päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,647,699 views

Janisa

Posts: 2,226

#27621 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Awwwww! Sain just ystavalta viestin Suomesta ja niille tulee vauva! *sydän*

Ihanaa! Ihmettelen vaan miksi ma oon nain iloinen...? *ding* *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Winde

Posts: 336

#27622 • • Winde Tuuli

Taika, 4.4.2007 10:33:
yölliset painajaiset olivat turhia, uusi sohva mahtui kuin mahtuikin ovesta sisään!*hihu*

illalla olisi sitten se "hauskin" vaihe, eli uusien kalusteiden kasaaminen, edessä..*hikoil*



Hyvähyvä *aplodit* Ne ois paree olla kasattuna sunnuntaihin mennessä koska sit tuun käymään *hih*
Avatar
#27623 • • Taika Guest

Panda, 4.4.2007 15:30:
---
Taika, 4.4.2007 10:33:
yölliset painajaiset olivat turhia, uusi sohva mahtui kuin mahtuikin ovesta sisään!*hihu*

illalla olisi sitten se "hauskin" vaihe, eli uusien kalusteiden kasaaminen, edessä..*hikoil*

---


Hyvähyvä *aplodit* Ne ois paree olla kasattuna sunnuntaihin mennessä koska sit tuun käymään *hih*


..tai sitten voidaan koota ne yhdessä..*vink*
Miksan

Posts: 1,464

#27624 • • Miksan
Prätkäkauden avaus edessä ihan just*hymy*
Uus akku kiinni (italialaiset*grr*), keväthuolto tehty, pyörä vakuutuksessa, enää vähän ruokaa vatsaan ja menoks!
lostgone

Posts: 2,493

#27625 • • lostgone
Moon tohkeissaan.*jiihaa*
Puhelinkammo on helpottunut 1,5 vuoden treenillä ja oon saannut siksi aikseksi asioita, mitkä ovat olleet aiemmin niinkus helvetillisiä.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

KooKie

Posts: 4,338

#27626 • • KooKie aka. Petress Pan
Hetkellinen raha-asia helvetti äidin sanouduttua irti mun laskujenmaksajan roolista vaihtuikin taistelutahtoon. Mä mikään syöttöporsas ole, enkä haluakaan olla - mä osaan ja jos en, niin OPETTELEN hoitaa asiani itse! Nyt aletaan tarkastella sitä rahan kulutusta - ei käydä rilluttelemassa joka ke, pe ja la (tai ainakin vähennetään iltojen budjettia), eikä osteta hynän kenkiä, kun "ne on niin sika kivat!" tai kolmatta kirjaa maailmanhistorian tunnetuimmista sodista vain, koska kirjastosta lainaaminen on tyhmää ja olen jo lukenut ne kaksi edellistä. (Onneksi mun tapauksessa noi on ne ainoat rahareiät. :)

Kyllä tämä tästä - pahis äiti onkin (taas kerran) oikeasti hyvällä asialla. Tuhlaajatytölle rajat! :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Anselmi

Posts: 2,578

#27627 • • Edited Anselmi And sell me

KooKie, 4.4.2007 17:45:
Mä mikään syöttöporsas ole, enkä haluakaan olla - mä osaan ja jos en, niin OPETTELEN hoitaa asiani itse!


Go for it Girl! Samat reseptit käyttöön vaan, mistä tuolla pennikaupassa tuhisin (Musiikki,Elvis&Spartalaiset). Vaikka maailmassa on monta kivaa asiaa, joista useimman rahalla saa. Niin mikään, ei mikään ole yhtä hienoa kuin itsenäisyys. Vaikka sen takia olen monesta asiasta joutunut luopumaan ja monesta vielä joudun, niin en ikinä enää sitä pois myisi.

Ja mikään ei ole siistimpää, kuin huomata rahattomana olevansa onnellinen, koska silloin tietää
että se onni johtuu jostain paljon hienommista asioista kun rahasta.

Elämä on ihan vitun nastaa (joskus jopa köyhänä) *hihu*

--
sen pituinen se

Epailija

Posts: 5,636

#27628 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 4.4.2007 17:45:
...kolmatta kirjaa maailmanhistorian tunnetuimmista sodista...



