päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,525,469 views

tintsu

Posts: 96

#13141 • • tintsu pikkuriiviö. ^_^
Mun koirat on ollu ihan megaplur tuulella heti aamusta, iiiiiiihania!! *plur*

--
a Devil without the horns.

domi

Posts: 7,069

#13142 • • domi Työn sankari.
Sain just mahiksen lähtee Leville ennen joulua viikoksi, vielä pitäis päättää mihin aikaan sinne menisi *hihu*

Ja kannettava JÄÄ kotiin *nauru*
Optik

Posts: 1,691

#13143 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo

Pygmi, 18.9.2005 23:46:
---
Eh, kiitti, kyl mä joo sen verran osasin itsekin *justjoo* Tarkistin jopa sen, että masiinaan tarvitsee ensin hakea netistä DRM -suojauksen purku- ...jokujuttu. Sitä siis en tiennyt ettei homma ole soittimessani valmiiksi, etenkin kun ohjekirjassa mainitaan ko tiedostojen lataamisen olevan mahdollista vain sillä sovelluksella, millä juuri musiikkia latasin. Missään ei mainita sanaakaan siitä, että lisätsydeemi tähän ohjelmaan täytyy erikseen hakea netistä. Mut onneks meillä on Ilta-Sanomien tyhmimmät kysymykset -osasto josta löytyy muitakin vastauksia kuin "varmista, että laitteeseen on kytketty virta" *nauru*



Mikkisoftan DRM-suojauksen purkuun on olemassa muutamia eri keinoja.. Postaan tässä pari linkkiä aihetta käsitteleviin sivuihin ihan vaan sen vuoksi, jos muillakin sattuu olemaan vastaavia ongelmia..

http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=78454
http://www.zittware.com/Products/CDMaster32/Tutorials/CopyProtected_WMA_to_MP3.html


Seuraava linkki käsittelee MS-DRM suojauksen toimintaa hakkerin näkökulmasta:

(Nerd alert!! *justjoo*)

http://home.wanadoo.nl/lc.staak/freeme.htm

http://cryptome.org/ms-drm.htm

Mutta tiivistetysti sanoen, helpoiten DRM-suojatut wma-tiedostot saa soimaan kannettavissa mp3-soittimissa muuntamalla wma-tiedostot tavallisiksi mp3-tiedostoiksi..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Pätkis

Posts: 1,038

#13144 • • Pätkis Pikkis

Optik, 19.9.2005 11:03:

Mutta tiivistetysti sanoen, helpoiten DRM-suojatut wma-tiedostot saa soimaan kannettavissa mp3-soittimissa muuntamalla wma-tiedostot tavallisiksi mp3-tiedostoiksi..


...joka sekään ei ilmeisesti onnistu ihan vaan nätisti yhdellä ohjelmalla konvertoimalla, vaik mä niin kirkasotsaisesti eka kuvittelin *hmph* Yritä täs nyt sit tukea laillista musiikinvälitystä, iha liian vaikeeta tällaselle noviisille *hih* mut kiits linkeistä, tiedän mitä teen tänä iltana *hymy*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

ezzy

Posts: 8,060

#13145 • • ezzy Droid-pappa

Pygmi, 19.9.2005 11:42:
---
Optik, 19.9.2005 11:03:

Mutta tiivistetysti sanoen, helpoiten DRM-suojatut wma-tiedostot saa soimaan kannettavissa mp3-soittimissa muuntamalla wma-tiedostot tavallisiksi mp3-tiedostoiksi..

---

...joka sekään ei ilmeisesti onnistu ihan vaan nätisti yhdellä ohjelmalla konvertoimalla, vaik mä niin kirkasotsaisesti eka kuvittelin *hmph* Yritä täs nyt sit tukea laillista musiikinvälitystä, iha liian vaikeeta tällaselle noviisille *hih* mut kiits linkeistä, tiedän mitä teen tänä iltana *hymy*



toi koko homma menee vaan kokoajan enemmän ja enemmän kuluttajan kusettamiseksi ja talutusnuorassa vetämiseksi :(

ja tuo muuntaminen (puretaan häviöllisesti jo kertalleen pakattu biisi ja pakataan uudelleen häviöllisesti) heikentää aina äänenlaatua, ts. kuluttaja kärsii...
John

Posts: 1,384

#13146 • • John Lauma

ezzy, 19.9.2005 12:16:
toi koko homma menee vaan kokoajan enemmän ja enemmän kuluttajan kusettamiseksi ja talutusnuorassa vetämiseksi :(



Tell me about it. Vai mitä sanotte seuraavasta:

ostin CD-levyn, jonka kannessa luki että kyseinen levy on kopiointisuojattu. Noh, aattelin että ei se nyt varmaan mitään haittaa, kun en kerran ole kopioimassa sitä. Laitoin levyn DVD-soittimeen. Ei toiminut. "Eipä siinä mitään", tuumasin, "kai DVD sit ei vaan tajua tota suojausta", ja laitoin levyn kannettavaan soittimeen. Sama juttu, näyttöön tuli teksti "oops", joka tulee silloin kun levy on esimerkiksi liian naarmuinen tai likainen, ja soitin ei pysty lukemaan sitä. Vimeisenä oljenkortena ajattelin sitten kokeilla tietokoneen CD-asemaa, vaikka olin täysin varma ettei se onnistuisi, levyhän oli suojattu juuri juri sen taika ettei toimisi tietokoneen asemassa. Mutta kappas vaan, levy alkoikin soimaan! Kokeilinpa sitten huviksein ripata sen waveiksi. Onnistui loistavasti. Poltin ne tyhjälle levylle. Ei mitään ongelmia, soi sekä DVD:ssä että kannettavassa täydellisesti.

