päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,625,504 views

Orfeus

Posts: 5,872

#3281 • • Orfeus
Tänää on vuoden parhaat kemut ja ite soittamas vikana*jiihaa**pahis*

[muokattu 2.4.2004 08:58]
tiipi

Posts: 506

#3282 • • tiipi
päivä alko niiin loistavasti *plur*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

UnityF

Posts: 15,721

#3283 • • UnityF joo just se
tänään shoppailemaan *jiihaa*
NextAce

Posts: 2,505

#3284 • • NextAce Alienated

Orfeus:
Tänää on vuoden parhaat kemut ja ite soittamas vikana*jiihaa**pahis*

[muokattu 2.4.2004 08:58]



*joo*

--
-Alienation-

-----

anri

Posts: 890

#3285 • • anri team parempi pitäjä
menin äsken keittiöön ja sain päivän parhaat naurut,
2 kissaa syyllisen näköisenä kaatuneen maitotölkin ympärillä nuolemassa maitoroiskeita, joita oli sit joka puolella köökkii *nauru*

(sit ku alan siivoamaan jälkiä niin saan luultavasti kirjottaa samasta aiheesta päivän :( puolellekki, mut nyt se vielä niin naurattaa et en jaksa olla vihainen pikkusille)

--
don't go halfway - go all the way

ezzy

Posts: 8,060

#3286 • • ezzy Droid-pappa
kissanpennut on ~neliviikkoisia ja on jo sisäsiistejä ja syövät kiinteetä ruokaa *sydän*
Saara

Posts: 1,954

#3287 • • Saara #2970
Käytin ekaa kertaa verkkopankkia koska en jaksanu mennä ulos tarkastaa tilin saldoo, sinne oli tullu enemmän palkkaa kuin olin laskenu *hymy*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#3288 • • Enkeli Guest
sain uuden puhelin numeron, se on hyvä asia se...*hymy*
lostgone

Posts: 2,493

#3289 • • lostgone
Olen tämän päivän kouluni julkkis..vaihtareitten viikottaisen lehden profiilihaastattelussa olen taas onnistunut kertomaan itsestäni kaikkea kiinnostavaa.. kuten esim. erittäin syvällisen vastauksen koko kouluani askarruttaneeseen aiheeseen; mikä mun hiuksia vaivaa..*justjoo*
NIin ja HIFK:n peli tulee telkkarista*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

keijukainen

Posts: 1,599

#3290 • • keijukainen kiksumurmeli
Taas ihana ilma ulkona...ja kerranki viikonloppu ku ei tartte tehä yhtää mitää, saa vaa
löhöillä oman kullan kainalossa *plur*

--
*seepla*

Kalle

Posts: 479

#3291 • • Kalle Kiusankappale
Tänään tuli profiiliin 69 kommenttia täyteen.
innae

Posts: 1,377

#3292 • • innae PaskaJätkä
Olen ahkeroinut tänään, imuroin ja pesin lattiat ja nyt menee 2. koneellinen vaatteita...
Nimim. Vihaan siivoamista

--
PaskaJätkä

Pätkis

Posts: 1,038

#3293 • • Pätkis Pikkis
tänään on HYVÄ päivä *aplodit* ...ja vielä perjantai *plur*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Zyklonius

Posts: 1,629

#3294 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Absintholocaust.
Tuleva humala.
Kivalta tytöltä saamani tekstiviestit.
Minttusuklaarakeet.
Auringonnauru.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Tetsu

Posts: 688

#3295 • • Tetsu Naksutohtori
Tykkipäivä! Herccuja uunissa ja nyt tekis mieli lähtee ulos vaicca lehvaan mutta ei oo ketään jonkakans lähtee. Noh ei se haittaa sillä meen tuijottaa uunia! *hih*
MaSari

Posts: 1,986

#3296 • • MaSari space jammer
Oho. LOMA ALKAA 10 MINSAN PÄÄSTÄ!! *sydän* Puoltoista viikkoa aikaa tehä ihan mitä ite lystää *iloinen*

Niin ja sit tää:

”Aurasi pääväri:
Sininen

Sininen on aurakentän hellä hoivaaja. Hän tekee kaiken sydämensä ja tunteittensa ohjaamana. Hänen elämäntarkoituksensa on rakastaa toisia, opettaa toisille rakkaudesta ja saada tuntea olevansa rakastettuja. Elämän arvojärjestyksessä hänellä on kolme asiaa ylitse muiden: rakkaus, ihmissuhteet ja henkisyys.

Sininen on usein opettaja, terapeutti tai sairaanhoitaja. Hän haluaa auttaa toisia ja saada kaikki tuntemaan itsensä rakastetuiksi ja hyväksytyiksi. Ihmiset kääntyvät helposti sinisen puoleen saadakseen apua, tukea ja ymmärrystä, koska ovat tottuneet siihen, että sininen on aina olemassa heitä varten, heidän käytettävissään.

Vaikka sininen tarjoaakin toisille sen olkapään, jota vasten voi nyyhkyttää ulos murheensa, on hän itse myös herkästi kyynelissä. Hän itkee katsoessaan television nyyhkyleffoja, hän itkee ollessaan iloinen, surullinen, loukkaantunut tai suuttunut - ja silloinkin kun siihen ei ole mitään syytä.”

Aika täydellinen kuvaus musta *joo*

[muokattu 2.4.2004 14:51]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

slush

Posts: 685

#3297 • • slush
Tänää oli pääsykokeet ja ne meni ihan kivasti :) nyt pitää vaan toivoo että pääsee sinne kouluu!

--
Miks mulle aina käy näin???

Avatar
#3298 • • astaroth Guest
Viikonloppu alkoi, aamuvuoro ohi ja perjantai-iltaa on vapaa!*iloinen* Harmi vain, että lauantaiaamuna on töitä, eli tämä päivä pitää näemmä purra kieltä muiden dokatessa...*hmph* Mutta ei se mitään, se on huomenna korvattavissa tuplasti!*känni* Hyvää perjantaita kaikille!*vink*
Avatar
#3299 • • Enkeli Guest
tulin yhelle kaverille yöksi, on kiva nähä pitkästä aikaa hyvää ystävää....*sydän*
tehdään kasvispiirakkaa*kuolaa*
Illustrator

Posts: 3,171

#3300 • • Illustrator
”Lomille poistu!” Muutama tunti sitten intistä vapaalle...voitte vaan kuvitella .*jiihaa*

[muokattu 2.4.2004 19:06]