päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,632,983 views

ezzy

Posts: 8,060

#9461 • • Edited ezzy Droid-pappa

ezzy:
---

ja auringon kunniaksi kesäauto pois seisonnasta ja ajelulle *jiihaa*



Akku on autosta sökö, mutta oli helvetin hauskaa ajella _omalla_ autolla 4kk tallissapitoajan jälkeen *sydän*

äm:
Koulun oven edessä oli papanoita. Jänöpupu on tästä paikasta samaa mieltä kuin minä.



AHAHAHA *nauru*
Avatar
#9462 • • ALIEN Guest
Phil Collins tulee Suomeen!!! =)) *jiihaa**aplodit* ei tätä olla odotettu ku vaivaset 10 vuotta!!!! =)
Tripla-T

Posts: 373

#9463 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Huomenna Code Red ja mukavia ihmisiä sekä letkeetä musaa *hih*

--
Crom ! - Conan Barbaari

Avatar
#9464 • • Taika Guest
Ulkona on ihan uskomattoman kaunis sää*hihu*
Kerrankin osattiin oikeana päivänä mennä luistelemaan :)
Maina

Posts: 261

#9465 • • Maina
Punkut ostettu ja nyt hakemaan Kaaproa ja Maijaa Porte Maillotista *sydän* Hihii!!
rZi

Posts: 587

#9466 • • rZi 42
Aurinko, sininen taivas ja DI:n random hyvät setit*nauru*. Lukeminen sujuu, vaik tekiskin mieli mennä ulos.
Hyvä torstai muiden hyvien joukossa, ei mitään erikoista...vielä ainakaan...
Lin

Posts: 230

#9467 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

RiD:
mulla on vuodenikänen australianterrieri ja nään sen ylihuomenna!

Joten päivän :) = 2päivän päästä nään taas leevin <3



Mulla on silkkiterrieri, jonka nimi on myös leevi! *HIHU*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

RiD

Posts: 2,817

#9468 • • RiD Nukemi

Blinda:
---
RiD:
mulla on vuodenikänen australianterrieri ja nään sen ylihuomenna!

Joten päivän :) = 2päivän päästä nään taas leevin <3

---


Mulla on silkkiterrieri, jonka nimi on myös leevi! *HIHU*

´



<3 leevi

--
*super* *possu*

TrixAreForKids

Posts: 42

#9469 • • TrixAreForKids
Aurinko paistaa, huomenna ei tarvitse kouluun vääntäytyä---> radalle siis duunin jälkeen!!*jiihaa*

--
maybe yes, maybe no. Questions?no questions

UnityF

Posts: 15,721

#9470 • • UnityF joo just se
*jiihaa* meitä on jo näin paljon: http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=762878 *super**plur*


Ja ulkona on ihana sää ja kohta lähen keskustaa jakaa flaikkuja.. *hihu*
Illalla sohoon ja nään muutaman vanhan ystävän pitkästä aikaa *plur*

Yhteiselo Tarun kanssa on menny paljon paremmin kun hyvin ollaan tultu loistavasti toimeen ja hauskaa on ollu *jiihaa* ainoo vaan että se on ajottain ihan hullu siivoamaan.. *hih* nooh kyllä se viellä laiskaksi oppii *vink**hihu*
Avatar
#9471 • • gnomex Guest
Miten voikaan vanhojen techno/dance -hittien kuuntelemisesta saada näin kovat vibat *nauru*
2 Unlimited - Real Things suorastaan nosti karvat pystyyn. Tämä päivä on mennyt tähän asti vain fiilistellessä *joo* Joku sais järkätä joskus semmoset ala-asteen limudisco -tyyliset kemut missä soi 2 Unlimited, Solid Base ja Rednex *jiihaa*
Timce

Posts: 5,381

#9472 • • Timce
Saan vihdoinkin levyn, jota olen etsinyt jo kaks vuotta. <3

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Bio

Posts: 4,429

#9473 • • Bio The Bullies / Pinky

Timce:
Saan vihdoinkin levyn, jota olen etsinyt jo kaks vuotta. <3



toi on mahtava tunne, ite koin saman pari kuukautta sitten *hymy*
RantaPalleroinen

Posts: 512

#9474 • • RantaPalleroinen

Gnomex:
Miten voikaan vanhojen techno/dance -hittien kuuntelemisesta saada näin kovat vibat *nauru*
2 Unlimited - Real Things suorastaan nosti karvat pystyyn. Tämä päivä on mennyt tähän asti vain fiilistellessä *joo* Joku sais järkätä joskus semmoset ala-asteen limudisco -tyyliset kemut missä soi 2 Unlimited, Solid Base ja Rednex *jiihaa*



Yhdyn samaan! Kunnon ysäri pirskeet tekis nannaa!

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

Avatar
#9475 • • candyraver Guest
Elämä on.... *plur*
kiiki

Posts: 491

#9476 • • kiiki hankala
mä tunnen aika ihkuja tyyppejä *plur*
Zyklonius

Posts: 1,629

#9477 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Kah, graduni arvosteltiin eximian arvoiseksi (Laudatur pelkkä teoreettinen mahdollisuus laitoksellamme ja käsittääkseni myös koko yliopistossamme). *jiihaa*

... ja minä kun luulin ettei sitä edes hyväksytä. Heh, muikea maisteroitua kun on kaikista opinnoista erinomaiset tiedot ja arvosanat. *akateemistel*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Lin

Posts: 230

#9478 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Zyklonius:
Kah, graduni arvosteltiin eximian arvoiseksi (Laudatur pelkkä teoreettinen mahdollisuus laitoksellamme ja käsittääkseni myös koko yliopistossamme). *jiihaa*

... ja minä kun luulin ettei sitä edes hyväksytä. Heh, muikea maisteroitua kun on kaikista opinnoista erinomaiset tiedot ja arvosanat. *akateemistel*



*aplodit* Hyvä-hyvä-hyvä! *iloinen*

*kadekadekade**igor**nauru*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

raituli

Posts: 107

#9479 • • raituli

Zyklonius:
Kah, graduni arvosteltiin eximian arvoiseksi (Laudatur pelkkä teoreettinen mahdollisuus laitoksellamme ja käsittääkseni myös koko yliopistossamme). *jiihaa*

... ja minä kun luulin ettei sitä edes hyväksytä. Heh, muikea maisteroitua kun on kaikista opinnoista erinomaiset tiedot ja arvosanat. *akateemistel*



Joo todellakin ONNEA ihan älyttömästi. Itse voi vaan haaveilla vielä mistään valmistummisesta. huoh. joo ja tosiaankin kade kadekade
UnityF

Posts: 15,721

#9480 • • UnityF joo just se

Zyklonius:
Kah, graduni arvosteltiin eximian arvoiseksi (Laudatur pelkkä teoreettinen mahdollisuus laitoksellamme ja käsittääkseni myös koko yliopistossamme). *jiihaa*

... ja minä kun luulin ettei sitä edes hyväksytä. Heh, muikea maisteroitua kun on kaikista opinnoista erinomaiset tiedot ja arvosanat. *akateemistel*




*super**pus* mönkijä on nyt ylpee akasta! *jiihaa* ONNEA AKKASENI *sydän*