päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,646,986 views

aurinko

Posts: 895

#10001 • • aurinko mustikkainen noitanainen
mun uus tietokone, joka on ainakin vähän parempi kun edellinen. :)
ja tää uus näyttö.
ja langaton näppäimistö ja hiiri :)

ja tietysti mun ihanin isoveli, joka antoi ja asensi tän kaiken mulle! *sydän*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Velh05

Posts: 51

#10002 • • Velh05 Vandaali joka suhteessa
Ensimmäistä kertaa tän vuoden puolella sain otettua itseäni niskasta kiinni (tai itseasias kaveri sai otettuu) ja lähdin rullaamaan!

*heiii*

--
"Eiku joo joo! Tähän vaa. Ei täst ketää mee!"

ee102

Posts: 775

#10003 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Tuo kaunis ilma ja se, että olo on hyvä eilisten bileidenki jälkeen. Erityisesti vielä se, että olo on suhteellisen hyvä, vaikka olen tullut petetyksi. Tärkeintä mulle on, että totuus on mun puolella tässä asiassa ollu koko ajan, enkä ite oo tehny muuta ku tilanteeseen nähden hyväksyttäviä ja sopivia ratkaisuja.

Mukava olo on myös eilisten bileiden takia - oli hyvä meininki koko illan ja yön, ja sain täytettyäni tavoitteeni illalla: Unohdin kusipäiset ihmiset ja muut murheenaiheet, vaikka samalla tavallaan ikäänku käsittelin niitä. Nyt on siis jonkin sortin mielenrauha noiden hankalien asioiden kannalta. *hymy*
RiD

Posts: 2,817

#10004 • • RiD Nukemi
vieläkin hyvä fiilis eilisestä tampereen keikasta <3

--
*super* *possu*

Avatar
#10005 • • hyperventilaatio Guest
Olin tänään reilu 6 tuntia duunissa, ja sen jälkeen kävin fillaroimassa tuollaisen 50km. Nyt on aika hyvä fiilis. *hymy*
micqo

Posts: 1,094

#10006 • • micqo
Erittäin mukava ja täysin selvä viikonloppu takana *iloinen*
anthocyan

Posts: 1,511

#10011 • • anthocyan Kohti valoa...
Katottiin eilen raksuni kaa Lilo & stitch ja se oli vaan niin uskomattoman hyvä!!!! *plur* *sydän* Ihana leffa!!! *hihu* Muutenkin on hyvä fiilis! Oli ihanaa nähä frendei lauantaina pitkästä aikaa *iloinen*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

ee102

Posts: 775

#10013 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Viimein olen saanut ratkaisua ihmissuhdeongelmiini, ja selvisin selkeästi voittajana, vaikka ikäviä asioita ilmenikin. Nyt on sikäli hyvä olo, että tajuan, kuinka onnellinen olen osatessani välittää, ottaa toisia huomioon, keskustella asioista, näyttää kaikenlaiset tunteeni ja olla tarpeen tullen mukautuvainen. Onhan mullakin parantamista monissa asioissa varmasti, mutta mukava huomata, että perusasiat on kunnossa. Olen tarpeeksi vahva sanomaan vastaan, jos tarvii, mutta valmis myös myöntämään omat virheeni ja yrittämään korjata niitä. Enkä pelkää näyttää heikkouksiani, koska tosiasiat ja rehellisyys on varsin hyvä - ellei paras - tuki ja suojakilpi. Vastakohtani kautta nämä asiat tajusin, ja se toi mulle hyvän olon, vaikka tuntuukin pahalta, että joillain ihmisillä ei ole noita kykyjä oikein ollenkaan.

Tiivistettynä siis: Olen tyytyväinen, että osaan ja uskallan osoittaa välittämiseni ja muutkin tunteeni. *hymy*
lostgone

Posts: 2,493

#10014 • • lostgone
Ihana ilma.Kunpa vielä tuulisi vähän enemmän.
*jiihaa*..singing in the rain..*jiihaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Velh05

Posts: 51

#10015 • • Velh05 Vandaali joka suhteessa
Tkusta pois muuttanut komppis soitti ja ilmotti olevansa paikan päällä!

Jipjei *vink*

--
"Eiku joo joo! Tähän vaa. Ei täst ketää mee!"

hKt

Posts: 121

#10016 • • hKt hökötti
Sain vihdoinki tehtyä haut amkkeihin. *aplodit* Yksi asia vähmmän mitä tarvii stressata. *hymy*

--
*sydän*

zenny

Posts: 1,145

#10017 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Sain tehtyy rästis olevii koulutehtävii...kyl mä varmaan valmistun! *jiihaa* tai sit jos en valmistu ni johtuu opinnäytetyöst...mut kyl seki menee läpi...toivottavast...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

hemuz

Posts: 2,178

#10018 • • hemuz kätevä emäntä
Eka työpäivä takana uudes paikas *iloinen*
Kyl must tulee viel hyvä rautakaupanmyyjä *vink*
lostgone

Posts: 2,493

#10019 • • lostgone

^hKt, 11.4.2005 18:03:
Sain vihdoinki tehtyä haut amkkeihin. *aplodit* Yksi asia vähmmän mitä tarvii stressata. *hymy*

Jos et hakenut viidenkymmen kilometrin säteellä, olen onnellinen sinun puolesta.*vink*Omatkin ennakkotehtävät sain liikenteeseen tänään*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Baby-G

Posts: 377

#10020 • • Baby-G
viikon :) *pihkassa* gran canaria *pihkassa*