päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,638,151 views

La Petite

Posts: 1,160

#12381 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
*jiihaa* oon terve ja pääsen salille *jiihaa*

--
Rem tene, verba seqventur

soile

Posts: 138

#12382 • • soile
Pääsin sittenkin kesäkuisen kamalanhirveän koulutuspolitiikka & koulutuksen talous -tentin läpi!!!
Luulin jo joutuvani uusimaan sen.. *plur*
koo

Posts: 379

#12383 • • koo
!!!
Tästä norsun kärsästä on tulossa ihan oikean norsun kärsän näköinen! Aluksi ajattelin, että se on mahdotonta mutta eipä olekaan! Se näyttää ihan kärsältä! Olen stara!
!!!

[pieni]Tiedoksi siis, että kudon kaverin lapselle lahjaksi pehmonorsua. En ole seonnut. Ainakaan vielä. Kai.[/pieni]

--
Backstagella on paratiisi.

sapeli

Posts: 11,768

#12384 • • sapeli jokukukamikä?
Fyysisesti rankan ja vähäunisen viikonlopun jälkeen kunnon 14h "torkut", ja herääminen siihen että kokonainen ja selkeä uni loppuu loogisesti - ja herää siihen fiilikseen että nyt on kaikki pään sisältö järjestelty paikoilleen *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

Posts: 3,054

#12385 • • Jutu Blondi
Tänään on vaan jotenkin ollut niin hyvä päivä *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Karvinen

Posts: 699

#12386 • • Karvinen SekaiSin MariSta
mun mahtava uus duuni... palkka on kiitettävä, työkaverit mukavia ja pomo on paras. Se vie meitä joka paikkaan, huomennna se lupaili antaa mulle työsuhdeauton. . . *jiihaa*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Fresia

Posts: 764

#12387 • • Fresia vähän outo
Jahuu, saan lomailla pari viikkoa ilman asuntostressiä, sain aivan ihanan ison yksiön Tampereelta todella hyvällä tuurilla*iloinen* Ei oo kyl ihan keskustassa, mutta uskon kestäväni 3 km:n matkan sinne ja saman takaisin... Maksan itseni kipeäksi siitä, mutta who cares. Se on niin avara ja keittiössä punaiset kaapit *sydän* Jotain niin loistavaa verrattuna edelliseen 20neliön koirankoppiin.

Sais jo muuttaa *blush*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

zenny

Posts: 1,145

#12388 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Edelleen *hymy* *iloinen*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Freja

Posts: 8,775

#12389 • • Edited Freja Sihteeri
Mulla on jotenkin energinen olo. Pitkästä aikaa on halu myös syödä terveellisesti ja liikkua, tuon tupakanpolton lopettamisen lisäksi. Ajattelin kaivaa vanhat pistetaulukkoni esiin ja alkaa syömään pisteiden mukaan. Ylipaino täytyy saada pois. Täl hetkel on myös verkkarit jalassa, odottelen vain kunhan kultani on juonut kahvinsa [ja polttanut tupakan *nauru*] niin sitten lähdemme lenkille *jiihaa*
Tää on jo pelottavaa että mun tekee mieli lähteä lenkille, siks yritänkin hoputtaa tuota äijää ettei mun wannabe-reipas ja terveellinen olo ehdi katoamaan *nauru*
Mut mul on hyvä olo. Toivottavasti tää kestäis pidempääkin ja oppisin elämään terveellisemmin *joo*

Pitäs varmaa pian alottaa terveellisten elämäntapojen tavoitteleminen-blogi *lmao*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#12391 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
sushi- lounas <3

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Verano

Posts: 4,649

#12392 • • Verano Merituuli

mayah, 13.8.2005 02:54:
---
Verano, 12.8.2005 17:58:
Rapussa ei tosiaan ole hissiä, ja kämppä on viidennessä kerroksessa.
---
Mulla olikin tosiaan sillon muuttopäivänä jotain... ootas... öö, se oli jotain sellasta missä sai istua. Tai maata. Jotain tärkeetä kuitenki. Soitellaan!



No niin, nyt joudut tulee muuttaa! Kuten kaikki muutkin, jotka on noihin rappusiin vedonneet. Wiper *hali* on ollut melkeinpä ainoa, joka on samantien lupautunut auttamaan ja ottamaan vielä kaveritkin mukaan =)

Eli päivän suuri :) on se et tää onnistuu:

Verano, 12.8.2005 17:58:
Käyn kuitenkin juttelemassa maanantaina firman kanssa, joka on myös samassa rapussa vuokralaisena. Mun rapun vieressä kun menee hissi, eli olisi mahdollisuus viedä muuttokamat sillä hissillä ylös ja heidän tilojensa kautta omaan rappuun. Helpottaisi kummasti muuttourakkaa!



*iloinen*
jeesboks

Posts: 4,064

#12393 • • jeesboks p u p u
Oon saanu pakattua tavaroita muuttoa varten. *iloinen* Muutenkin saanu asioita hoitoon tänään. Hyvä minä. Eipä jäänyt ainakaan taas siihen "pitäis tehdä..."

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Bio

Posts: 4,429

#12394 • • Bio The Bullies / Pinky
Loppuviikko vapaata *iloinen*

Huomenna Tampereelle käymään, ja ehkä illemmalla Turkuun klubille. Torstaina nollausreissu siljalla ja lauantaina diivaan.
Aamu

Posts: 999

#12395 • • Aamu you had me at hello
long time no C

koitetaan pitää se päivän iloisena aiheena jes

--
Do you think the expansion will make me fat?

aurinko

Posts: 895

#12396 • • aurinko mustikkainen noitanainen

Cera, 16.8.2005 22:10:
long time no C

koitetaan pitää se päivän iloisena aiheena jes



ihanuuteni *sydän*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Texx

Posts: 650

#12397 • • Texx ^_^
Hokasin tänään et vähänks oon maailman kivoimmassa koulussa hetkeen! Ei tost kolmest vuodest ehkä tuukkaan tuskaa. (hesotessa siis niinkun) *hihu*

--
*piis*

Late

Posts: 3,441

#12398 • • Late team Lasse
Jävlar just när jag fick allt skirvet färdigt gick jag o raderade allt.. O_o
Ja, alltså de känns att jag fick just min motivation för studierna. Nu skall ja bara börja plugga företagsverksamhet och öva svenskan (ordförrådet är usselt ännu).

En liten önskan ännu åt är som förstår, i fortsättningen skall vi tala svenska när det e möjligt. De behövs så om inte annat, tvinga mig. Jag lovar svara nog, lite långsammare dock. :D

Jopas oli kehittävää. ^^
UnityF

Posts: 15,721

#12399 • • UnityF joo just se

Cera, 16.8.2005 22:10:
long time no C

koitetaan pitää se päivän iloisena aiheena jes



aaaaw... söpötys *pihkassa*
Meitsi edelleen muistaa sua joka hengenvedolla.. c-tupakka rulez *vink*
KooKie

Posts: 4,338

#12400 • • KooKie aka. Petress Pan
Oon pitkästä aikaa ihastunu julkkikseen, tai en ees, vaan fiktiiviseen hahmoon, ketä tää julkkis esittää. *plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!