päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,584,030 views

Lauruska

Posts: 821

#29121 • • Lauruska nihkee
Enää muutama hassu tunti ja lauru lähtee lentoon.

Niin, ja sit keskusteltii ruokatunnil rahatilanteesta ja sihteeri kuuli mun jutut. Sain sit ennakkoo matkaa varten *hymy* ku palkanmaksu on vasta viikon päästä. Eka palkka koko kesänä \o/
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#29123 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Meille tuli tänään vierailulle Petri Kokko joka sattuu olemaan suomen Google:n jonkinlainen johtaja. Kirjautu normaalisti sisään ja meidän pitää siis tehdä sille vieraslappu rinnuksille.
No työkaveri joka oli tekemässä lappua kysy sitten hetken päästä "Mikäs tää teidän firma oikeen on kun en saa viimeisestä kirjaimesta selvää... Eli Googl..?"

Jätkä otti vähän hernettä nenään ja sano että olis pitänyt kierrättä lappunen varmaan apteekin kautta *lmao*

Vähän mä tipuin *tirsk*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#29124 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
SAIN VIIMEIN TYÖLUVAN!! *plur*

--
dasinoaisnvs

Mellu-

Posts: 4,006

#29125 • • Mellu-
kuinka ihania mun ystävät onkaan *sydän* *iloinen**hymy* kiiitooos <3

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

anniharha

Posts: 1,937

#29126 • • Edited anniharha
Mmmmmmitävittua jos ymmärsin oikein niin pomo on luvannut maksaa saikkurahat koko viikolta vaikken hakenut ees lääkärintodistusta :DDDD Oohlalaa näillä työehdoilla motivaatio alkaa palata, en ehkä otakaan lopareita viel! *iloinen*

/edit
en oo voinut ymmärtää oikein, ei se vaan voi mennä niin, hitto sehän tarkottais että mulla ois varaa maksaa vuokra ensviikolla *whaat* ei tämmöstä tapahdu, oon ehkä nähnyt päiväunia? *nauru*

/edit 2
Pomo soitti, se oli tsekannu sännöt läpi ja totes ettei se tosiaan voikaan maksaa mulle palkkaa. Hyvä huomio, ihanku oisin arvannut jo. Päivän naurut koko sotkusta, jea *lmao*

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#29127 • • Muussika Guest
Jeahs! Olipas rankimmat kiipeilytreenit ikinä! *plur* Nyt kyl jokapaikka ihan finito, mut ah mikä olo! *sydän* Mentiin taas heti aamusta kiipiin, ni kaikki seinät oli vain meidän käytössä, jeajea! Ja kun meiän lempparilta negatiiviselta reitiltä puuttu köysi, niin henkilökunta sano et jos viedään ja kiinnitetään se köysi sinne reitille nih päästään ens kerral ilmatteeks. Ja miehän sit kipusin ja näpersin sen köyden paikoilleen, jejee! *jiihaa* Rixu ois kyä varmasti kyenny samaan, mut mää kerkesin eka. *hih* Sit kans vallotettiin taas yks uus negatiivinen seinäreitti, kyä o haba kasvannu ja taitoja karttunu, ko heti ekalla yrityksellä päästiin molemmat ylös asti! *super*

Nyt oon vetäny herkkuryönätkii nassuun, viel hunajameloonii jälkkäriks! *slurps*

Sit vaan snadi *igor* siitä, et viel on pakko jatkaa koulutöiden kirjottamista, vaiks miltei 20 sivua onkin jo kasassa. Hiton kova homma näissä tässä valmistumisen kynnyksellä.

Mut sit ko nääkin on purkissa niin voe *plur* sentäs! Ja aion saaha parhaan mahollisen arvosanan tästä, eli femman. *joo*
Marjo

Posts: 1,796

#29128 • • Marjo pupuTupuna
Nyt on kaikki kouluhommat kypsyysnäytettä myöten tehty. MÄ VALMISTUN! *jiihaa* Huomenna mä NIIN vedän kännit! *iloinen*
sune

Posts: 2,096

#29129 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

pupuTupuna, 24.5.2007 18:52:
Nyt on kaikki kouluhommat kypsyysnäytettä myöten tehty. MÄ VALMISTUN! *jiihaa* Huomenna mä NIIN vedän kännit! *iloinen*



Grattis! mä valmistun kans *jiihaa*

--
ei kovin ihku eikä plur

Miinapiina

Posts: 3,494

#29131 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
lasten kevätjuhla.

meinas alkaa silmäkulmat kostumaan, ku oli niin liikkistä ku murmelit esitti. *plur*

pikkuinen höpönassu mussukka tyttönikin sai yleisössä aikaan ihasteluja ja pohtimisia, että miten tuo on noin kiltti ja reipas.
ja olihan se, tanssi siellä parinsa (lue:hoitaja) kanssa, eikä missään vaiheessa esitystä tehnyt mitään muuta ku esitykseen kuului. istui myös koko kevätjuhlan ihan paikallaan hoitajan sylissä. (ja ikää on 1,6 vee *sydän*)

ja tää toinen mainio, miro murmeli *sydän* lauloi niin että raikas, ja osas kaiken mitä hänen osuuteensa kuului.

sai taas olla omistaan niin ylpee. *plur* *plur*

on ne vaan parasta ikinä *joo* *joo* rakastan *sydän*

--
pinkki on pop!!!

Maihku

Posts: 1,186

#29132 • • Maihku neiti hankala
ostinpa tänään 2 uudet kengät*plur*
Mellu-

Posts: 4,006

#29134 • • Mellu-
puhelu joka vapautti minut *jiihaa* saksa here i come!

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Yoni

Posts: 440

#29135 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Vaikka alkupäivä oli tylsää lusmuilua niin tää ilta meni hyvin kun mentiin kavereiden kanssa juoksemaan!
Elmiira

Posts: 1,446

#29136 • • Elmiira
Kai sitä itsekin vihdoin uskaltaa todeta valmistuneensa koulusta *jiihaa*
Tänään vasta tajusin tarkistaa opinnäytetyön arvosanan ja 5 sieltä tuli *pepsodent*
Nyt vain odotellaan papereita saapuvaksi postissa ensi viikolla...

Ja se oli sitten siinä *känni**tanssittel**aplodit*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

MiMoSa

Posts: 1,664

#29137 • • MiMoSa
Opinnäytetyön loppu alkaa vihdoin häämöttää.*jiihaa* Huomenna enää muutamat pienet korjaukset ja sen jälkeen työ viimeiseen tarkastukseen opettajalle ja painoon.*joo* Vielä vähän aikaa sitten ajattelin et tämä päivä ei tule ikinä.*iloinen*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#29138 • • Fuzzy Guest
Sinä -ohjelma :DDD ei helvata:D
plink

Posts: 1,405

#29139 • • plink team paska
matkustin junalla kajaanista helsinkiin ja minulla oli koko matkan oma loossi heti röökikopin vieressä :)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.