päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,621,538 views

asdf

Posts: 3,155

#8721 • • asdf
Lähden ens kesänä luultavasti kaverin kans Maltalle *hihu**jiihaa*
T-rex

Posts: 262

#8722 • • T-rex ku(i)va tomaatti
Seitsemän kilometrin iltakävely. Oli kiva ilma kävellä, vaikka olinkin alunperin suunnitellut matkaavani tämän pätkän bussilla *iloinen*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

ZaZa

Posts: 262

#8723 • • ZaZa
Kulta tuli mua töihin vastaan... Se oli kivaa... *hymy* *sydän* *plur*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

aivastus

Posts: 499

#8724 • • aivastus Ärsyttävä
Pieni, haukotteleva koiranpentu käveli eteeni ja katsoi minua pää kallellaan ihmetellen. Ei pitäisi yksinään ääneen jutella *plur*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

aivastus

Posts: 499

#8725 • • aivastus Ärsyttävä
Alkaa Buranat vaikuttaa, nyt pystyy jo lähes liikkumaan normaalisti.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Baby-G

Posts: 377

#8726 • • Baby-G
Pakkasen puremat *plur**sydän*
iriil

Posts: 371

#8727 • • iriil
Opettaja hyväksyi äänityön ideani. Viikonloppuna pääsee tekemään. ideani istun kavereiden kanssa kahvilla ja työ tekee itse itsensä melkein. Koska tarinoita sillä porukalla riittää*joo*
Kivi putosi sydämeltä kun sain idean syntymään ja läpikin vielä...
NiMo

Posts: 483

#8728 • • NiMo PolkkaPuppe
tuossa kalenteria selailessa löysi parit uudet kivat tapahtumat, ja toiseen pääsee juhliin synttäreitä *jiihaa**jiihaa**aplodit**aplodit**jiihaa**jiihaa*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Zyklonius

Posts: 1,629

#8729 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Jumalaut, elämä hymyilee niin että suupielet meinaavat ratketa. Pitääpä oikein summata näitä kivoja juttuja:

- Gradu vihdoinkin valmiina viikon sisällä
- Maisteroidun yhteiskuntatieteiden saralta maaliskuussa
- Saan sivaripaikan parhaasta mahdollisesta kuviteltavissa olevasta palveluspaikasta
- Muutto loistokkaaseen ja yliedulliseen kämppään
- Raha-asiat asettunevat vihdoinkin maireaan tasapainoon
- Kosolti rakkaita ihmisiä ympärillä
- Vihdoinkin aikaa myös itselleni

Kait tässä voisi kolkutella otsalohkollaan mammuttipetäjän runkoa, ihan vaan niinq varmuudex, koska kuitenkin kulman takaa väijyy raskaan sarjan teiniangstihirviö, joka tulee ja puree. *iihhih*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Maihku

Posts: 1,186

#8730 • • Maihku neiti hankala
isi kävi korjaa mun koneen et voi taas istua klubbaris päivät pitkät*justjoo*
Jutu

Posts: 3,054

#8731 • • Jutu Blondi
Tänään tuli kaverin kanssa juteltua samalla lailla kuin "vanhoina hyvinä aikoina" *aplodit*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#8732 • • RINY Guest
Tänään ei ole menny ku noin 20e rahaa ja ostin laavalampun, kattolampun, kolme lautasta, kaks isoa lasia ja lisäksi sain viel hiukset leikattua aivan uuteen malliin! *jiihaa* *iloinen* *vink* Ja kuka niin alko väittää et elämä ois kallista?
nomic

Posts: 4,120

#8734 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
oma irc-klientti alkaa toimia, ainut että konnektaminen on vielä hidasta ja quakenetin puolella ei näy listaa ketkä on paikalla(vielä) *jiihaa*
keijukainen

Posts: 1,599

#8735 • • Edited keijukainen kiksumurmeli
oon saanu tehtyä tänää kauheesti asioita omassa kämpässä ja sitte vietii mun tavaroita jo kullan luokse tänää *hihu*

--
*seepla*

Mellu-

Posts: 4,006

#8736 • • Mellu-
keskiviikko *känni* *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

misi

Posts: 120

#8737 • • misi
Uusi ihana duuni paikka ja samalla pääsee treenaamaankin *jiihaa*
merqus

Posts: 1,010

#8738 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Tämän voisi laittaa yhtälailla päivän :( -osioon, mutta pistetään nyt tänne. Loppujen lopuksihan tämä on vaan positiivinen asia.

Erosin tänään vihdoin virallisesti "poikaystävästäni". Suhteemme loppui jotakuinkin seinään elokuun lopussa, mutta (hänen aloitteestaan) palasimme yhteen heti joulun jälkeen. Kaveri sanoi tiedostaneensa edellisellä kerralla tekemänsä virheet ja ettei olisi niin tyhmä, että tekisi samat asiat uudestaan. Suhtauduin asiaan epäillen, mutta päätin silti lähteä kokeilemaan, koska luulin etten voisi menettää tuossa mitään. Nohh, luuloksi jäi...
Pari tuntia sitten keskustellessamme jätkä myönsi puhuneensa pelkkää paskaa. Vieläkin ihmetyttää miten kaverilla oli pokkaa katsoa mua suoraan silmiin ladellessaan niitä juttujaan. Olisin voinut vähintäänkin olettaa hänen olleen pahoillaan, mutta ei...

Välit tuohon ihmiseen ovat nyt poikki kokonaan ja lopullisesti. Enää mun ei tarvitse odottaa *huoku*
Jazmine

Posts: 1,009

#8739 • • Edited Jazmine Pösilö
Saltwater soi.. en oo nukkunu koko yönä, mut se on ihan jees *joo*
Tänään vaan tulee oleen ihana ihana päivä. Ei vaan malta goisata *hymy* *plur*

Kiitos siitä ihunalle poitsulle *sydän*

--
Polcca on parasta *sydän*

Rocca

Posts: 3,064

#8740 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
WTF. sairaan upee fiilis vaikka tähän aikaan joutuu herämään *ding* ja viel huomenna perjantai...nää viikot juoksee oikeen silmissä ku on perus rytmi mitä tekee joka päivä *jiihaa* btw huomenna perjantai *hih* rentoutumista *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!