päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,637,676 views

Timce

Posts: 5,381

#10981 • • Timce

jeesboks, 31.5.2005 13:06:
RMJ:n lippu taskussa *jiihaa*



Sama täällä. S-kortilla vielä pienet alennukset. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Optik

Posts: 1,691

#10982 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Levylaukku täynnä kivoja levyjä *hihu*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

nomic

Posts: 4,120

#10984 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Vinyyli tuli kouraan. *hymy*
Avatar
#10987 • • RINY Guest
Ihana päivä! *sydän* Mie niin lakastan miun elämää!! *sydän* Muuttoki häämöttää jo lähempänä. Kohta pitää alkaa pakkaamaan tavaroita! *plur*
aurinko

Posts: 895

#10988 • • aurinko mustikkainen noitanainen
ensimmäinen pääsykoe ohi *hikoil*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Avatar
#10990 • • GoA Guest
Hyvä jumala millanen olo mulla on nyt (tajuton endorfiinihumala). Tuli vedettyä ensin tunnin salitreeni selälle ja tämän jälkeen käytyä pyöräilemässä kohtuu hyvään tahtiin kaksi tuntia. Edes eilinen verenluovutus ei hidastanut tämän endorfiininarkkarin menohaluja. Nyt on niin rento ja ja rauhallinen fiilis palkkaria nautiskellessa. JA nyt saa SYÖDÄ ja paljon hyvällä omallatunnolla, tosin terveellistä safkaa mutta kuitenkin.

Matkalla oli lähellä etten tappanut chichuvauva tjsp koiraa, koira oli noin parin metrin päässä eturenkaan alle murskautumisesta. Pyörätiellä ajaessa kuulin erään pihan kohdalla että timpe ei ja samassa koira syöksyi eteen. Äkkijarrutuksen ansiosta koira onneksi säästi henkensä.
Jocular

Posts: 1,359

#10991 • • Jocular Janni
Melkeen kaikki tavarat pakattu ja nyt vaan odotellaan soittoa, et uuden kämpän avaimet voi tulla noutamaan *aplodit*
Simple plan - happy together -sopii jotenki täydellisesti tähän fiilikseen.. (Joko saan mennä pihalle kirmailemaan kylähullun tyyliin?)

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

lostgone

Posts: 2,493

#10992 • • lostgone
Saan kuulemma mennä huomenna töihin.*jiihaa*mut vähä huolestuttaa yritetäänkö mua estää aamulla portilla*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

akir0

Posts: 2,554

#10993 • • akir0 idleRPG champion 2009
Yks ihana, joka pitää musta huolta vaikka oon ökkömökkö-kuumeessa.
MaSari

Posts: 1,986

#10994 • • MaSari space jammer
Oon niin ältsin innoissani et pääsen POHJANMAALLE perjantaina! *jiihaa* Oon kai tulos hulluksi. Tai vanhaksi. Mutta enää on kaks työpäivää tästä 8:n päivän työputkesta ja sit mä pääsen rentoutumaan sukulaisten pariin *hihu**nauru*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

ee102

Posts: 775

#10995 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Tilasin lipun Konemetsään, johon isä lupas peräti lainata puuttuvan rahasumman. *jiihaa* Vähänkö siistiä. Mää oon oikeesti lähössä sinne tänä vuonna ku viime vuonna jäi sairastumisen takia menemättä tuonne. Tänä vuonna lähen sinne kyllä vaikka 40 asteen kuumeessa, ku kerran lippuki on!

*iloinen*
KooKie

Posts: 4,338

#10996 • • KooKie aka. Petress Pan
Tänää oli vika koe, eli tästä alko kesäloma *jiihaa* Skolesta 2½kk vapaata ja duunista 1½kk... *aplodit*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

keijukainen

Posts: 1,599

#10997 • • keijukainen kiksumurmeli
kerranki kummatkin kullan kanssa oltu koko päivä yhessä ku kumpiki ollu sairaslomalla, ja oon yrittäny pitää huolta mun omasta murmelista *pihkassa*

--
*seepla*

Lyylikki

Posts: 2,975

#10998 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Loma tekee hyvää.

Kotona odotti vino pino laskuja, joiden joukossa mm yli 300 e mätkyt. Mutta eipähän vituta yhtään...iteppähän olen veroni sössiny.
onni3mk

Posts: 3,973

#10999 • • Edited onni3mk Onni on.
Sain töitä. Juhannukseen asti.

--
Onni on.