päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,626,809 views

Zyklonius

Posts: 1,629

#7241 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Ana:
---
Tres:
---


Ja sitten sä heräsit.

---



...sairaalasta.

"Jouduimme poistamaan peniksenne. Pahoittelumme."



Ei se uni tuohon loppunut, vaan seuraava repla tohtorilta oli että "... mutta toivottavasti teitä tyydyttää tämä entistä mittavampi varustus ja muutaman miljoonan dollarin kipurahashekki." Ja hymy senkun yltyi vaan. *muhaha*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

aurinko

Posts: 895

#7242 • • aurinko mustikkainen noitanainen

Taika:
Opinnäytetyö hyväksytty - olen siis rästitöitä vaille valmis sossutäti!!*muhaha*




*aplodit*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Stresspill

Posts: 220

#7243 • • Stresspill rendermonkeywrench
Sain opinnäytetyön valmiiksi! *jiihaa* huomenna palauttamaan..

--
Aeria Gloris

Avatar
#7244 • • Marianne Guest
aah kauppoihin oli tullut myyntiin Valion minttujäätelöä*slurps* eli tätä lusikoidaan hamaan kyllästymiseen asti!
Ellah

Posts: 39

#7245 • • Ellah JuppiHIppiPUnkkari
Päivän THEThing oli vanhan rakkaan ystäväni näkeminen. Toi aivan loistavan fiiliksen ja hyvän olon sisälle sisimpään...*sydän*
Mellu-

Posts: 4,006

#7247 • • Mellu-
Nastolan taivaal oli ihan neonvihreitä revontulia *sydän* taisin polttaa partsilla 5 tupakkaa putkeen ku ihastelin *hihu*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

lostgone

Posts: 2,493

#7248 • • lostgone

Taika:
Opinnäytetyö hyväksytty - olen siis rästitöitä vaille valmis sossutäti!!*muhaha*

Onneksi olkoon*aplodit*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Zyklonius

Posts: 1,629

#7249 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Kansanrunoelman mahtipontiset mittasuhteet ottaneiden nukkumisvaikeuksien aamuöisenä huipentumana eräs simasuu tekstiviestitse mainitsi olevansa heti aamutuimaan kotiovella. Kummallisesti katosi kolotus ja kihti kun sai heti aamusta yllätyssuukkoja ja masumöyrytystä. *sydän* Tackars, hon. *pihkassa*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Piiuzki

Posts: 870

#7250 • • Piiuzki
Kulti tulee tänään kyläään *jiihaa* *sydän*
Ja koulussa on kivaa *ding* *muhaha*
milla

Posts: 3,699

#7252 • • milla
olin treenamas eilen pitkäst aikaa, ja lihakset ihan kipeinä..ihana tunne! vihdoin oon parantunu selkäni kans ilmeisesti!! aamul oli ihanaa herätä oman rakkaan vierestä ja tehä aamupalaa ja tajuta ekaa kertaa kunnolla et miten ihanaa asua sen kanssa *sydän*
ZaZa

Posts: 262

#7253 • • ZaZa
Isoveli osaa aina piristää päivää... *hali*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

hemuz

Posts: 2,178

#7254 • • hemuz kätevä emäntä
Nukuin täs päikkärit 10-14 et nyt pitäis sit jaksaa.
Jazmine

Posts: 1,009

#7255 • • Edited Jazmine Pösilö
Elämän pienii iloi, mut *känni*.. se saa tän päivän kyl parhaimmaks piiiitkään aikaan *iloinen*

--
Polcca on parasta *sydän*

Avatar
#7256 • • + Guest
Meitsi kalasteli itselleen työpaikan. Ja viä alan töitä. Jos sais sen homman viä jotenkin keploteltua työharjotteluks niin vois saada noppiakin.. hmm.
marre

Posts: 105

#7257 • • marre pieni punapää
uusi koti *plur*

--
i love you when you dance
when you freestyle in trance
such a pure expression

purrr-

Posts: 577

#7258 • • purrr- naked chef
Berliini kutsuu taas helmikuussa. *jiihaa*

Se sekopäinen seurakunta, mitä matkalle lähtee...mitäköhän siitä tulee*blush**hih**nauru**pahis*

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

T-mu

Posts: 2,980

#7259 • • T-mu Läskimooses

mayah:
Naapurilla on näköjään tänään klassikkopäivä! Pitkästä aikaa! Tänään vuorossa Metallica *jiihaa* Piti oikeen sammuttaa Flaikun kixumiksi, et kuulee paremmin seinän läpi!


Edit: Nothing else matters. Ai että, ihana naapuri, tätä mä kaipasin tänään!! *sydän*



heh.. pullo punsesteria kainaloon ja lähet fiivisteleen sen naapurinhevarisedän kanssa *hih*
Karski

Posts: 6,049

#7260 • • Karski Pomon kätyri
Tää on samalla huomisen ja koko ens viikon
:) tai pikemminkin *muhaha*

Haistatan pitkät sivilisaatiolle, huomenna tähän aikaan
oon Ivalossa ja iltasella sitten viimein sevettijärvellä
saunomassa porojen kanssa. *uros*

Paluu tänne maitopersemeininkiin vituttaa tosin jo valmiiks *eiei*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.