päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,625,383 views

Ninka

Posts: 564

#9121 • • Ninka
eräs Poika *sydän*... sai mut iloiseks jo eilen ja iloo jatkuu vieläkin *iloinen*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Jutu

Posts: 3,054

#9123 • • Jutu Blondi
Mun naapuri tuli tänään käymään ja sen juttuja oli taas hauska kuunnella pitkästä aikaa *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#9124 • • hyperventilaatio Guest
Käytiin malminkartanon jätemäellä laskemassa. Suksilla. Oli ihan hullun hauskaa, ja löytyi jopa pehmeetä lunta. *nauru*
Avatar
#9125 • • ayame Guest
Voi että.. Aivan ihana aamu! Tyttö on ihan *plur* Tänään on kiva päivä *sydän*
Dj_Johanna

Posts: 55

#9126 • • Dj_Johanna *Tiu tiu*
tänään baariin....*joo* *joo* *joo*

--
*Dj_Johanna*

TiiTu

Posts: 240

#9127 • • TiiTu
tänään potkiaiset ja huomenna penkkarit*hihu*
Jutu

Posts: 3,054

#9128 • • Jutu Blondi

TiiTu:
tänään potkiaiset ja huomenna penkkarit*hihu*



Jep, ja hetkellisen mielenhäiriön vuoksi lupasin olla tänään koko päivän ja illan kuskina *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

lostgone

Posts: 2,493

#9129 • • lostgone
*joo*huomenna hävettää*justjoo* mut sitä varten,tänään baariin ja eka kavereille aloittelemaan..*känni*kohtuudella..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

keijukainen

Posts: 1,599

#9130 • • keijukainen kiksumurmeli
On tässä päivässä näköjää jotain hyvääki... sain vihdoinki tietää vikan työharjottelupaikan (iik...jänskättää), tuli vihdoinki nimi ovee ja sain tänääki rahaa.
Ei tää päivä tainnukaa olla niin syvältä ku eka aattelin *hihu*

--
*seepla*

UnityF

Posts: 15,721

#9132 • • UnityF joo just se

mayah:
mun päivän :) ois, et Kinderi kirjottaa tähän threadiin *sydän*



niin no en jaksanu enää.. juu nou miten hajalla oon ollu mut nyt alkaa elämä kasantuu pikkuhiljaa uudelleen. voimaa oon saanu teiltä ihanilta ystäviltä ja nyt ei enää särje tähän jalkaa niin ei tarvii enää itkee samalla kun koittaa kävellä. ja siitä kiitos icemanille ja nicille ja paljosta muustakin huolenpidosta. Ja siulle kinderi kiitos kun soitit silloin kun olin tosi *nyyh*.. ja kaikille muilekkin...*sydän*

Tajusin että vaikka tietyt henkilöt josta välitän niin ne on ollu mua kohtaan vähän riks raks poks niin silti mun ympärillä on niin paljon muita aivan upeita persoonia jotka on auttanu mua enemmän kun yksi tai kaksi kertaa niin en voi muuta kun hymyillä. tää alkuvuos on ollu rankkaa kun on ollu niin paljon menetyksiä ja vastoinkäymisiä mut silti oon saanu kokoajan tukee ja voimaa teistä ja niin mulla on hyvä syy hymyillä ja olla iloinen.

ja nyt meen takas tekemään _kevyttä_ siivousta kun toi yksi tyttönen muuttaa miun luo.. vähänkö ihanaa saada kämpikseksi sellainen otus joka tietää millainen mä juuri oon kaikkinen vikoineni ja masennuksieni kanssa ja hyväksyy mut juuri sellaisena kun olen. Tästä tulee siistii.. *joo*


Ehkä se aurinko tosiaan on alkanu paistaa tämänkin peikon risukasaan... *plur*
Tarsu

Posts: 2,449

#9133 • • Tarsu
Aurinko <3
Isovanhemmat <3
Aurinko <3

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

sapeli

Posts: 11,768

#9134 • • sapeli jokukukamikä?
Löysin uuden kivan bilepaidan *jiihaa* Ehkä sitä pitäis mennä testaamaan tänään Supercooleihin *juonittel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#9135 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Uusia ihania kesäisiä vaatteita tuli postista!!! *hihu*

Tuhlaaja Keeerinin paluu!!! *pahis*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Kanifarmari

Posts: 479

#9136 • • Kanifarmari
*plur*rauhallinen ihana viikonloppu äidin luona tiedossa*plur*
AnssiV

Posts: 1,798

#9137 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Joopati joo, enpä kyllä nyt muista millon olis tullu tanssittua niin paljon kuin tänä iltana/yönä tuolla X-itissä*hihu* Kroppa on ihan rikki, olo on väsynyt mutta silti niin miltei euforinen kun tuli piiskattua rekkamiehen kroppaansa ainakin omasta mielestään mahdottomiin suorituksiin....*uuh* ...mutta hauskaa oli... *jiihaa**hymy* ....mut jos yx Joensuussa majaileva neiti olis ollu mukana, olisi ilta ollut täydellinen... *sydän**nyyh**joo*

edit: väsyneenä tehtyjä typoja...
Bellezaaa

Posts: 573

#9138 • • Bellezaaa Afrodite*
Luksusta käpertyä takas peiton alle ja vaan olla *plur*
Rosah

Posts: 107

#9139 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti
Oon niin onnellinen...*sydän**sydän* *sydän**sydän* *sydän**sydän*
Tiikerriii

Posts: 1,113

#9140 • • Tiikerriii Tj
hyvin ansaittu vapaa päivä*jiihaa*

--
RÄYH!!!!