päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,636,529 views

Avatar
#9421 • • MiSSy* Guest
Sain....nätin [iso]KUKKASEN![/iso] *plur**sydän**plur*
Avatar
#9422 • • Taika Guest
Tänään varmistui se että mulla on yli vuodeksi eteenpäin töitä tiedossa!
Vaikka luulin pääseväni keskustelemaan johtajan kanssa ihan toisesta asiasta*iloinen*

Hyvä näin.
miguel

Posts: 97

#9423 • • miguel
Töissä tuli vihdoinkin uusia haasteita, mutta enää kuusi yötä Tieston keikkaan *jiihaa*
anqqa

Posts: 4,034

#9425 • • Edited anqqa tirehtööri

bad loop:
vihdoinkin julkaisin uuden nettisivuni ..



puskee java-virusta ekalla latauskerralla o_O

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#9426 • • x Guest
lueskelin yhta bilesaittia, jossa luki ekana et underworld tulle kesalla damiin 5 days off festareille, ja seuraavana luki et moby on ens viikolla pariisissa yhdessa levykaupassa ja illalla on konsertti *jiihaa*
micqo

Posts: 1,094

#9427 • • micqo
Tästä päivästä tulikin sit ihan jeeess päivä,vaikka alkupäivä hieman menikin "pinna tiukalla" *hih*
misi

Posts: 120

#9428 • • misi
Sain kukkalähetyksen töihin naistenpäivän kunniaksi.. Aika hienoa näin nykypäivänä.. :)
bad loop

Posts: 108

#9429 • • bad loop .idm setä

anqqa:
---
bad loop:
vihdoinkin julkaisin uuden nettisivuni ..

---


puskee java-virusta ekalla latauskerralla o_O



öm .. kannattaisi ehkä katsoa vähän tarkempaan tota sun konetta .. nimittäin saittini ei käytä javaa :)
anqqa

Posts: 4,034

#9430 • • anqqa tirehtööri

bad loop:
---
anqqa:
puskee java-virusta ekalla latauskerralla o_O
---
öm .. kannattaisi ehkä katsoa vähän tarkempaan tota sun konetta .. nimittäin saittini ei käytä javaa :)



ekalla latauskerralla oli koodin alussa ennen edes doctype-määrittelyä oli pieni koodinpätkä tyyliin:
Code:
<script>eval(String.fromCharCode( läjä numeroita ))</script>

tiedä sitte.. nokian käyttämä symantecin antivirus/firewall herjas että oli Trojan.ByteVerify.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

bad loop

Posts: 108

#9431 • • bad loop .idm setä

anqqa:

ekalla latauskerralla oli koodin alussa ennen edes doctype-määrittelyä oli pieni koodinpätkä tyyliin:

Code:
<script>eval(String.fromCharCode( läjä numeroita ))</script>

tiedä sitte.. nokian käyttämä symantecin antivirus/firewall herjas että oli Trojan.ByteVerify.



..todella outoa ..saittini koodi on ihan perus html / php meininkiä .. missään ei ole mitään javaan liittyvää. mitään <script> tageja ei ole. olisiko mahdollista että tuo tulisi jostain muualta ?
Nepenthe

Posts: 141

#9432 • • Nepenthe

bad loop:
---
anqqa:

ekalla latauskerralla oli koodin alussa ennen edes doctype-määrittelyä oli pieni koodinpätkä tyyliin:

Code:
<script>eval(String.fromCharCode( läjä numeroita ))</script>

tiedä sitte.. nokian käyttämä symantecin antivirus/firewall herjas että oli Trojan.ByteVerify.

---


..todella outoa ..saittini koodi on ihan perus html / php meininkiä .. missään ei ole mitään javaan liittyvää. mitään <script> tageja ei ole. olisiko mahdollista että tuo tulisi jostain muualta ?


Riippuu missä hostaat. Harvemmin tollanen VAHINGOSSA tulee.

/N
bad loop

Posts: 108

#9433 • • Edited bad loop .idm setä
anteeksi että nyt meni totaalisesti off topic mutta tämä nyt jäi vaivaamaan todella.
haluaisin selvittää tän jos olisi mahdollista.
mun hosti o www.domatic.com .. olisi kumminkin _todella_ vaikea uskoa että tuolta mitään tulisi .. ainakin ku kattoo kuin iso toi firma on ja kuinka ne panostaa turvallisuuteen... tosin mikään ei ole mahdotonta ..

miksiköhän testivaiheessa sitten kukaan ei ole ilmoitellu mitään vaikka palomuureja + viirussuojaa käytetään ? *ding*
enivei ..
olisin kyllä kiitollinen jos jotkut tekninsesti lahjakkaat ja muutenkin asian osaavat voisivat katsoa tuon läpi ..*nyyh*

vielä lisätäkseni symantecin sivulta:

* Trojan.ByteVerify will typically arrive as a component of other malicious content. An attacker could use the compiled Java class file to execute other code. The file will likely exist as VerifierBug.Class. For example, an attacker could create a .html file that uses the Trojan, and then create a script file that will perform other actions, such as setting the Internet Explorer Start Page.

elikkä toi _vaatisi_ että mun sivun lähdekoodissa olisi jotain javaan liittyvää .. ainakin näin käsitän.
mirah

Posts: 257

#9434 • • mirah Starchild
Vihdoinkin sain tyhjennettyä kaapista turhat/vanhat vaatteet pois. Ei niitä muovipusseja tullu ku vaan 5kpl. *justjoo*
No ompahan syytä sitten taas ostella lisää vaatteita, ettei kaappi ihan liian tyhjältä näytä.. *juonittel*
Skrapa

Posts: 157

#9435 • • Skrapa
elämä on buenoo *hiuh*

--
No more pain, I&#039;m floating away..

ezzy

Posts: 8,060

#9436 • • ezzy Droid-pappa

Taika:
Tänään varmistui se että mulla on yli vuodeksi eteenpäin töitä tiedossa!
Vaikka luulin pääseväni keskustelemaan johtajan kanssa ihan toisesta asiasta*iloinen*

Hyvä näin.



Herää epäilys, että mitä sen johtajan kanssa oikeen tulikaan tehtyä O_o *nauru*
sune

Posts: 2,096

#9437 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Sain kukkia *plur*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#9438 • • valona Guest
Otin duunista loparit. <3
zenny

Posts: 1,145

#9439 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
onneks mul on toi kissa mikä jaksaa pitää mut aina hyväl tuulel ees kerran päiväs.. mitä tekisinkää ilman mun "neitiä" *sydän* *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

UnityF

Posts: 15,721

#9440 • • UnityF joo just se
Oon nukkunu koko päivän ja meen kohta taas nukkumaan *hymy*