päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,623,945 views

Saara

Posts: 1,954

#7201 • • Saara #2970
Hymyä huuleen !

smiles_66.gif

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Nacu

Posts: 1,293

#7202 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Käytiin tutustumassa Saarioisen tehtaaseen ja nyt on roiskeläppiä pakkasessa PALJON! Pärjää köyhät taas talven yli *jiihaa*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Emulator

Posts: 213

#7203 • • Emulator The Lost Soul

sapeli:
A) löysin netistä iki-vanhan lempparipelin, Master of Magicin, ja B) sain sen toimimaan Windows 2000ssa DOSboxin avulla *jiihaa* Nyt mättämään *muhaha*



mulla on se vielkäkin koneella-- ollu jo 100 vuotta :D ehkä paras peli ikinä :P kumma ettei sille tullu jatko osaa niiku civ:ille ja master of orioneille.. :o

--
<3

sapeli

Posts: 11,768

#7204 • • sapeli jokukukamikä?

Blaine:
---
sapeli:
A) löysin netistä iki-vanhan lempparipelin, Master of Magicin, ja B) sain sen toimimaan Windows 2000ssa DOSboxin avulla *jiihaa* Nyt mättämään *muhaha*
---
mulla on se vielkäkin koneella-- ollu jo 100 vuotta :D ehkä paras peli ikinä :P kumma ettei sille tullu jatko osaa niiku civ:ille ja master of orioneille.. :o



Nythän on taas ollut puhetta tän vuoden syyskuussa että jos se ja se peli menestyy tarpeeks hyvin niin kakkososaa pistetään tekeille... Enpä oikein jaksa uskoa kun tuota samaa on jo niin monta vuotta kuullut. Se firmahan joka sen alunperin teki (Microprose?) on jo kait vaihtanut pariin kertaan omistajaakin... *justjoo*

Mut palatakseni topikkiin, samainen peli on myös tänään mun päivän *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dementation

Posts: 2,892

#7205 • • Dementation wednesday?
Tämä elämä.
Pitkästä aikaa se on kokonaisuudessaan hymyn aiheeni.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Claquesous

Posts: 3,206

#7206 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Minä

Minä

Minä

Minä

Minä

--
32. of December

Zyklonius

Posts: 1,629

#7207 • • Edited Zyklonius Velvet Kevorkian

sapeli:
A) löysin netistä iki-vanhan lempparipelin, Master of Magicin, ja B) sain sen toimimaan Windows 2000ssa DOSboxin avulla *jiihaa* Nyt mättämään *muhaha*



Oi jumalaut! Pitääpä itsekin asennella taas tuo. Master of Orion 2:nenkin löytyy ja luojan kiitos mokoma suostuu fungeeraamaan ongelmitta myös WinXP:ssä. *jiihaa*

- Nimim. "Kyllä gradu valmistuu Master of Magicin pelaamisen lomassakin. *hahjust*"

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Emulator

Posts: 213

#7208 • • Emulator The Lost Soul

sapeli:

Nythän on taas ollut puhetta tän vuoden syyskuussa että jos se ja se peli menestyy tarpeeks hyvin niin kakkososaa pistetään tekeille... Enpä oikein jaksa uskoa kun tuota samaa on jo niin monta vuotta kuullut. Se firmahan joka sen alunperin teki (Microprose?) on jo kait vaihtanut pariin kertaan omistajaakin... *justjoo*

Mut palatakseni topikkiin, samainen peli on myös tänään mun päivän *hihu*



Jep, onhan siitä ollu puhetta.. joskus vuos kaks sitten kuulin huhun että jatko-osaa oltais jo alettu koodaa mut.. tai olla vaa huhupuheita.. ei ainakaan oo ulos tullu mitään :D mut kyl täs odotellaa ehkä joku päivä se vielä tulee :P

--
<3

S-T

Posts: 1,195

#7209 • • S-T Pieni
Tänään kulki salitreeni paremmin kuin pitkään aikaan, lisäsin painoja lähes joka liikkeessä ja nyt polttelee kivasti.. Aamupainokin lähentelee jo 50kg, mikä oli tavoitteena saavuttaa tän syksyn aikana *jiihaa*

--
Pieni on kaunista.

PsyTranceFormer

Posts: 752

#7210 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Sen kun tietäis mikä tänään on vetänyt huulet hymyyn....*ding*
KittysDead

Posts: 381

#7211 • • KittysDead Trooper
Viime kevättalvella suunnittelin aivan ihanan tatuoinnin, mutta jokin siinä oli hiukkasen pielessä, enkä koskaan tiennyt mikä siinä oli. Tunti sitten ratkaisin pitkään päätä vaivanneen ongelman ja nyt itken ilosta. Rahaakin iskeyty ylimääräistä niin että eiköhän sitä taas neulapenkkiin lähdetä *aplodit* *sydän* *plur*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

keijukainen

Posts: 1,599

#7212 • • keijukainen kiksumurmeli
kulta laittaa mulle ruokaa *kuolaa*

--
*seepla*

Zyklonius

Posts: 1,629

#7213 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Saatanallisen väsynyt ja kaikkensa antanut fiilis, mutta epäilyttävän onnellinen ja ihastunut olotila. *pihkassa*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#7214 • • Aziz Combat Fighter

Zyklonius:
Saatanallisen väsynyt ja kaikkensa antanut fiilis, mutta epäilyttävän onnellinen ja ihastunut olotila. *pihkassa*



Sitä on oltu taas lammaslaitumilla?
Mellu-

Posts: 4,006

#7215 • • Mellu-
On ollu vaa tosi mukava päivä, saanu höpistä kaikkien kavereitten ja tuttujen kanssa ja ,muutenki pyöriä autolla siellä ja tuolla ja täällä *hihu* hyvää musiikkia kuunnellu koko päivän ja ihan ehdoton plussa tältä päivältä on auringn paiste heti aamulla ku lähin kouluun *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Winde

Posts: 336

#7216 • • Winde Tuuli
Sain raahattua itseni tänään salille pitkästä aikaa *iloinen*
UnityF

Posts: 15,721

#7217 • • UnityF joo just se
*plur*Täytän tänään 12wee *vink**hihu*

*jiihaa*
Urjala

Posts: 134

#7218 • • Urjala vauhko
Saatin serkun kanssa vaihdettua sille talvirenkaat ja ostettiin helevetisti liikaa suklaata...mukava pöhnä...ja sainpa uuen biisinkin valmiiksi...jipii :)
t00sa

Posts: 65

#7219 • • t00sa
Ehdottomasti uuden manaajan näkeminen*hih*ihan sika kauhee leffa kyl nous karvat pystyyn ja penkki tärisi*nauru*ku 3jätkää pomppii kauhust*eiei*
Jazmine

Posts: 1,009

#7220 • • Jazmine Pösilö
Ihana hyvän yön virtuaalihali *sydän* *iloinen*

--
Polcca on parasta *sydän*