päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 17,113,527 views

Fyrisch

#11301 • • Fyrisch
Eilen snägärijonos oli 5 jotai lappalaist jäbää, jotka varmaan luuli et helsinkiläiset ei oo käyny kehä III ulkopuolel, joten he alko kyselee jos oon käyny lapis :D ja niitten paskal tsägäl olin. (Eli ne ei voinu antaa turpii)

noh

sain mun dogibägin sitte, kiinnitin sen pakkarille ja nää lappalaiset sit siin monttu auki katteli et mitvit, "toi oli varmaan joku saaaatanan hippiii perkele"

en oo koskaan nauranu niin paljon ku mitä eilen irto tost :DDDD

Jos kulkee polkupyöräl ja viel kyysää safkaa pakkaril nii sit on hippi - näin lapissa
#11302 • • hyperventilaatio Guest
Viikonloppu alkoi herättyäni.
Mukana päivän ohjenuora:

"
Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.

Choose your future.

Choose life.
"
#11303 • • Taika Guest
Elämäni ensimmäinen palkallinen kesäloma alkoi!!
9 päivään ei tarvitse nähdä näitä ihmisiä..*aplodit*

Ja muutenkin sain tänään hoidettua kaikki asiat sille mallille että voin lähteä "pakomatkalle" jo heti huomenna^_^
Tiinuliinu81

#11304 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Tänään viimeinen työpäivä ennen parin viikon lomaa*jiihaa**joo* ja huomenna risteilylle.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

lostgone

#11305 • • lostgone

Pygmi, 16.6.2005 17:20:
---
No enpä tiedä oliko tuolta nurkan takaa vähän aikaa sitten kuulunut säännönmukainen kiroilu ja purukumin raivoisa mässytys yhtään parempi *justjoo*

Tänään mun työkaveri puhui mulle maximissaan 10 lausetta.Aika hyvin 9 tunnissa*justjoo* Eiköhän sen tupakkalakko viikonloppuna jo keskeydy*hih*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Pauha

#11306 • • Pauha
Juhannuslomat *känni*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Grass

#11307 • • Grass fiilistelijä

Timce, 17.6.2005 12:07:
Marraskuussa eräs idolini saapuu Suomeen. Kaksi vuotta tätä on mehusteltu ja nyt se käy toteen.

MarcoBailey_ger.jpg

marco marco *plur* on todellakin aika :)
Displacer

#11308 • • Displacer

hyperventilaatio, 17.6.2005 14:26:
Viikonloppu alkoi herättyäni.
Mukana päivän ohjenuora:

"
Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.

Choose your future.

Choose life.
"

Mistäs leffasta tää oli?
AnssiV

#11309 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Töissä meni tänään kaikki toosi hyvin. Olin Hangossa jakamassa ja noutamassa tavaraa (niin, ei sitä tavaraa vaan lavoja, paketteja *hymy*) ja nyt juhannuksen alla firmat tilailee tavallista enemmän matskua ennen kesälomia joten kun sain päivän päätökseen ja tulostettua työilmoituslappusen niin käyntipaikkojan kohdalla oli numero 31... ...sai siihen kyllä hieman Scaniaa polkeakkin.*joo*
Mutta kuiteskin, hyvä mieli hyvin tehdystä työstä ja tuossa illan mittaan Nummelaan Spiceen jortsuamaan... *jiihaa*
MaSari

#11310 • • MaSari space jammer
Vanhan ajan kunnon kiksubiisit.. *sydän*

Np. Tukan - Light a rainbow (CJ Stone Remix)

Vitsi et tekee mieli lähtee bileisiin *uuh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

lunake

#11313 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Pakas tulee vihdoin ja viimein kotio duunimatkaltaan.
*plur*

*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

martina

#11314 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
mä oon pirun väsynyt, mutta hyvin iloinen. :)
on se kumma miten joku voi saada mut niin hyvälle tuulelle, vaikka kärsisin maailman kamalimmasta kankkusesta... :D
sapeli

#11315 • • sapeli jokukukamikä?

hyperventilaatio, 17.6.2005 14:26:
Mukana päivän ohjenuora:

Musta ei kyl tulis ikipäivänä näyttelijää - ei mitään mahiksia muistaa tommosta rimpsua sanatarkasti *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ETJ

#11316 • • ETJ Failed specimen
Otin nopeusenkkoja potkulaudan kanssa tehdashallissa :D
välillä pelotti itteäkin.
Nalatsu

#11317 • • Edited Nalatsu naarasleijona
Voitin eilen CandyKingin Shrek aiheisen kilpailun/arvonnan päävoiton.

Palkintona oli 4 hengen (2 aikuista + 2 lasta) viikonloppumatka Barcelonaan syyskuussa.
Majoitus 4:n tähden hotellissa, sis. aamupala
Kaikkina kolmena päivänä vapaa pääsy leffastudiolle sekä yhtenä päivänä vesipuistoon.
Palkinnon arvo on noin 1000 - 1500

*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**aplodit**aplodit**aplodit**aplodit**aplodit*

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

MaSari

#11318 • • MaSari space jammer

Nalatsu, 18.6.2005 11:28:
Voitin eilen CandyKingin Shrek aiheisen kilpailun/arvonnan päävoiton.

Palkintona oli 4 hengen (2 aikuista + 2 lasta) viikonloppumatka Barcelonaan syyskuussa.
Majoitus 4:n tähden hotellissa, sis. aamupala
Kaikkina kolmena päivänä vapaa pääsy leffastudiolle sekä yhtenä päivänä vesipuistoon.
Palkinnon arvo on noin 1000 - 1500€

*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**aplodit**aplodit**aplodit**aplodit**aplodit*

Nojust, onneks olkoon vaan! *hymy*

Tähän väliin voinkin mainita, että ainoot asiat mitä oon arpajaisissa ja kilpailuissa voittanut on Aladdin-palapeli (joskus McDonaldsissa) ja sitten jonkun ihme paperikasan *igor* Vähän on eri mittasuhteissa noi voitot ihmisillä :D

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

akir0

#11319 • • akir0 idleRPG champion 2009
Aurinko, pyöräily, jäätelö, tee+munkki terassilla ja murmeli bikineissä :)
Freja

#11320 • • Freja Sihteeri
Pian haen Elisan töistä ja sitten mennään alkoon ja sitten katteleen hieman kesäpaitoja ja sitten pääseekin Vilma jo töistä ja sitten lähdetäänkin ajamaan kohti Seinävitsiä *hihu* Sitten oma kulta taitaa kaahata sinne InterCityllä ja kaikilla on mukavaa!! *jiihaa* ah, ihanaa!! Mikä fiiwis!! *aplodit*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been