päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,627,134 views

antonsonin

Posts: 2,712

#8381 • • antonsonin laserpoint.

nomic:
---
ant1:
Sain unirytmin korjattua *plur*

---

mulla meni uudestaan vähän sekasin :D



oisko taas lenkin paikka ? *nauru* *rasitusvamma* *nauru*
UnityF

Posts: 15,721

#8382 • • UnityF joo just se

Mellu-:
uus ennätys jalkaprässissä *jiihaa* 280kg *jiihaa*



HULLU.. toi vaan nousee ja nousee kokoajan... huh huh.... mun magneetti.. *plur*
UnityF

Posts: 15,721

#8383 • • UnityF joo just se
mun päivän :) taitaa olla yksi poika joka hämmästytti ja kummastutti tätä peikkoa ja sai vähäksi aikaa pahan olon pois mielestä. *hihu*

*super**hali* *pus* & kiitos.
Mumuli

Posts: 28

#8384 • • Mumuli UG-///
Tulla töihin ja huomaa että työt on jo tehty *hymy*

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Avatar
#8385 • • GoA Guest

tiipi:
1 vuosi yhdessä rakkaan Harrin kanssa *sydän*



Jeh. :)
Sinza

Posts: 2,227

#8386 • • Sinza
Tänään on jo taas perjantai, ja rakas pikkusiskoni tulee mun luokse viikonlopuksi *iloinen**plur*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

antOn°

Posts: 1,094

#8387 • • antOn° 02200

City-Lehti / Sisäpiiri:Kysymys: Briteissä on kuulemma tietty “dj-sluts” -nimellä kulkeva naisryhmä, jonka jäsenille on tyypillistä upea ulkonäkö ja makaaminen mahdollisimman monen dj:n kanssa. Osaatko Walter kertoa, onko tällainen kulttuuri rantautunut vielä Suomeen eli löytyykö suomalaisiakin dj-lutkia?
Minnie

Vastaus: Totta kai rakkaassa Suomessa on dj-lutkia. Nämä naiset ovat erityisen kuumina tanssimusaa ja rankkaa beatmusaa soittaviin dj:hin. Chill out -musaa soittavat dj:t eivät sen sijaan kiinnosta dj-lutkia. Klassisin jippo on sujahtaa keikan aikana dj-koppiin ottamaan suihin. Dj-lutkien Top Ten -listan kärkipäässä ovat ainakin Proteus, Alimo ja Orkidea, joista viimeksi mainittu ei kuitenkaan anna.



*lmao*
Nefertete

Posts: 665

#8388 • • Nefertete pile-eläin
"Sotaleski" -TJ 0

*tuulettelee*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Pinx

Posts: 103

#8389 • • Pinx psykofyysinen kokonaisuus
Ihana 10v pikkuveljeni imuroi yläkerrassa, ilmeisesti korvalaput korvilla, Hurjat soolot kaikuvat koko talossa *iloinen*
Ja viimein puolen vuoden odotuksen jälkeen taloon saatiin uusi toimiva tietokone *aplodit*

--
Saa räjähtää.
Saa halata.

Unik

Posts: 4,117

#8390 • • Unik
VooDoo *sydän*
Avatar
#8392 • • pia^^ Guest
Vihdoinki oon saannu siivottuu koko kämpän, tää on nyt siistii *jiihaa* jos viel kaapit ens viikoll siivois *hihu*
sapeli

Posts: 11,768

#8393 • • sapeli jokukukamikä?
Semmonen B5-fanittaja pesukarhu joka pitää meikäläisestä huolta *pihkassa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Twist

Posts: 925

#8394 • • Twist Team Kemuttajat
Intti loppu tänään ja nyt bilettäää *sydän*
UnityF

Posts: 15,721

#8395 • • UnityF joo just se

anton:
---
City-Lehti / Sisäpiiri:Kysymys: Briteissä on kuulemma tietty “dj-sluts” -nimellä kulkeva naisryhmä, jonka jäsenille on tyypillistä upea ulkonäkö ja makaaminen mahdollisimman monen dj:n kanssa. Osaatko Walter kertoa, onko tällainen kulttuuri rantautunut vielä Suomeen eli löytyykö suomalaisiakin dj-lutkia?
Minnie

Vastaus: Totta kai rakkaassa Suomessa on dj-lutkia. Nämä naiset ovat erityisen kuumina tanssimusaa ja rankkaa beatmusaa soittaviin dj:hin. Chill out -musaa soittavat dj:t eivät sen sijaan kiinnosta dj-lutkia. Klassisin jippo on sujahtaa keikan aikana dj-koppiin ottamaan suihin. Dj-lutkien Top Ten -listan kärkipäässä ovat ainakin Proteus, Alimo ja Orkidea, joista viimeksi mainittu ei kuitenkaan anna.
---


*lmao*




*super**lmao* voi kyyyyyyyyyyyynel! *lmao*
leka

Posts: 373

#8396 • • leka anteeksi olen eläin
tänään loppu intti (362 ohi) *heiii*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Avatar
#8397 • • Juzba Guest

leka:
tänään loppu intti (362 ohi) *heiii*


Sama juttu.. Mutta vaan 180. *jiihaa*
joun

Posts: 425

#8398 • • joun People want to be needed

leka:
tänään loppu intti (362 ohi) *heiii*



Maanantaina alkaa *grr*

--
Im happy only when Im busy

MaSari

Posts: 1,986

#8400 • • MaSari space jammer
Saatiin vihroin ostettua keittiön pöytä ja kaks tuolia! Aikamoinen ennätys :D Menihän siihen vuosi että saatiin ittemme huonekalukauppaan *justjoo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*