Vihdoin töistä soitettiin ja sain taas vuoroja duunista ku ollu jonki aikaa vähän hiljasta.
Sit yks asia joka on huolestuttanu, ei huolestuta enää. Nyt vaan mietityttää, että onko mua kusetettu, mutta se ei oo ees iso huolenaihe verrattuna aiempaan...
Ollu kiva chillipäivä. Kahvittelemassa kaverin ja yllätyskamujen kanssa ja pelailemassa korttia. Myöhemmin sitten kokkailtii ja ahmittiin ittemme täyteen. Nyt sitten vaihteeks yökyläilemässä. Kiva päivä vaihteeks.
Ja ens viikolla Tallinnaan!
Teki tosi hyvää päästä ihmisten ilmoille, ja hengittäminenkin tuntuu helpommalta kun käveli rivakasti ja joutui samalla hengittämään raikasta ilmaa oikein reippaasti. Sit näin kaupungilla kolmea ihanaa ihmistä joita en ollut nähnyt yhtä kahteen kuukauteen, toista kolmeen ja kolmatta neljään kuukauteen Sit kun aurinko oli laskenut niin aloin bongailemaan kauniita juttuja joka puolella - junan kattohärveli, lamppu mihin oli tungettu roskia... Mutta ne miellytti mun silmää. Ja sit tuli vielä hyvä fiilis kun junassa tarjosin hymyn kera lehden luettavaksi vastapuolen tädille, joka oli oikein mielissään Ja sit VIELÄ yks kiva juttu on se että yks kirja oli saapunut mun tilauksesta paikalliseen kirjastoon ja nyt pääsen sitä lueskelemaan
Ja kello on vasta kaheksan - tää on ollu hyvä päivä
•
•
Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
Oltiin frendin kaa kattoo kämppiä kun se on sellasen ostamassa. Pitäs varmaan alottaa uus sunnuntaiharrastus ja kierrellä asuntonäytöis =P
No ei, tuolla sai rauhas katsella koska kaksrappunen talo on rempattu kokonaan ja about yks kolmasosaa kämpistä myytävänä. Siellä sitten ihmeteltiin kahestaan. Yks oli mun mielestä yli muiden ja sehän se sitten ilmeisimmin on :) Ja kuten uhosin niin kalustinkin jo koko kämpän =P
Pientä iloa sentään toi yks vanha frendi, johon törmäsin stockalla ja mentiin kahville. Piti mulle pienimuotoista ihmissuhdeterapiaa Kiitos sille tytölle, jaksoin tehdä osan kouluhommistakin
Piiitkästä aikaa olen nyt työelämässä mukana.
Mukavaa kun saa tehdä jotain "fiksua" eikä päivät ole pelkkää löhöilyä. Vaik aamu herätykset ei ole kyllä mun juttu..
Noh, tuleepahan päiviin paljon sisältöä lisää, eikä toivottavasti tarvitse kuunnella enää tuttujen ihmisten kommentteja (tai yleensä niiden ihmisten jotka tietävät paljon paremmin miten muiden pitäisi elää) siitä että "jokaisen tarvii tehdä jotain, miksi et sinä tee mitään, voi voi.. " blaah Ihan kun se työn saaminen tai työttömänä oleminen olisi aina pelkästään itsestään kiinni. Paljon sitä haluaa mut kaikkea ei aina voi saada.
Mut mä olen todella tyytyväinen tähän tilanteeseen,töitä vajaaksi vuodeksi ja saan ruuan pöytään ja laskut maksettua!
Kerrankin hymyilen syksyllä...
hain yhteen paikkaan toihin ihan sakalla...ajattelin kokeilla onneani. Olin varma et ei varmasti vaivaudu vastaan mitaan.
No kylla vaan vastas eika ottanu vuorokautta kauempaa. Sano tosin et ei oo avoimia tyopaikkoja, mut et pitaa mun tiedot tallella jos jotain ilmenee.