päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,564,989 views

Pätkis

Posts: 1,038

#13121 • • Pätkis Pikkis
Oon saanu siirrettyä hurjasti musiikkia koneelta ja levyiltä mp3 -soittimeen *iloinen* meitsi osaa *plur*

[pieni](paitsi niitä _v*n_ wma -tiedostoja jotka ei _edelleenkään_ soi)[/pieni]

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

MaSari

Posts: 1,986

#13122 • • MaSari space jammer
On nii kivaa kun ollaan muuten ihan rikkipoikkinuhassajakuumeessa, et tilattii pizzat ettei tarvii tehdä ruokaa ite *plur*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Optik

Posts: 1,691

#13123 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo

Pygmi, 18.9.2005 14:07:
Oon saanu siirrettyä hurjasti musiikkia koneelta ja levyiltä mp3 -soittimeen *iloinen* meitsi osaa *plur*

[pieni](paitsi niitä _v*n_ wma -tiedostoja jotka ei _edelleenkään_ soi)[/pieni]



Tulipahan vaan mieleen et tarkistitko soittaako/tukeeko sun mp3-soittimesi niitä v*tun wma-tiedostoja?

Ohjekirjassa on yleensä sitten mainittu mahdolliset soitettavien formaattien rajoitukset..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Jutu

Posts: 3,054

#13124 • • Jutu Blondi
Mun veli on paras! Se toi mulle laivalta litran Bombay's Sapphirea ja turkkareita *sydän*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#13125 • • hyperventilaatio Guest
Tänään tuli kauden viimeiset ajokilometrit moottoripyörällä. Toisaalta olis mukava vielä ajaa, toisaalta mukava siirtyä muihin aktiviteetteihin talven ajaksi ja muistella kesän kurvailuja lämmöllä. Mukavaa on ollut ja ehjänä selvitty. Ensi kaudella jatketaan!

Kippis ja kulaus! *piis*
TiiTu

Posts: 240

#13126 • • TiiTu
tasan vuosi yhdestä tosi kivasta illasta *hihu*
Fyrisch

Posts: 4,525

#13127 • • Fyrisch
Yksi tyttö :) tai kaks tai kolme, mut yks niist on paras!
Muhvi-

Posts: 303

#13128 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Mun kulta rakas mussukka on saanut mut ihastumaan siihen aivan valtavasti. Vatsassa kutisee. On hyvä fiilis. *sydän*

--
It was once my life - it was my life at one time.

no name

Posts: 9

#13129 • • no name
Ku herää aamul ihan paskana ja tajuu et rakkaimpani joutuu lähtee töihin ja itel on vapaa päivä!*pahis*
Avernian

Posts: 7,451

#13130 • • Avernian Kerettiläinen

no name, 18.9.2005 20:17:
Ku herää aamul ihan paskana ja tajuu et rakkaimpani joutuu lähtee töihin ja itel on vapaa päivä!*pahis*



Hähä. Reilu meininki.com. *pahis*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

pirpeli

Posts: 5,533

#13131 • • pirpeli
Koko päivä. Sai herätä kivasta paikasta, ja sitte vielä yhdessä syömässä, japanialaisnäyttelyssä ja leffassa. Ei vois olla parempaa.Kiitos sulle*pus*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Bio

Posts: 4,429

#13132 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Tänään oli vuosittainen ilotulitus Turussa, kun oli Turun päivät. Yleensä se ilotulitus on ollu sellast, et yks raketti paukahtaa ilmas kerralla. Mut nyt se oli ihan erilainen, monta räjähti samaan aikaan ja todella hienoi ilotulitteit. Ja se tulitus kesti jotain 12-13 minuuttia. Mahtava kokemus *plur*

Toi ilotulitus pelasti tän mun koko päivän, kun hieman on ollu mieli maassa. Kiitos Turku.

I *sydän* TKU
jeesboks

Posts: 4,064

#13133 • • jeesboks p u p u

Bio, 18.9.2005 21:43:
Tänään oli vuosittainen ilotulitus Turussa, kun oli Turun päivät. Yleensä se ilotulitus on ollu sellast, et yks raketti paukahtaa ilmas kerralla. Mut nyt se oli ihan erilainen, monta räjähti samaan aikaan ja todella hienoi ilotulitteit. Ja se tulitus kesti jotain 12-13 minuuttia. Mahtava kokemus *plur*

Toi ilotulitus pelasti tän mun koko päivän, kun hieman on ollu mieli maassa. Kiitos Turku.

I *sydän* TKU



Samaa piti sanoa. Ilotulitus oli kyl äärettömän hieno, kaunis ja mahtava. *sydän*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Verano

Posts: 4,649

#13134 • • Verano Merituuli
Hyvä ja rauhallinen olo. Tuntuu, että mä selviän huomisesta ihan hyvin.
kilobitti

Posts: 2,419

#13135 • • kilobitti 1-2-3 techno
aito olo.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Pätkis

Posts: 1,038

#13136 • • Edited Pätkis Pikkis

Optik, 18.9.2005 17:11:

Tulipahan vaan mieleen et tarkistitko soittaako/tukeeko sun mp3-soittimesi niitä v*tun wma-tiedostoja?

Ohjekirjassa on yleensä sitten mainittu mahdolliset soitettavien formaattien rajoitukset..


Eh, kiitti, kyl mä joo sen verran osasin itsekin *justjoo* Tarkistin jopa sen, että masiinaan tarvitsee ensin hakea netistä DRM -suojauksen purku- ...jokujuttu. Sitä siis en tiennyt ettei homma ole soittimessani valmiiksi, etenkin kun ohjekirjassa mainitaan ko tiedostojen lataamisen olevan mahdollista vain sillä sovelluksella, millä juuri musiikkia latasin. Missään ei mainita sanaakaan siitä, että lisätsydeemi tähän ohjelmaan täytyy erikseen hakea netistä. Mut onneks meillä on Ilta-Sanomien tyhmimmät kysymykset -osasto josta löytyy muitakin vastauksia kuin "varmista, että laitteeseen on kytketty virta" *nauru*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Mellu-

Posts: 4,006

#13138 • • Edited Mellu-
Voitettiin Oulun lentopalloilu turnaus, kamalan näköstä peliä oli melkeen koko vkonloppu.. vasta finaalissa päästiin lähelle omaa tasoa :) kyl tää tästä suttaantuu ^__^ väsynyt mutta onnellinen mellu lähtee ny nukkumaan ja kertoilee huomenissa deetailit *hihu*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

sapeli

Posts: 11,768

#13139 • • sapeli jokukukamikä?
Muistot upeimmista maisemista mitä olen ehkä koskaan nähnyt, aamun tunteina kotimatkalla *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

lostgone

Posts: 2,493

#13140 • • lostgone
*jiihaa*My Passion.*jiihaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.