päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,090 views

Chatte

Posts: 4,085

#6641 • • Chatte Team Teknolipat :)
Oon tylsällä kurssilla, mutta nyt siis on aikaa mellastaa Klubbarissa. *iloinen*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

innae

Posts: 1,377

#6642 • • innae PaskaJätkä
Tänään aukee uusi liitttymä ja saan heittää tuon acn rutjakkeen roskiin*iloinen*

--
PaskaJätkä

flygfisk

Posts: 327

#6643 • • flygfisk
Tämä menee kyllä eilisen puolelle. Sain duunia. Ehtihän sitä 6pv. jo olla työtön.*uros*
hemuz

Posts: 2,178

#6645 • • hemuz kätevä emäntä

flygfisk:
Tämä menee kyllä eilisen puolelle. Sain duunia. Ehtihän sitä 6pv. jo olla työtön.*uros*



Kadekadekade *igor*
Piiuzki

Posts: 870

#6646 • • Piiuzki
tänään onpi torstai *jiihaa* huomenna pääsee pois vaihteeks kouvolasta ja näkee kultin piitkäst aikaan jee *plur* *sydän* *hihu*
ja sitten varasin autokoulun pimeisiin ajan jee *jiihaa*
misi

Posts: 120

#6647 • • misi
Nyt toimii nettikin uudessa asunnossa..ja kaikki vakuutusyhtiön piikkiin... *jiihaa*
-xx-

Posts: 5,001

#6648 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Taas yksi seminaariesitys kunnialla ohi *plur* ^ ___^ *iloinen*

--
kiitos ja anteeksi ^^

ezzy

Posts: 8,060

#6649 • • ezzy Droid-pappa
uudet housut :)
Elacinien odotus alkoi tänään. Outo 5min tinnityksen seurassa, kun oli silikoonimassat korvissa *ding*
lostgone

Posts: 2,493

#6650 • • lostgone
Eiliset fuksiaiset*jiihaa* Erittäin lahjottavissa olevan rastivahdin virka on aina vaikea täyttää, mutta luulen onnistuneeni tehtävässä hyvin.Hyvä q selvisin ulos koulusta*iloinen*
Ja loppuilta baarissa oli überkivaa drinkkilippunippu käsissä. Tosin jalkoja särkee vieläkin, q koko ilta jammajamma koska tytöt hakivat mut aina takasin kun yritin istua alas.*hih*eläköön liiketalous*hih*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#6651 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Tänään sain lihan liikkumaan uimahalliin ja aurinko paistaa ja huomen on perjantai ja tänään o kaiken lisäksi pirjon päivä*nauru*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Fyrisch

Posts: 4,525

#6652 • • Fyrisch
40km tsygälenkki takana *voittajafiilis* *muhaha*
Avatar
#6653 • • astaroth Guest
Tieto siitä, että huomenna tulee iso liksa, saan uusia vaatteita, pääsen tunnin aikaisemmin töistä, viinat on jääkaapissa, on Millut ja ja...
Salettii mun tsägällä huominen menee ihan päin persettä.*nauru*
styrOx

Posts: 485

#6654 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
eiliset undertaker pileet *jiihaa* vaik porukkaa oli vähä..siltiikin*plur*

väsymyskään ei haittaa...tahtii.....

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Avatar
#6655 • • Galadhan Guest
Toka päivä uudessa duunissa takana. Uuden opettelua riittää alkuun mukavasti, katsotaan kuinka kauan se pitää mielenkiintoa yllä. *hymy*
sapeli

Posts: 11,768

#6656 • • sapeli jokukukamikä?

Astaroth:
Tieto siitä, että huomenna tulee iso liksa, saan uusia vaatteita, pääsen tunnin aikaisemmin töistä, viinat on jääkaapissa, on Millut ja ja...
Salettii mun tsägällä huominen menee ihan päin persettä.*nauru*



No siis jos noilla eväilä saat päivän menemään päin persettä niin itse oot sitten jotain söhlännyt *hih* Lähdet vaan sillä mielellä liikenteeseen että kun on näin hyvään alkuun jo päässyt niin et ota mitään raskaasti - hyvä siitä tulee *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#6657 • • astaroth Guest

Avernian:
Supafly! *hih*


Aaaaaaaarrrgh!
Mun piti ottaa toi nauhalle!
Jusuplussa

Posts: 1,292

#6658 • • Jusuplussa UG-///
Pystyin treenaa pohkeita pitkästä aikaa..nilkka alkaa olee jo aika hyvässä kunnossa *joo*
UnityF

Posts: 15,721

#6659 • • UnityF joo just se
musta tulee ehkä joku päivä vähän viisaampi.. tajuun ittestäni uusia puolia.. *ding* *hih*