päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,646,233 views

La Petite

Posts: 1,160

#28461 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
*pupu* on ihan paras *tirsk*

--
Rem tene, verba seqventur

NNN

Posts: 16

#28462 • • NNN
Tämä on oikeastaan jo eilisen :), mutta kuitenkin:
Palattiin miehekkeen kanssa tovin aikalisän jälkeen yhteen, ja parin viikon selibaatti loppui vihdoin. Helvetti, olin melkein ehtinyt unohtaa, mistä hommassa on kyse ... :)
innae

Posts: 1,377

#28463 • • innae PaskaJätkä
9 duunipäivää takana ja 6 edessä:) voitolla ollaan siis täs putkessa:)


onneksi on vappuun vuosi. se juhla pitäisi kieltää lailla.
saatana.

--
PaskaJätkä

Jago

Posts: 4,039

#28464 • • Jago un-trained monkee
pieni merenneito pelasti päivän*blush*
vuosii kun sen on viimeks kattonu, ja pakko sanoo kyl et se oli kyl aika vitun *plur*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Poppana

Posts: 207

#28465 • • Poppana Tehotyttö
Ihana päivä, kaverit, sukulaiset ja eräs herkku... Ei voi ku hymyillä*sydän*

--
*hellokitty*

KooKie

Posts: 4,338

#28466 • • KooKie aka. Petress Pan
Eilinen ilta ensin Kiksun kanssa kalsareillen, sitten The Queen Bitch:in (<3) seurassa juoruillen ja lopuksi tietyn muukalaisen viereen käpertyminen.

Aamuherääminen ilman herätyskelloa - ja kun tunnollisena datiksena saan koneen heti ensitilassa auki, niin pikkusiskolta odottaa maili Friscosta. I am goooing to Saan Fraanciscoooooo... Ja näen sen pikkuisen niin pitkästä aikaa!

Kaunis keli ulkona siivittää vaikka mitä suunnitelmia päivälle... If only... Kiksu, ollaanko me krapulassa? ;D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

UnityF

Posts: 15,721

#28467 • • UnityF joo just se
Pyykit koneessa, astiat koneessa, pinnat pyyhitty, tavarat järjestetty *plur*
Enää imuroiminen ja lattioiden pesu ja kotikolo on puhdas *plur*
Muutenkin ihana aamu oon tuulettanu koko asunnon ja keittäny kullalle kahvii valmiiksi kun hän herää.
Energiapeikkonen *joo*
Sand3

Posts: 1,157

#28468 • • Sand3 satuolento
Eilisilta hymyilyttää vieläkin...ja tänään mä pääsen ratsii pitkästä aikaa *joo* tätä on niin odotettu *sydän*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

martina

Posts: 1,875

#28469 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
oon ollut kipeä pari päivää jo, niin tuntui äärettömän ihanalta kääriytyä lämpimien peittojen alle ja saada kuumaa hernekeittoa. ne on ne pienet asiat... :)
anniharha

Posts: 1,937

#28470 • • anniharha
Palkka oli sittenkin tullut, vaikkei tilinauhaa ole näkynyt postin joukossa. Sain ostettua ruokaa ja maksettua vuokran. Lisäksi päätin, että on sittenkin kivaa lähteä reilun viikon päästä Riikaan, sieltä vois löytyä pari uutta hametta kun toi kesäkin nyt ehkä vähitellen tulee *sydän*

--
and though my words could save the world they never come out right

lunake

Posts: 800

#28472 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Rauhallinen weekendi: pyöräily möksälle ("nurkan" takana"), grillailua ja pisamien ottoa, huomenna sitten sama juttu uudelleen. *plur*

--
Hedelmällisyys on påp!

Bio

Posts: 4,429

#28473 • • Bio The Bullies / Pinky
Oltiin isän kans noin 3h kalastelees ja nyt ku täs istuu ni tuntuu et vielkin olis venees :D

ps. ei tullu kalaa, prkl! sain vetouistelus yhen kaislan *iloinen*
aaaaaaaa

Posts: 178

#28474 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Meen kattoon Spider-Man 3. Ja mun märkäpuku tulee ens viikol! Ja keksin hyvän synttrilahjan.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

oooo

Posts: 1,249

#28475 • • oooo
Näin kummitytön pitkästä aikaa *sydän*

Sain siltä pinkin sydämen, minkä se on itse muovaillut jostain mömmöstä. Toi on tosi hieno ku siinä on kimalletta ja kaikkea *iloinen*

Sitte se höpö luuli, että mä osaan oikeasti taikoa, siistiä.
coolcat82

Posts: 771

#28476 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Asiakkaan suusta kommentti "Noin kaunista naista harvoin näkee" *blush* Mä taisin tosiaan nolostua aika kovasti ja sitte se jäi viel tolkuttamaan sitä, et eiku joo joo siis oikeesti! (eikä tämä asiakas ollut edes humalassa) Yleensä kuulee vaa niitä juttuja kuinka perse ämmä toi on, ni sitte ku vähä kehutaa ni meen kyllä niin vaikeeks et oli pakko lähtee karkuu.. *poks* Keittiöö jemmaa *blush*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

MiMoSa

Posts: 1,664

#28477 • • MiMoSa
Käytiin kattomassa stand upia ja oli kyllä tosi hauska, sai nauraa het mahansa kipeeks.*hihu* Ja pidin kun pidinkin pääni ja tulin sieltä suoraan kotiin enkä miljoonan baarin kautta aamuneljältä.*iloinen* Kerrankin pystyin juomaan vaan sen yhen(ihme kyllä)...*aplodit*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Cress

Posts: 405

#28478 • • Cress
Olin Selvinpäin.
Freja

Posts: 8,775

#28479 • • Freja Sihteeri
Systeri ollu täällä visiitillä :) Käytiin tänään Arabiassa, pyörittiin kaupungilla ja käytiin myös tsekkaamassa Rikospaikka: Helsinki-näyttely, joka oli itselleni ainakin hyvin mielenkiintoiseksi tehty.

Kaiken lisäks tein hyviä perunoita ja possua. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Kerttu-

Posts: 4,542

#28480 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ystävät, hyvä ruoka ja yhdessä olo..*joo* *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..