Tämä on oikeastaan jo eilisen :), mutta kuitenkin:
Palattiin miehekkeen kanssa tovin aikalisän jälkeen yhteen, ja parin viikon selibaatti loppui vihdoin. Helvetti, olin melkein ehtinyt unohtaa, mistä hommassa on kyse ... :)
Eilinen ilta ensin Kiksun kanssa kalsareillen, sitten The Queen Bitch:in (<3) seurassa juoruillen ja lopuksi tietyn muukalaisen viereen käpertyminen.
Aamuherääminen ilman herätyskelloa - ja kun tunnollisena datiksena saan koneen heti ensitilassa auki, niin pikkusiskolta odottaa maili Friscosta. I am goooing to Saan Fraanciscoooooo... Ja näen sen pikkuisen niin pitkästä aikaa!
Kaunis keli ulkona siivittää vaikka mitä suunnitelmia päivälle... If only... Kiksu, ollaanko me krapulassa? ;D
Pyykit koneessa, astiat koneessa, pinnat pyyhitty, tavarat järjestetty
Enää imuroiminen ja lattioiden pesu ja kotikolo on puhdas
Muutenkin ihana aamu oon tuulettanu koko asunnon ja keittäny kullalle kahvii valmiiksi kun hän herää.
Energiapeikkonen
oon ollut kipeä pari päivää jo, niin tuntui äärettömän ihanalta kääriytyä lämpimien peittojen alle ja saada kuumaa hernekeittoa. ne on ne pienet asiat... :)
Palkka oli sittenkin tullut, vaikkei tilinauhaa ole näkynyt postin joukossa. Sain ostettua ruokaa ja maksettua vuokran. Lisäksi päätin, että on sittenkin kivaa lähteä reilun viikon päästä Riikaan, sieltä vois löytyä pari uutta hametta kun toi kesäkin nyt ehkä vähitellen tulee
Asiakkaan suusta kommentti "Noin kaunista naista harvoin näkee" Mä taisin tosiaan nolostua aika kovasti ja sitte se jäi viel tolkuttamaan sitä, et eiku joo joo siis oikeesti! (eikä tämä asiakas ollut edes humalassa) Yleensä kuulee vaa niitä juttuja kuinka perse ämmä toi on, ni sitte ku vähä kehutaa ni meen kyllä niin vaikeeks et oli pakko lähtee karkuu.. Keittiöö jemmaa
Käytiin kattomassa stand upia ja oli kyllä tosi hauska, sai nauraa het mahansa kipeeks. Ja pidin kun pidinkin pääni ja tulin sieltä suoraan kotiin enkä miljoonan baarin kautta aamuneljältä. Kerrankin pystyin juomaan vaan sen yhen(ihme kyllä)...
Systeri ollu täällä visiitillä :) Käytiin tänään Arabiassa, pyörittiin kaupungilla ja käytiin myös tsekkaamassa Rikospaikka: Helsinki-näyttely, joka oli itselleni ainakin hyvin mielenkiintoiseksi tehty.