päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,645,744 views

Karvinen

Posts: 699

#8321 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Tanjiz:
Tulin takas Helsinkiin!!



*jiihaa*

Mä oon nyt täti, sisko sai kauniin tytön vuorokaus sitten *sydän*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

aivastus

Posts: 499

#8322 • • aivastus Ärsyttävä

kilobitti:
---
xcft:
Minkäs teet kun ei tikit silmässä saa mennä suihkuun *hih*
---


Kyllä sitä voi silti suihkussa käydä, kunhan pidät sen alueen kuivana...miksi ei voisi?


No pystyyhän sitä. Mutta esim hiuksia on suhteellisen hankalaa pestä kun silmäkulman lähelle ei sais vettä mennä. Joten koska kuitenkin lomailin kotona, niin menin sitten kunnolla suihkuun vasta kun tikit oli pois ja lääkäriltä oli lupa tullut.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Avatar
#8323 • • MiSSy* Guest
Uih, taidan kyllä olla rakastunut...*pihkassa*

tai äh, niinhän mä oon ollu jo aikas kauan... *hahjust*
Sinza

Posts: 2,227

#8324 • • Sinza
24 alkaa jälleen tänään *iloinen*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Aidan

Posts: 1,524

#8325 • • Aidan Soitan suutani koska voin!

Sinza:
24 alkaa jälleen tänään *iloinen*!



ou nou nytt mustakin tulee TV.een orja! *hih*

--
Hammer Zeit!

emily_

Posts: 159

#8326 • • emily_
Tää on kyllä melkein jo "Päivän :D", mutta sama sen väliä. Kaveri on soittanu kolme kertaa tänään jo mulle, enkä oo pystyny vastaamaan, kun oon ollu palaverissa. Nyt se soitti, ja kun vastasin, niin eikös toisesta päästä kuulu kaiulla somistettu "Oliko sun nyt pakko vastata?!" Oli siis aikas selvää missä tämä kyseinen kaveri tuhlas aikaansa soittelemalla mulle.. *dissaa**iloinen*
Avatar
#8327 • • Taika Guest
Kaksi tuntia enemmän aikaa nukkua, hyvää ruokaa, päiväunet ja kohta ostoksille Ikeaan..
Miksi ei kaikki työpäivät voisi olla tällaisia..*plur*
Keskiyon Keisari

Posts: 643

#8328 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Viisaudenhammas on otettu pois, ah mikä helpotus!!! *hymy*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

vaavu

Posts: 1,324

#8329 • • vaavu vara-vana
Sain ensimmäisen onnittelun valmistumisesta diplomi-insinööriksi, vaikka byrokratian mukainen valmistuminen tapahtuu vasta tammikuun lopussa. Aikaisemmin en ole osannut suhtautua valmistumiseen mitenkään kauhean iloisesti, mutta nyt ensimmäistä kertaa tuli sellainen olo, että kaipa se valmistuminen on omalla tavallaan ihan kunnioitettava saavutus.
Verano

Posts: 4,649

#8330 • • Verano Merituuli

vaavu:
Sain ensimmäisen onnittelun valmistumisesta diplomi-insinööriksi, vaikka byrokratian mukainen valmistuminen tapahtuu vasta tammikuun lopussa. Aikaisemmin en ole osannut suhtautua valmistumiseen mitenkään kauhean iloisesti, mutta nyt ensimmäistä kertaa tuli sellainen olo, että kaipa se valmistuminen on omalla tavallaan ihan kunnioitettava saavutus.



lisää onnitteluja täältä :D

jos muutkin niin kyllä mäkin jonain päivänä ne maisterin paperit saan. eri asia sitten mitä niillä tekee.. mutta eihän ne toki ihan mitään lambiakaan ole.

