46,900 posts, 2,345 pages, 17,086,023 views
sapeli:
---
Ana:
:O Te leikitte vieläkin mustaa miestä? Luokalla ei taida olla yhtään maahanmuuttajaa?
---
Itse asiassa kaksikin kappaletta - siitä kärpäsestä ei vaan ainakaan siinä koulussa näköjään tehdä härkästä Ja hyvä niin
Ana:
No on toi silti aika, krhm, epäkorrektia :D "VAROKAA, MUSTA MIES TULEE!"
sapeli:
---
Ana:
---
No itse asiassahan se on "kuka pelkää mustaa miestä?" ja sitten ne kaikki ryntää mua päin, eli kukaan ei pelkää Ja sehän on ihan positiivinen viesti Ymmärrän toki mitä tarkoitat mutta ne lapset itse vaatimalla vaati että sitä päästäisiin leikkimään
Ana:
---
sapeli:
---
Ana:
---
No itse asiassahan se on "kuka pelkää mustaa miestä?" ja sitten ne kaikki ryntää mua päin, eli kukaan ei pelkää Ja sehän on ihan positiivinen viesti Ymmärrän toki mitä tarkoitat mutta ne lapset itse vaatimalla vaati että sitä päästäisiin leikkimään
---
Joo onhan se kiva leikki ^__^ Ei siin mitään.. mut kyl sen "mustan miehen" vois tänä herran vuonna jo korvata esim. Michael Jacksonilla.
Verano:
juu skidinä tuli tota leikittyä. mulle ei kyllä koskaan tullut mieleen et tää musta mies vois olla tummaihonen. lähinnä kai ajattelin et se on joku nokikolari tms. (mä taisin olla tyhmä jo lapsena... =)
tossa joskus yheksäkyt-luvun alus olin pari viikkoa tetissä tarhassa, jo sillon siellä pelättiin mustan miehen sijasta leijonaa =)