päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,642,150 views

Töölön Prinsessa

Posts: 425

#12401 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s
*plur* Heräsin aikaisemmin ku olis ollu tarvis, tulin töihin pirteenä ku peipponen, hymyilyttää vaan... *hymy* Uus duuni alkaa reilun viikon päästä*super*

--
Palaillaan*piis**iloinen*

Avatar
#12402 • • Yaminah Guest
Tänään hierojalle !!! Tulee kyl tarpeeseen *hih*
Karvinen

Posts: 699

#12403 • • Karvinen SekaiSin MariSta
nyt mulla on iki oma käärme *plur* se on niin ihana ! ! !

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

jeesboks

Posts: 4,064

#12404 • • jeesboks p u p u
i love kiksu paita on tänään pistetty postiin tulemaan *plur*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

jansku=p

Posts: 108

#12405 • • jansku=p sheikkeri
Kerrankin käy hyvä tsäkä...lomamatka osuu just syysloman aikoihin!!

Eipä jää kun yx viikko tunteja korvattavax*hihu*

--
Everything looks bad if you remember it

iriil

Posts: 371

#12406 • • iriil
Vielä kaksi yötä niin lähden takaisin Joensuuhun niiden ihanien hullujen pariin. Ja sitten on luvassa vielä uusiakin medianomi-opiskelijoita maanantaina. Ensi viikosta tulee rankka, kun pitää kaikki baarit kiertää taasen... *iloinen*
Verano

Posts: 4,649

#12407 • • Verano Merituuli
Ihanaa, nyt sitten varmistui et muuttopäivä on ens keskiviikko, saan duunista palkallisen vapaan.
Pari soittoa tuos tein -> haen yhen pakun sillon iltapäiväl, kultainen (ja voimakas ;) serkkuni tuo toisen plus yhden kantomiehen, kavereita on lupautunut auttamaan ja päästään käyttämään sitä hissiä!
hemuz

Posts: 2,178

#12408 • • hemuz kätevä emäntä

mayah, 17.8.2005 12:11:
clip



missäs olitkaa töissä? mun äiti kun on ravintolapäällikkö... *blush*
Jocular

Posts: 1,359

#12409 • • Jocular Janni
*uuh* Halusin tehä kullalle jälkiruoaks suklaamoussea, kun se tulee pitkän työpäivän jälkeen väsyneenä kotiin... Noh, meil ei oo sähkövatkainta, ja tähän asti ollaan pystytty tekee kaikki sähkövatkainta vaativat kokkaukset sauvasekottimella. Vaan ei tänään. Ohjeen mukaan tota pitäis vatkata 5min. Oon sauvonu tota nyt ehkä joku 20min. Ihme ettei sauvasekotin oo viel syttyny palaa. Käsissä ei mitään tuntoa ton tärisyttelyn jälkeen. Ja tulos? - Ehkä minuutti vatkaimella, 15 sauvasekottimella.
Varsin.. Turhautunu olo.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

jeesboks

Posts: 4,064

#12410 • • Edited jeesboks p u p u
Tänään on toiseks viimeinen työpäivä laival *iloinen*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Jocular

Posts: 1,359

#12411 • • Jocular Janni

Lene, 17.8.2005 18:04:
---
Jocular, 17.8.2005 18:01:
*uuh* Halusin tehä kullalle jälkiruoaks suklaamoussea, kun se tulee pitkän työpäivän jälkeen väsyneenä kotiin... Noh, meil ei oo sähkövatkainta, ja tähän asti ollaan pystytty tekee kaikki sähkövatkainta vaativat kokkaukset sauvasekottimella. Vaan ei tänään. Ohjeen mukaan tota pitäis vatkata 5min. Oon sauvonu tota nyt ehkä joku 20min. Ihme ettei sauvasekotin oo viel syttyny palaa. Käsissä ei mitään tuntoa ton tärisyttelyn jälkeen. Ja tulos? - Ehkä minuutti vatkaimella, 15 sauvasekottimella.
Varsin.. Turhautunu olo.