mun viimesin tän päivän :) oli se kun tullessani kotiin mun ei tarvinnutkaan potkiskella enimpiä roinia pois tieltä päästäkseni eteisestä eteenpäin, puhumattakaan loppukämpästä. pitkästä aikaa täällä voi vaikkapa ihailla tota lautalattiaa. ja reippaasti sitä lopulta tulikin siivottua kun oli hyvä syy :D
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#8332 • • Aziz Combat Fighter

vaavu:
Sain ensimmäisen onnittelun valmistumisesta diplomi-insinööriksi, vaikka byrokratian mukainen valmistuminen tapahtuu vasta tammikuun lopussa. Aikaisemmin en ole osannut suhtautua valmistumiseen mitenkään kauhean iloisesti, mutta nyt ensimmäistä kertaa tuli sellainen olo, että kaipa se valmistuminen on omalla tavallaan ihan kunnioitettava saavutus.



Vastaas mulle nyt kun sulla on empiiristä kokemusta: Missä vaiheessa teekkariuden ja insinööriyden välissä se oiva huumorintaju katoaa? Teekkarithan tunnetaan vekkuleista tempauksistaan, mut insinöörit taas kuivankalpeasta suhtautumisestaan lähes kaikkeen. Onko kyseessä harhakäsitys, vai kuoleeko se huumorintaju sillä hetkellä kun se diplomi lyödään käteen?

"Kuulkaas, ei huumorissa ole mitään nauramisen aihetta."

Niinjoo, ONNEKSI OLKOON ^__^
vaavu

Posts: 1,324

#8333 • • vaavu vara-vana
Wau, nythän näitä onnitteluja onkin jo kertynyt aika läjä. Kiitos! :)

Ana-5000:
Vastaas mulle nyt kun sulla on empiiristä kokemusta: Missä vaiheessa teekkariuden ja insinööriyden välissä se oiva huumorintaju katoaa? Teekkarithan tunnetaan vekkuleista tempauksistaan, mut insinöörit taas kuivankalpeasta suhtautumisestaan lähes kaikkeen. Onko kyseessä harhakäsitys, vai kuoleeko se huumorintaju sillä hetkellä kun se diplomi lyödään käteen?



Vaikea sanoa. Ehkä se ulkopuolelta tuleva musertava paine pakottaa kaikki valmistuneet insinöörit samaan muottiin. :(
Avatar
#8334 • • astaroth Guest
Huomenna pääsee jo klo. 13 duunista ja torstai on vapaa.

---> Dokaadokaadokaa...
äm

Posts: 2,376

#8335 • • äm
Blogin ansiosta saatan taas retkahtaa klubitukseen.
Tiedättehän. Kerran klubitus-addikti, aina klubitus-addikti. Välissä oli vaan kuiva kausi.

Voi minua. Pitää varmaan hankkia tukihenkilö.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

kylpyankka

Posts: 45

#8336 • • kylpyankka

äm:
Blogin ansiosta saatan taas retkahtaa klubitukseen.
Tiedättehän. Kerran klubitus-addikti, aina klubitus-addikti. Välissä oli vaan kuiva kausi.

Voi minua. Pitää varmaan hankkia tukihenkilö.


Mä en koskaan retkahda. Voin siis auttaa sinua.
UnityF

Posts: 15,721

#8337 • • UnityF joo just se
yksi kiva otus on tuonu mun oven taakse kynttilöitä ja nyt mulla on olkkari ihan pimeenä ja täällä palaa varmaan 25 kynttilää.. *sydän* On niin ihanan näköistä.. *hymy*

Edes hetkeksi parempi mieli.. Kiitos. *hali* *hymy*
nomic

Posts: 4,120

#8338 • • Edited nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
aamupalat on maailman paras keksintö! klo 7 ylös, kahvia, muroja, jukurttii ja pari paahtoleipää *kuolaa*

edit: niin ja se että kerrankin heräsin näin aikaisin ilman että kello soitti :)
Avatar
#8339 • • Taika Guest
Aamuinen latte*slurps*
Bio

Posts: 4,429

#8340 • • Bio The Bullies / Pinky
Onneks huominen on vapaa.. tuntuu niin kivalta kun oon ollu koko joulun ja uudenvuoden arjet töissä