Sori nyt vaan, mutta sun postauksia lukiessa tulee välillä sellaisia "wtf?"-hetkiä, jolloin vakavasti epäilee oikean kirjoittajan olevan 50-vuotias nörttimies (vaikkapa) Ypäjältä, joka vahingossa lipsauttelee paljastavia totuuksia teksteihinsä. There is something very, very wrong with you. Or very right. :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

KooKie

Posts: 4,338

#27629 • • KooKie aka. Petress Pan

Anselmi, 4.4.2007 18:17:
Go for it Girl! Samat reseptit käyttöön vaan, mistä tuolla pennikaupassa tuhisin (Musiikki,Elvis&Spartalaiset). Vaikka maailmassa on monta kivaa asiaa, joista useimman rahalla saa. Niin mikään, ei mikään ole yhtä hienoa kuin itsenäisyys. Vaikka sen takia olen monesta asiasta joutunut luopumaan ja monesta vielä joudun, niin en ikinä enää sitä pois myisi.

Ja mikään ei ole siistimpää, kuin huomata rahattomana olevansa onnellinen, koska silloin tietää
että se onni johtuu jostain paljon hienommista asioista kun rahasta.

Elämä on ihan vitun nastaa (joskus jopa köyhänä) *hihu*



Kyllä. Onneksi mä olen jo aikoja sitten ainakin osittain tajunnut sen, että materialistisuus tuo enemmän huonoa mieltä kuin onnea. Ehkä mä nyt opin myös sen, että itsenäisyys on hyvästä, vaikka mä olen suhteellisen hyvin viihtynyt tässä kohdunkorvikkeessa, jota vanhempien elatusvelvollisuudeksikin kutsutaan. Olen mä kuitenkin sen verran ylpeä kakara, että tuntuu hyvältä lopettaa tämä loisiminen ainakin osittain. ;)

Kyllähän toi "rahanmenetys" ajatuksena kirpasi, mutta lopulta tässä on niin paljon elämän ja oppimisen kannalta positiivista, että pakko tän oli tulla päivän hymiöön. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#27630 • • KooKie aka. Petress Pan

Epailija, 4.4.2007 18:24:
sun postauksia lukiessa tulee välillä sellaisia "wtf?"-hetkiä, jolloin vakavasti epäilee oikean kirjoittajan olevan 50-vuotias nörttimies (vaikkapa) Ypäjältä, joka vahingossa lipsauttelee paljastavia totuuksia teksteihinsä.



Oon niin nähty. Luulin, että noiden bileiltojen ja kenkäostosten mainitseminen veisi huomion, mutta kai se oli läpinäkyvää, että oikeasti "bileillat" menee autossa yrittäessä vokotella pikkupoikia kyytiin (bensakuluista suuret menoerät) ja kenkäfetissi nyt on transulle ihan suotavaa.

...MUTTA NÖRTTI MÄ EN OLE!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Epailija

Posts: 5,636

#27631 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 4.4.2007 18:34:
...MUTTA NÖRTTI MÄ EN OLE!



Ote sinkkuluukun puolelta:

"Mä oon nauttinut mun sinkkusunnuntaista voittajatapaan: Katsomalla Babylon 5:n 3:tta tuotantokautta. Kyllä klubbari pelastaa, en ois näitäkään taas löytänyt ilman saittisurffailua. :D Garibaldi. *sydän*"

QED

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

KooKie

Posts: 4,338

#27632 • • KooKie aka. Petress Pan

Epailija, 4.4.2007 18:38:
---
KooKie, 4.4.2007 18:34:
...MUTTA NÖRTTI MÄ EN OLE!
---


Ote sinkkuluukun puolelta:

"Mä oon nauttinut mun sinkkusunnuntaista voittajatapaan: Katsomalla Babylon 5:n 3:tta tuotantokautta. Kyllä klubbari pelastaa, en ois näitäkään taas löytänyt ilman saittisurffailua. :D Garibaldi. *sydän*"

QED



Mitä tässä enää peittelemään, tää on selvinnyt. Mä olen oikeasti pitkäpartainen kasvitieteen historian tutkija Karjalasta (siinä osuit väärään!). Intohimojani ovat scifi -sarjat ja scifi -aiheiset larpit, minne tietenkin otan osaa maskissa (yleensä Gaim kostyymissa), etteivät ne 15-vuotiaat vastapelaajat kiusaisi mua yksissätuumin. Tämän lisäksi vietän aikaani netissä erilaisissa yhteisöissä, kuten klubituksessa, jossa on paljon pinkeitä poikia ja wowissa, jossa on paljon homoja.