---


Ei vispilää olisi? Se ainoa todellinen vaihtoehto sähkövatkaimelle. *heiii*



Jaa näillä lihaksilla? *nauru* Juu ei. En ees viiti yrittää. Onneks kaveri pelasti ja tulee käymään Med Sähkövatkain.

Meni näköjään väärään topikkiinki toi alkuperänen viesti..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Epailija

Posts: 5,636

#12412 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Laajakaista saapui kotiin vihdoin ja viimein. LAAJAKAISTA! EI ENÄÄ MODEEMEJA! AAAHAHAHAHAHAHAHAHA!

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jocular

Posts: 1,359

#12413 • • Jocular Janni

Epailija, 17.8.2005 18:06:
Laajakaista saapui kotiin vihdoin ja viimein. LAAJAKAISTA! EI ENÄÄ MODEEMEJA! AAAHAHAHAHAHAHAHAHA!



Ettet ois vähän ajasta jäljessä? Eiks modeemeja käytetty viimevuosituhannella? ;)

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Epailija

Posts: 5,636

#12414 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Jocular, 17.8.2005 18:09:
Ettet ois vähän ajasta jäljessä? Eiks modeemeja käytetty viimevuosituhannella? ;)



Sanotaan tämä sinullekin Dylan Morania lainaten: I'm alive. That's pretty current where I come from. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Ninka

Posts: 564

#12415 • • Ninka
Ei mitään syytä olla myrtsinä *plur* . Työpaikan vaihto edessä jossain vaiheessa tulee vaan ikävä noita poikia tuolla *uuh* mutta jostain täytyy luopuu jos haluu uutta. Ja kaikki on kerranki napsahtanu ainaki tän päivän ajaks kohdalleen *hihu*. Ja toi uus cd piristää niin mieltä *pihkassa* levyllinen jotain niin hyvää *slurps*

".. olin taivaissa ja tuntui kuin
olisin uudestisyntynyt,
kävelin hymyssä suin , kadulla satuin
näkemään monet mun rakkaat ystävät,
uin kalana vedessä ja aurinko loisti kasvoilleni,
kaikki huoleni poisti,
toistin mielessä niitä kolmea sanaa:
elämä on ihanaa.."

Mariska - Keinu

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

mirah

Posts: 257

#12417 • • mirah Starchild
- Kone saatiin siirrettyä mun huoneesta pois, ja sain vihdoinkin vaihdettua huoneen järjestystä.(viim.n.5v sit) Nyt pääsen liikkumaankin omassa huoneessani.

- Saatiin siskon kanssa kannettavat. On viel kaikenlisäks langaton netti niin pääsee liikkuu ihan miten haluu.

- Poikaystävä lähti eilen takasin inttiin, kävin hakemassa sen tänään takasin kotiin.

- Tänään töissä yks mies sano että älä ikinä hanki kaksosia, kun sillä oli kaksi somaa pientä tyttöä mukana ja toinen huusi niin että korvat meinas mennä. Totesimpa siihen vaan että itse olen kaksonen ja mies tokaisi että muistan varmaan itse sitten kuinka kamala olin pienenä. Minäkö kamala? Pienenä? *ding* Sitten kun mies oli saanut ostoksensa kasseihin ja lähdössä vaimonsa kanssa pois, niin se sekotti tytöt kaiken lisäksi vielä toisistaan.*plur* "Tules nyt Iina.. eiku Laura siis."
pirpeli

Posts: 5,533

#12418 • • pirpeli
Uudet mielenkiintoiset työtehtävät, uusi ihanista ihanin tyttöilypaita, ja sit vaan yleinen hyvä olo.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

aurinko

Posts: 895

#12420 • • aurinko mustikkainen noitanainen
naurattaa vaan ihan kaikki :)

..ehkä se johtuu lisääntyneestä unenpuutteesta..
...ehkä se ei haittaa :D

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.