Että niin hieno kopiointisuojaus siinä levyssä.


sori offtopic

--
Fancy some cheese, Gromit?

ezzy

Posts: 8,060

#13147 • • ezzy Droid-pappa

John, 19.9.2005 12:43:
---
ezzy, 19.9.2005 12:16:
toi koko homma menee vaan kokoajan enemmän ja enemmän kuluttajan kusettamiseksi ja talutusnuorassa vetämiseksi :(

---


Tell me about it. Vai mitä sanotte seuraavasta:
Että niin hieno kopiointisuojaus siinä levyssä.
sori offtopic



jep, nää on just näitä klasareita. Paras olis, jos se levy ei toimisi missään.
Mieli tekis nostaa joku syyte jotakuta vastaan noista kusetuksista...
jeesboks

Posts: 4,064

#13148 • • jeesboks p u p u
kotiin *sydän*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Oleanterinkukka

Posts: 183

#13149 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
-Pääsin bändiin vokalistiksi kahdentoista pykineen joukosta!!! YIII-HAAAA! (oikeestaan tää on jo eilinen :), mut kun en oo sitä vielä hehkuttanut, niin parempi myöhään kun ei ollenskaan!
-Mun rakas pikkuinen koiranpentu ei ole kahteen päivään tehnyt kakkoja sisään!!
Kävin hammaslääkärissä ja mulla oli reikiä 0! :) :) :)

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

milla

Posts: 3,699

#13150 • • milla

milla, 17.9.2005 21:07:
pääsin jatkoon ilvesteatterin pääsykokeissa! huomen sit lopullinen päätös.. apuaa jänskäääää



pääsin sisääään!! aivan sairaan mahtavan magee fililis! niistä 30 tyypistä mä olin se yks kuudesta. käsittämätöntä ^_____^ hypin niin korkeelle ku innostuin et hajos mutsin ja faijan kattolamppu. heheh.
Verano

Posts: 4,649

#13151 • • Verano Merituuli
Naapuri just laitto viestin, et me saatiin vihdoinkin patterit lämpöseks :D
Vaikka onhan lohkolämmitinkin ihan jees.

Ja Millaa voin onnitella lisääkin <3
onni3mk

Posts: 3,973

#13152 • • onni3mk Onni on.
Jiihaa! Mun ei tarvii ottaa mutsin koiraa mun luo kaheks viikoks *super**iloinen*

--
Onni on.

Jutu

Posts: 3,054

#13153 • • Jutu Blondi

dominikh, 19.9.2005 10:32:
Ja kannettava JÄÄ kotiin *nauru*


*justjoo* lyödäänkö kympistä vetoa? *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Verano

Posts: 4,649

#13155 • • Verano Merituuli

dominikh, 19.9.2005 10:32:
Sain just mahiksen lähtee Leville ennen joulua viikoksi, vielä pitäis päättää mihin aikaan sinne menisi *hihu*

Ja kannettava JÄÄ kotiin *nauru*



Leviltähän sitä jäätä on ihan kätevä kotiin kantaa :)
domi

Posts: 7,069

#13156 • • domi Työn sankari.

Verano, 19.9.2005 15:27:
---
dominikh, 19.9.2005 10:32:
Sain just mahiksen lähtee Leville ennen joulua viikoksi, vielä pitäis päättää mihin aikaan sinne menisi *hihu*

Ja kannettava JÄÄ kotiin *nauru*

---


Leviltähän sitä jäätä on ihan kätevä kotiin kantaa :)


(pst. tarkotin tietokonetta) Mut ihan päivän ":)" -kyllä :D Pitää muistaa illan kurssilla sit.
Verano

Posts: 4,649

#13158 • • Verano Merituuli

dominikh, 19.9.2005 15:34:

(pst. tarkotin tietokonetta)

---


:D

Pst. Kyllä Verano sen tiesi..

---

Pst2. niin minäkin

:)



Pst4. mä en
rose

Posts: 1,047

#13159 • • rose vakaasti epävakainen

sapeli, 19.9.2005 03:17:
Muistot upeimmista maisemista mitä olen ehkä koskaan nähnyt, aamun tunteina kotimatkalla *sydän*



Todella mä voi ottaa tän mun päivän =) :ksi oli nimittäin oikeasti käsittämättömän upeita maisemia. Ja se kettu ja kuumailmapallo lisänä vielä *hihu*

--
TwistedLife™ Amusement Park