Olisikohan tän pitänyt mennä SINKKULUUKUN puolelle deitti-ilmoitukseksi...?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Epailija

Posts: 5,636

#27633 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 4.4.2007 18:45:
Olisikohan tän pitänyt mennä SINKKULUUKUN puolelle deitti-ilmoitukseksi...?



Aina kannattaa kokeilla. Siellä tuntuu osa porukasta olevan niin maailmanlopun tunnelmissa, että voisi lykästääkin. ;)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Anselmi

Posts: 2,578

#27635 • • Anselmi And sell me

Epailija, 4.4.2007 18:47:
---
KooKie, 4.4.2007 18:45:
Olisikohan tän pitänyt mennä SINKKULUUKUN puolelle deitti-ilmoitukseksi...?

---


Aina kannattaa kokeilla. Siellä tuntuu osa porukasta olevan niin maailmanlopun tunnelmissa, että voisi lykästääkin. ;)


Mut toisaalta siel on monella pesiytynyt päähän pahemmin kuin aivokasvain, mielikuva unelmakumppanista ja sen ominaisuuksista, että siihen väliin ei ole paljon menemistä, ellei sitten satu olemaan sellainen mielukuvitusolento.

--
sen pituinen se

Displacer

Posts: 1,828

#27636 • • Displacer
Joku random tyyppi kehui kaupassa mun paitaa ja kysy mistä oon ostanu :)
KooKie

Posts: 4,338

#27637 • • KooKie aka. Petress Pan

Anselmi, 4.4.2007 18:52:
---
Epailija, 4.4.2007 18:47:

Siellä tuntuu osa porukasta olevan niin maailmanlopun tunnelmissa, että voisi lykästääkin. ;)

---

Mut toisaalta siel on monella pesiytynyt päähän pahemmin kuin aivokasvain, mielikuva unelmakumppanista ja sen ominaisuuksista, että siihen väliin ei ole paljon menemistä, ellei sitten satu olemaan sellainen mielukuvitusolento.




Miettien munkin postauksia siinä luukussa, niin mulla taitaa olla mielikuvitus "ystävä". Skitsofrenia-osasto here I come! Se on ehdottomasti yksi "päivän :)" joka ikinen päivä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

-V-

Posts: 587

#27638 • • -V-
Tein uuden kuntosalisopparin valmisteilla olevaan uuden hulppeeseen kunto- ja hyvinvointikeskuskeen, jossa on sitten kaikki mahdollinen ja mahdoton tarjolla *hymy**hymy**hymy*
Anselmi

Posts: 2,578

#27639 • • Anselmi And sell me

KooKie, 4.4.2007 20:40:
---
Anselmi, 4.4.2007 18:52:
---
Epailija, 4.4.2007 18:47:

Siellä tuntuu osa porukasta olevan niin maailmanlopun tunnelmissa, että voisi lykästääkin. ;)

---

Mut toisaalta siel on monella pesiytynyt päähän pahemmin kuin aivokasvain, mielikuva unelmakumppanista ja sen ominaisuuksista, että siihen väliin ei ole paljon menemistä, ellei sitten satu olemaan sellainen mielukuvitusolento.

---



Miettien munkin postauksia siinä luukussa, niin mulla taitaa olla mielikuvitus "ystävä". Skitsofrenia-osasto here I come! Se on ehdottomasti yksi "päivän :)" joka ikinen päivä.


Mulla oli 4-vuotiaana Timo niminen mielikuvitusystävä. Välillä jopa nostin puhelimen luurin ja juttelin sille. Tarkoittaaks tää nyt sitä että olen homoseksuaali? *ding*

--
sen pituinen se

KooKie

Posts: 4,338

#27640 • • KooKie aka. Petress Pan

Anselmi, 4.4.2007 20:57:
Mulla oli 4-vuotiaana Timo niminen mielikuvitusystävä. Välillä jopa nostin puhelimen luurin ja juttelin sille. Tarkoittaaks tää nyt sitä että olen homoseksuaali? *ding*



Mulla ei tota kokemusta homoudesta ihan hirveästi ole, joten kannattaa kysellä täältä:

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=54503;sivu=1

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!