päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,645,702 views

sapeli

Posts: 11,768

#7341 • • sapeli jokukukamikä?

Ana:
:O Te leikitte vieläkin mustaa miestä? Luokalla ei taida olla yhtään maahanmuuttajaa?



Itse asiassa kaksikin kappaletta - siitä kärpäsestä ei vaan ainakaan siinä koulussa näköjään tehdä härkästä *hymy* Ja hyvä niin *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kianoni

Posts: 357

#7342 • • Kianoni pomputtaako?
oon ihan *sydän* *plur* *sydän*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#7343 • • Aziz Combat Fighter

sapeli:
---
Ana:
:O Te leikitte vieläkin mustaa miestä? Luokalla ei taida olla yhtään maahanmuuttajaa?
---


Itse asiassa kaksikin kappaletta - siitä kärpäsestä ei vaan ainakaan siinä koulussa näköjään tehdä härkästä *hymy* Ja hyvä niin *joo*



No on toi silti aika, krhm, epäkorrektia :D "VAROKAA, MUSTA MIES TULEE!"
sapeli

Posts: 11,768

#7344 • • sapeli jokukukamikä?

Ana:
No on toi silti aika, krhm, epäkorrektia :D "VAROKAA, MUSTA MIES TULEE!"



No itse asiassahan se on "kuka pelkää mustaa miestä?" ja sitten ne kaikki ryntää mua päin, eli kukaan ei pelkää *hihu* Ja sehän on ihan positiivinen viesti *hymy* Ymmärrän toki mitä tarkoitat mutta ne lapset itse vaatimalla vaati että sitä päästäisiin leikkimään *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

akir0

Posts: 2,554

#7345 • • akir0 idleRPG champion 2009
Murmeli tekee mulle oivallista ruokaa illalla ja täällä soi aivan hemmetin hyvä musiikki :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#7346 • • Aziz Combat Fighter

sapeli:
---
Ana:
No on toi silti aika, krhm, epäkorrektia :D "VAROKAA, MUSTA MIES TULEE!"
---


No itse asiassahan se on "kuka pelkää mustaa miestä?" ja sitten ne kaikki ryntää mua päin, eli kukaan ei pelkää *hihu* Ja sehän on ihan positiivinen viesti *hymy* Ymmärrän toki mitä tarkoitat mutta ne lapset itse vaatimalla vaati että sitä päästäisiin leikkimään *hihu*



Joo onhan se kiva leikki ^__^ Ei siin mitään.. mut kyl sen "mustan miehen" vois tänä herran vuonna jo korvata esim. Michael Jacksonilla.
tweety

Posts: 138

#7347 • • tweety tsirptsirp
Lumi! *aplodit*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

UnityF

Posts: 15,721

#7348 • • UnityF joo just se
Tänään ostin uuden lätyn young parisians - jump to the next train *plur*
Sitten shoppailin orjan kanssa pitkästä aikaa löysin kivoja alusvaatteita*plur*
Pääsin junalla tikkurilaan josta meni yksi BUSSI mun luo!!!! *jiihaa* ei tarvinnu kävellä kylmässä *plur*
Broidi muuttaa pois ja mä pääsen sisutamaan ton toisen huoneen, päätin että jään yksin tähän asumaan. *plur*
Kuppi lämmintä kaakaota ja kynttilöitä pitkin olkkarii... *sydän*
Karvinen

Posts: 699

#7349 • • Edited Karvinen SekaiSin MariSta
Mä sain auton.... *jiihaa* karvinen 007 lupa kolaroida... *joo*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

LoFi

Posts: 726

#7350 • • LoFi
Kaverin syntymäpäivät *känni*

..ja erehty sanomaan vielä mulle että saan ottaa musaa ja kaiuttimet messiin *juonittel**muhaha**pahis*
trolli

Posts: 744

#7351 • • trolli
Yleisesti vain mahottoman tyyni ja onnellinen olo.. seesteinen. Asiat reilassa:)
ja sinkkuelämää alkaa telkussa kohta*sydän*
Optik

Posts: 1,691

#7352 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Lunta, ihanaa lunta oli maassa tänä aamuna.. *hihu*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

hillitty

Posts: 40

#7353 • • hillitty
Lunta tuli kans näille leveyksille!*hih*
Mellu-

Posts: 4,006

#7354 • • Mellu-
Pääsen tänää taas puntille rehkimään *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Saara

Posts: 1,954

#7355 • • Saara #2970
Tein eilen valmiiksi kaikki kirjanpidon tehtävän, ja seuraavan kerran kirjanpitoo 30.11, eli multa lähti kouluviikosta 12h pois, joten mulla ei oo keskiviikkona torstaina tai perjantaina koulua :)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Verano

Posts: 4,649

#7356 • • Verano Merituuli

Ana:
---
sapeli:
---
Ana:
No on toi silti aika, krhm, epäkorrektia :D "VAROKAA, MUSTA MIES TULEE!"
---


No itse asiassahan se on "kuka pelkää mustaa miestä?" ja sitten ne kaikki ryntää mua päin, eli kukaan ei pelkää *hihu* Ja sehän on ihan positiivinen viesti *hymy* Ymmärrän toki mitä tarkoitat mutta ne lapset itse vaatimalla vaati että sitä päästäisiin leikkimään *hihu*

---


Joo onhan se kiva leikki ^__^ Ei siin mitään.. mut kyl sen "mustan miehen" vois tänä herran vuonna jo korvata esim. Michael Jacksonilla.



juu skidinä tuli tota leikittyä. mulle ei kyllä koskaan tullut mieleen et tää musta mies vois olla tummaihonen. lähinnä kai ajattelin et se on joku nokikolari tms. (mä taisin olla tyhmä jo lapsena... =)

tossa joskus yheksäkyt-luvun alus olin pari viikkoa tetissä tarhassa, jo sillon siellä pelättiin mustan miehen sijasta leijonaa =)
Fucking Nobody

Posts: 393

#7357 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Heräsin ja muistin kuinka kiva ilta mulla eilen oli...*hihu**sydän*
Päivästä tuli heti *super*-HYVÄ!
*AnnU*

Posts: 157

#7358 • • *AnnU* NanneNanneNanne

Fucking Nobody:
Heräsin ja muistin kuinka kiva ilta mulla eilen oli...*hihu**sydän*
Päivästä tuli heti *super*-HYVÄ!



samaa mieltä...*iloinen*

--
*sydän**sydän**sydän*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#7360 • • Aziz Combat Fighter

Verano:
juu skidinä tuli tota leikittyä. mulle ei kyllä koskaan tullut mieleen et tää musta mies vois olla tummaihonen. lähinnä kai ajattelin et se on joku nokikolari tms. (mä taisin olla tyhmä jo lapsena... =)

tossa joskus yheksäkyt-luvun alus olin pari viikkoa tetissä tarhassa, jo sillon siellä pelättiin mustan miehen sijasta leijonaa =)



Kyl mä skidinä ainaki luulin että ehtaa neekeriä siinä pelätään :) Leijona opettaa ehkä terveempiä arvoja ^__^ *piis*