On tässä päivässä näköjää jotain hyvääki... sain vihdoinki tietää vikan työharjottelupaikan (iik...jänskättää), tuli vihdoinki nimi ovee ja sain tänääki rahaa.
Ei tää päivä tainnukaa olla niin syvältä ku eka aattelin
mayah:
mun päivän :) ois, et Kinderi kirjottaa tähän threadiin
niin no en jaksanu enää.. juu nou miten hajalla oon ollu mut nyt alkaa elämä kasantuu pikkuhiljaa uudelleen. voimaa oon saanu teiltä ihanilta ystäviltä ja nyt ei enää särje tähän jalkaa niin ei tarvii enää itkee samalla kun koittaa kävellä. ja siitä kiitos icemanille ja nicille ja paljosta muustakin huolenpidosta. Ja siulle kinderi kiitos kun soitit silloin kun olin tosi .. ja kaikille muilekkin...
Tajusin että vaikka tietyt henkilöt josta välitän niin ne on ollu mua kohtaan vähän riks raks poks niin silti mun ympärillä on niin paljon muita aivan upeita persoonia jotka on auttanu mua enemmän kun yksi tai kaksi kertaa niin en voi muuta kun hymyillä. tää alkuvuos on ollu rankkaa kun on ollu niin paljon menetyksiä ja vastoinkäymisiä mut silti oon saanu kokoajan tukee ja voimaa teistä ja niin mulla on hyvä syy hymyillä ja olla iloinen.
ja nyt meen takas tekemään _kevyttä_ siivousta kun toi yksi tyttönen muuttaa miun luo.. vähänkö ihanaa saada kämpikseksi sellainen otus joka tietää millainen mä juuri oon kaikkinen vikoineni ja masennuksieni kanssa ja hyväksyy mut juuri sellaisena kun olen. Tästä tulee siistii..
Ehkä se aurinko tosiaan on alkanu paistaa tämänkin peikon risukasaan...
Joopati joo, enpä kyllä nyt muista millon olis tullu tanssittua niin paljon kuin tänä iltana/yönä tuolla X-itissä Kroppa on ihan rikki, olo on väsynyt mutta silti niin miltei euforinen kun tuli piiskattua rekkamiehen kroppaansa ainakin omasta mielestään mahdottomiin suorituksiin.... ...mutta hauskaa oli... ....mut jos yx Joensuussa majaileva neiti olis ollu mukana, olisi ilta ollut täydellinen...