kuin pitää olla töissä ja ulkona paistaa aurinko *plur*

*hihu* Tästä tais just tulla kiva päivä *joo*
anthocyan

Posts: 1,511

#13726 • • anthocyan Kohti valoa...
Sain luettuu kokeeseen... Ja sain nukuttua hyvin *iloinen* Nyt pitää tehä viel läksyt.

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

keijukainen

Posts: 1,599

#13727 • • keijukainen kiksumurmeli
Työt jatkuu ens viikon perjantaihin asti *jiihaa*

--
*seepla*

lunake

Posts: 800

#13728 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Hetkittäiset *pepsodent*




*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

jeesboks

Posts: 4,064

#13730 • • jeesboks p u p u
linnottaudun sänkyyn kattomaan leffoja. Väsy fiilis mut on hyvä syy kaivautua peiton alle kattelee kivoi lehvoja *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

BT

Posts: 164

#13731 • • BT
työviikko ohi...

nyt pääsee lähtee mökille pariksi päiväksi rentoutuu..*iloinen*
Avatar
#13732 • • astaroth Guest
räjäyttäjän kurssi läpi parhailla pisteillä *hih*
sapeli

Posts: 11,768

#13733 • • sapeli jokukukamikä?
Teki tosi hyvää päästä ihmisten ilmoille, ja hengittäminenkin tuntuu helpommalta kun käveli rivakasti ja joutui samalla hengittämään raikasta ilmaa oikein reippaasti. *hymy* Sit näin kaupungilla kolmea ihanaa ihmistä joita en ollut nähnyt yhtä kahteen kuukauteen, toista kolmeen ja kolmatta neljään kuukauteen *whaat* Sit kun aurinko oli laskenut niin aloin bongailemaan kauniita juttuja joka puolella - junan kattohärveli, lamppu mihin oli tungettu roskia... Mutta ne miellytti mun silmää. *hihu* Ja sit tuli vielä hyvä fiilis kun junassa tarjosin hymyn kera lehden luettavaksi vastapuolen tädille, joka oli oikein mielissään *hymy* Ja sit VIELÄ yks kiva juttu on se että yks kirja oli saapunut mun tilauksesta paikalliseen kirjastoon ja nyt pääsen sitä lueskelemaan *plur*

Ja kello on vasta kaheksan - tää on ollu hyvä päivä *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Rinik

Posts: 647

#13734 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.

astaroth, 12.10.2005 18:00:
räjäyttäjän kurssi läpi parhailla pisteillä *hih*



suojaan... parempaan suojaan. *lmao*

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

Verano

Posts: 4,649

#13735 • • Verano Merituuli
Oltiin frendin kaa kattoo kämppiä kun se on sellasen ostamassa. Pitäs varmaan alottaa uus sunnuntaiharrastus ja kierrellä asuntonäytöis =P

No ei, tuolla sai rauhas katsella koska kaksrappunen talo on rempattu kokonaan ja about yks kolmasosaa kämpistä myytävänä. Siellä sitten ihmeteltiin kahestaan. Yks oli mun mielestä yli muiden ja sehän se sitten ilmeisimmin on :) Ja kuten uhosin niin kalustinkin jo koko kämpän =P
Fresia

Posts: 764

#13736 • • Fresia vähän outo
Pientä iloa sentään toi yks vanha frendi, johon törmäsin stockalla ja mentiin kahville. Piti mulle pienimuotoista ihmissuhdeterapiaa *hihu* Kiitos sille tytölle, jaksoin tehdä osan kouluhommistakin *hali*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Zarabel

Posts: 83

#13737 • • Zarabel Kultasiipi
Piiitkästä aikaa olen nyt työelämässä mukana. *hymy*
Mukavaa kun saa tehdä jotain "fiksua" eikä päivät ole pelkkää löhöilyä. Vaik aamu herätykset ei ole kyllä mun juttu.. *haukottel*
Noh, tuleepahan päiviin paljon sisältöä lisää, eikä toivottavasti tarvitse kuunnella enää tuttujen ihmisten kommentteja (tai yleensä niiden ihmisten jotka tietävät paljon paremmin miten muiden pitäisi elää) siitä että "jokaisen tarvii tehdä jotain, miksi et sinä tee mitään, voi voi.. " blaah *eiei* Ihan kun se työn saaminen tai työttömänä oleminen olisi aina pelkästään itsestään kiinni. Paljon sitä haluaa mut kaikkea ei aina voi saada.
Mut mä olen todella tyytyväinen tähän tilanteeseen,töitä vajaaksi vuodeksi ja saan ruuan pöytään ja laskut maksettua!
Kerrankin hymyilen syksyllä... *iloinen*

--
Hymyily on toiseksi paras asia mitä huulilla voi tehdä.

..kaunis hymy vie jokaiselta jalat alta..

Tyeicha

Posts: 5,807

#13738 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
*plur* mä olen ihastunut..

--
-Tyeicha-

minttu83

Posts: 179

#13739 • • minttu83
hain yhteen paikkaan toihin ihan sakalla...ajattelin kokeilla onneani. Olin varma et ei varmasti vaivaudu vastaan mitaan.
No kylla vaan vastas eika ottanu vuorokautta kauempaa. Sano tosin et ei oo avoimia tyopaikkoja, mut et pitaa mun tiedot tallella jos jotain ilmenee.

Oon aivan tosi ylpee itestani *jiihaa*

--
Wake me up when September ends

India

Posts: 475

#13740 • • India
Mä sain Fugeesin keikalle lipun *jiihaa* ja vielä lahjaksi. Ui ui uiuiiijuiii