Opettaja hyväksyi äänityön ideani. Viikonloppuna pääsee tekemään. ideani istun kavereiden kanssa kahvilla ja työ tekee itse itsensä melkein. Koska tarinoita sillä porukalla riittää
Kivi putosi sydämeltä kun sain idean syntymään ja läpikin vielä...
Jumalaut, elämä hymyilee niin että suupielet meinaavat ratketa. Pitääpä oikein summata näitä kivoja juttuja:
- Gradu vihdoinkin valmiina viikon sisällä
- Maisteroidun yhteiskuntatieteiden saralta maaliskuussa
- Saan sivaripaikan parhaasta mahdollisesta kuviteltavissa olevasta palveluspaikasta
- Muutto loistokkaaseen ja yliedulliseen kämppään
- Raha-asiat asettunevat vihdoinkin maireaan tasapainoon
- Kosolti rakkaita ihmisiä ympärillä
- Vihdoinkin aikaa myös itselleni
Kait tässä voisi kolkutella otsalohkollaan mammuttipetäjän runkoa, ihan vaan niinq varmuudex, koska kuitenkin kulman takaa väijyy raskaan sarjan teiniangstihirviö, joka tulee ja puree. *iihhih*
Tänään ei ole menny ku noin 20e rahaa ja ostin laavalampun, kattolampun, kolme lautasta, kaks isoa lasia ja lisäksi sain viel hiukset leikattua aivan uuteen malliin! Ja kuka niin alko väittää et elämä ois kallista?
Tämän voisi laittaa yhtälailla päivän :( -osioon, mutta pistetään nyt tänne. Loppujen lopuksihan tämä on vaan positiivinen asia.
Erosin tänään vihdoin virallisesti "poikaystävästäni". Suhteemme loppui jotakuinkin seinään elokuun lopussa, mutta (hänen aloitteestaan) palasimme yhteen heti joulun jälkeen. Kaveri sanoi tiedostaneensa edellisellä kerralla tekemänsä virheet ja ettei olisi niin tyhmä, että tekisi samat asiat uudestaan. Suhtauduin asiaan epäillen, mutta päätin silti lähteä kokeilemaan, koska luulin etten voisi menettää tuossa mitään. Nohh, luuloksi jäi...
Pari tuntia sitten keskustellessamme jätkä myönsi puhuneensa pelkkää paskaa. Vieläkin ihmetyttää miten kaverilla oli pokkaa katsoa mua suoraan silmiin ladellessaan niitä juttujaan. Olisin voinut vähintäänkin olettaa hänen olleen pahoillaan, mutta ei...
Välit tuohon ihmiseen ovat nyt poikki kokonaan ja lopullisesti. Enää mun ei tarvitse odottaa *huoku*
WTF. sairaan upee fiilis vaikka tähän aikaan joutuu herämään ja viel huomenna perjantai...nää viikot juoksee oikeen silmissä ku on perus rytmi mitä tekee joka päivä btw huomenna perjantai rentoutumista